آموزش رایگان صفر تا صد گوگل ادز

آموزش اتصال اکانت گوگل ادز به گوگل آنالیتیکس

عناوین مطلب
آموزش Invitation accept جهت دسترسی مستقیم به اکانت گوگل ادوردز

مقدمه اتصال اکانت گوگل ادز و اکانت آناتیلیکس

در این ویدیوی آموزشی به شما نشان میدهیم که چگونه اکانت گوگل ادوردز خود را به اکانت آنالتیکس وصل کنید. وصل این دو اکانت بسیار ضروریست تا بتوانید از امکانات کامل تبلیغات در گوگل از جمله تبلیغات در جی میل و ری مارکتینگ یا دنبال کردن بازدیدکنندهای سایت با تبلیغات هدفمند استفاده کنید. همچینین برای پرداخت هزینه ها با روش CPA نیز شما نیاز به اتصال این دو حساب دارید.

وصل کردن اکانت گوگل ادوردز به اکانت آنالیتیکس 

دریافت آمار تبلیغات در گوگل، یکی از اصول دیجیتال مارکتینگ می باشد. در گذشته اتصال گوگل  آنالیتیکس به گوگل ادروردز با یک فیلتر از جانب گوگل مواجه میشد. اما به تازگی این کار قابل اجرا می باشد. در واقع از طریق آنالیز تبلیغات میتوان به صورت هدفمند در رقابت با سایر رقبا یک گام جلوتر عمل کرد.

در اینجا با یک مثال آموزش را آغاز می کنیم. فود زیلا یکی از مشتریان ما هست، اولین نکته مهم در اینجا این هست که باید در اکانت مورد نظر دسترسی admin داشته باشید. حال وارد google analytics می شویم و در آنجا هم باید دسترسی داشته باشید. همانطور که مشاهده میکنید ما این دسترسی را داریم.

دو روش برای اتصال گوگل ادوردز به گوگل آنالیتیکس

روش اول: در بخش گوگل ادوردز وارد قسمت linked account میشویم، و در گزینه‌ی google analytics وارد بخش details می شویم. سپس لینک گالری طلای ژیار را می زنیم. در برگه ی باز شده زبانه های link  و import site metrics را فعال میکنیم و ذخیره میکنیم. این کار برای remarketing بسیار موثر و کاربردی خواهد بود. این مطلب برای وبسایت هایی که shoping دارند توصیه میشود.

روش دوم: در بخش google analytics وارد بخش google ads linking میشویم. در اینجا تمام کسانی که به ما دسترسی ادمین داده اند را مشاهده میکنیم. همانطور که میدانید کد اکانت گوگل شما بالای سمت راست صفحه قرار دارد. سپس گزینه continue را زده و برگه‌ی all website data را روشن میکنیم و گزینه‌ی link account را میزنیم و در انتها تایید میکنیم.

حالا با انجام این کار شما میتوانید برای مثال، تعریف کنید که در صورت فقط در صورت خرید پول ادوردز را می پردازید.

آموزش حرفه‌ای گوگل ادوردز با ما 

بهتر است قبل از سپردن کار تبلیغات در گوگل خود با مفاهیم اصلی و کلیدی آن آشنا شوید تا بتوانید حساب خود را بهتر مدیریت کنید. برای آشنایی بهتر شما وی دیجیتال مارکتینگ ویدیوهای بسیاری کاربردی و به روزی را تهیه کرده تا بتوانید به بهترین نحو حساب خود را مدیریت کنید و بهترین نتیجه را تبلیغات بگیرید. برای گرفتن مشاوره تخصصی رایگان به سایت وی دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنید.

با ما خلاق تبلیغ و رقبای‌تان را غافلگیر کنید

شرکت وی دیجیتال مارکتینگ با استفاده از نیروهای جوان و متخصص سعی میکند بهترین مشاوره و مجری تبلیغات گوگل، تبلیغات در اینستاگرام و لینکداین و…. شما باشد. تا به صرف معقولترین هزینه بهترین نتیجه را بگیرید. قبل از شروع هر نوع تبلیغ حتما با ما مشورت کنید. برای مشاهده لیست خدمات و قیمت‌های ما و همچنین دریافت مشاوره رایگان به سایت وی دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنید!

✔ویدئوهای آموزشی صفر تا صد تبلیغات در گوگل

 

 

 

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

وحید طلائی
وحید یه دیجیتال مارکتر حرفه ایه و توی تبلیغات گوگل و سئو تجربه زیادی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

85. معرفی و بررسی اجمالی گوگل مرچند سنتر

گوگل مرچند سنتر یک ابزار تحلیل و مدیریت داده است که به کسب و کارها امکان می‌دهد اطلاعات متنوع خود را مرتب کرده و تحلیل کنند. این سرویس از ابزارهای مختلف برای تجزیه و تحلیل داده، پیش‌بینی الگوهای رفتاری و ارائه گزارشات جامع برای بهبود تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌کند. گوگل مرچند سنتر کسب و کارها را در بهره‌وری و بهبود عملکرد کمک می‌کند.

65. بررسی قسمت Conversions زیرشاخه Measurement و مدیریت و دسته‌بندی کانورژن‌ها

قسمت Conversions در بخش Measurement اکانت گوگل، به شما امکان می‌دهد تا تعداد تبدیل‌ها و اهداف کمپین‌هایتان را مدیریت و دسته‌بندی کنید. با این قابلیت، می‌توانید به صورت دقیق عملکرد تبلیغات خود را اندازه‌گیری کنید و کانورژن‌ها را بر اساس اهداف خاص دسته‌بندی کرده و عملکرد کمپین‌های گوگل خود را بهینه کنید.

59. آشنایی با گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس و کاربرد در کمپین گوگل ادز

گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا ردیابی و تجزیه و تحلیل دقیقی از عملکرد کمپین‌های گوگل ادز داشته باشید. با این ابزارها، می‌توانید اطلاعات مهمی مانند ترافیک و رفتار کاربران را اندازه‌گیری کرده و بهینه‌سازی کمپین‌هایتان را بر اساس داده‌های به دست آمده انجام دهید. استفاده از این ابزارها از اهمیت بالایی برای بهبود عملکرد تبلیغات شما برخوردار است.