آموزش گوگل ادوردز (۷از۷): امکان افزایش میزان رقابت برای کی وردها در جستجوی موبایل

آموزش گوگل ادوردز (۷از۷): امکان افزایش میزان رقابت برای کی وردها در جستجوی موبایل

خب حالا نوبت آخرین ویدیو از سری ویدیوهای آموزش گوگل ادوردز از صفر تا صد ساخت کمپین ادوردز هست. این ویدیو اشاره به چگونگی تمرکز بیشتر روی کاربران موبایل و امکان افزایش میزان رقابت برای کی وردها در جستجوی موبایل در گوگل ادوردز می کند.

زمان‌بندی در گوگل ادوردز

دراین ویدیو همچنین به امکان زمان‌بندی زمان نمایش تبلیغات در گوگل ادوردز اشاره می شود. برای مثال روزهای جمعه که روز تعطیل است شاید بسیاری از کسب و کارها تمایلی به تبلیغ در این روز نداشته باشند. یا بسیاری ازکسب و کارها اوج کارهای‌شان تا ساعت ۷ عصر است و بعد از آن سرچ کمتری دارند و ترجیح میدهند در این زمان‌ها تبلیغات خود را خاموش کنند تا هزینه‌شان هدر نرود. در این ویدیو به شما آموزش می‌دهیم که چطور فقط  در روزها و ساعت‌هایی که میخواهید تبلیغ کنید تا بهترین نتیجه را در کمترین زمان بگیرید.

 کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  • در قسمت setting گزینه  add schedule را انتخاب کنید.
  • گزینه create custom schedule را انتخاب کنید. در این قسمت میتوانید روزها و ساعت‌هایی را که میخواهید تبلیغتان نمایش داده شود را انتخاب کنید.

موبایل مهم‌ترین device  در تبلیغات گوگل

برای تنظیم device کافیست وارد این قسمت بشویم. یکی از گزینه‌ها موبایل است. فقط decrease ,increase داریم مثلا می گوییم بودجه‌ی مرا تا ۵۰ درصد برای موبایلی ها می توانی بیشتر به کار ببری.

یک مثال کاربردی

  • اگر من ۲۰ سنت برای دستکتاپ داده ام حاضرم ۳۰ سنت برای گوشی موبایل بدهم.
  • Build adjustment موبایل را می زنید و increase by تا ۵۰ درصد بیشتر را ذخیره می کنید.
  • تبلت که کمتر مهم است decrease را می زنیم تا ۱۰۰ درصد که این +۵۰ می آید.

موبایل اهمیت بالایی دارد و عده ی کمی می دانند. بهتر است که در موبایل رقابت کنیم و کلیک های بیشتری بگیریم. پس دیدن این ویدیو را از دست ندهید!

✔برای یادگیری بیشتر تبلیغات در گوگل پیشنهاد می‌کنیم ویدیوهای جذاب زیر را از دست ندهید:

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

دانبال قالیباف
سلام دانیال هستم. کارشناس تبلیغات در گوگل وی دیجیتال مارکتینگ و یکی از ادمین های وب سایت

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

99. آشنایی با کامیونیتی گوگل ادز و امکان پرسش و پاسخ

کامیونیتی گوگل ادز محیطی است که به کاربران امکان می‌دهد، تا اطلاعات و تجارب خود در زمینه تبلیغات را به اشتراک بگذارند و از دیگران سوالات خود را مطرح کنند. در این محیط می‌توانید از تجربیات دیگران بهره‌مند شده و سوالات خود را مطرح کنید تا جواب‌های کاربردی برای بهبود استراتژی تبلیغاتی‌تان در گوگل ادز بدست آورید.

98. بررسی گزینه های Pagespeed Insight برای افزایش سرعت صفحه و کم کردن هزینه گوگل ادز

Pagespeed Insight یک ابزار قدرتمند است که به شما کمک می‌کند سرعت بارگذاری صفحات وبتان را ارتقاء داده و همچنین هزینه‌های تبلیغات در گوگل ادز را کاهش دهید. با استفاده از این ابزار، می‌توانید به بهبود عملکرد وب‌سایت خود پرداخته تا تجربه کاربری بهتری داشته باشید و در عین حال، هزینه تبلیغات خود را به حداقل برسانید.

97. آموزش اجمالی UX در گوگل ادز

در گوگل ادز، UX یا تجربه کاربری، به بهبود رابطه بین مخاطبان و تبلیغات اختصاص دارد. این فرآیند شامل طراحی صفحات کاربری جذاب و بهینه، بهبود تجربه مشاهده تبلیغات و ارتقاء کیفیت کلی تجربه کاربری در تبلیغات گوگل است. تمرکز بر UX به کاربران کمک می‌کند تا با تبلیغات بهتر ارتباط برقرار کنند و به شرکت‌ها در دستیابی به اهداف تبلیغاتی کمک می‌کند.