آموزش رایگان صفر تا صد گوگل ادز

تبلیغات در لینکدین شرکت نیلگام با جامعه هدف

عناوین مطلب
تبلیغات در لینکدین شرکت نیلگام با جامعه هدف

همانطور که میدانید اهمیت تبلیغات در سوشیال مدیاهای تخصصی روز به روز در بین مردم دنیا و علی‌الخصوص ایرانی ها احساس می شود. تبلیغات در لینکدین بعنوان یکی از بازوهای قدرتمند تبلیغات آنلاین مدت هاست درتمام دنیا مورد استفاده قرار میگیرد، اما در کشور ایران با توجه به اعمال تحریم ها بر روی این فضا، چندان حضوری از سوی صاحبان کسب وکار دیده نمیشود.

به همین منظور ما در شرکت وی دیجیتال مارکتینگ با توجه به تجربیات و دانش کارشناسان خود دست به کاری بزرگ زده و به عنوان اولین شرکت ارائه دهنده تبلیغات در لینکدین در ایران فعالیت خود را در کنار سایر خدمات خود شروع کرده ایم.

          حتما بخوانید: شرکت وی دیجیتال مارکتینگ، مشاور و مجری تبلیغات آنلاین

دلیل انتخاب تبلیغات در لینکدین شرکت نیلگام

مهمترین دلیل انتخاب لینکدین برای تبلیغات شرکت نیلگام هدفمند بودن و خاص بودن جامعه‌ی حاضر در این فضا بود. همانطور که میدانید در لینکدین کسب و کارهای مختلف و گروه های فعال علمی ودانشجویی و …. به صورت کاملا دسته بندی و فعال حضور دارند. این بهترین فرصت برای شرکت نیلگام جهت نمایش تبلیغ خدمات مهاجرتی خود بود.

محتوای تبلیغات لینکدین نیلگام

برای اینکار از روش Single image ad استفاده کردیم. محتوای تبلیغات نیلگام یک عکس جذاب ومرتبط از سوی خودشان بود که در ابتدا به دلیل مشکل سایز مورد قبول واقع نشد و بعد از ویرایش یک عکس افقی 2 در 3 را به عنوان محتوای تبلیغ در لینکدین برای نمایش به جامعه هدف انتخاب کردند.

عکس تبلیغ شما برای تبلیغ لینکدین حتما باید در سایز 474*248 پیکسل بصورت افقی ارائه شود.

ضمنا برای تبلیغات در لینکدین میتوان محتوای ویدیویی، عکسهای متعدد به صورت تورق، ارسال پیغام، فالوور اد و ….. را می توان انتخاب نمود.

نمونه عکس تبلیغات در لینکدین شرکت نیلگام

عکس تبلیغاتی

جامعه هدف و تارگتینگ تبلیغات لینکدین شرکت نیلگام

باید به این نکته مهم اشاره کرد که تفاوت تبلیغ در لینکدین با اینستاگرام و فیسبوک در این است که امکان انتخاب شهر و کشور وجود ندارد. اما در لینکدین به دلیل وجود گروه های علمی و تخصصی گوناگون خیلی هدفمند تر می توان تبلیغات خود را به افراد خاص با گرایش به گروهی خاص که عضو آن هستند نمایش داد.

نکته: مدت زمان نمایش تبلیغات لینکدین را هم مانند تبلیغات در اینستاگرام می توان مشخص کرد. مثلا می توان تعیین کرد که کل بودجه را در یک هفته مصرف کنیم.

                             حتما بخوانید: تبلیغات هدفمند در لینکدین با  وی دیجیتال مارکتینگ

بنابراین گروه های ایرانی حاضر در لینکدین را به شرح زیر انتخاب کردیم:

تبلیغات در لینکدین نیلگام

 

نتیجه تبلیغات لینکدین شرکت نیلگام:

شرکت نیلگام با پرداخت 1 میلیون تومان به شرکت وی دیجیتال مارکتینگ تبلیغات خود را با بودجه 110 دلار نیوزلند استارت زد. در انتها این تبلیغ برای 2261 نفر نمایش داده شد و 45 نفر بر روی آن کلیک کردند. با توجه به گزارش ارسالی آنالیتیکس از سوی شرکت نیلگام تعداد 38 نفر موفق به مشاهده صفحه مورد نظر در سایت نیلگام شدند. تعداد 7 نفر احتمالا به دلیل سرعت لود صفحه مورد نظر نتوانسته اند وارد شوند که این نشان میدهد لندینگ پیج تبلیغ نیاز به بهبود دارد. هزینه هر کلیک معادل 2.48$ و به ازای هر هزار نفر که تبلیغ رو مشاهده کردند معدل 48.94$ هزینه پرداخت شد. لازم به ذکر است با انتخاب گروههایی لینکدین که امکان علاقمندی به مهاجرت داشتند توانستیم به یک تارگت 75 هزار نفری برسیم که تبلیغ نبلگام به 2261 نفر از این 75 هزار نفر نشان داده شد.

در انتها اگر درخواست خدمات و مشاوره دارید از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید:

حتما بخوانید: تماس با کارشناسان وی دیجیتال مارکتینگ

 

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

حسین افسان
حسین متخصص تبلیغات گوگل ماست و تجربه زیادی هم توی تبلیغات فیسبوک داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

99. آشنایی با کامیونیتی گوگل ادز و امکان پرسش و پاسخ

کامیونیتی گوگل ادز محیطی است که به کاربران امکان می‌دهد، تا اطلاعات و تجارب خود در زمینه تبلیغات را به اشتراک بگذارند و از دیگران سوالات خود را مطرح کنند. در این محیط می‌توانید از تجربیات دیگران بهره‌مند شده و سوالات خود را مطرح کنید تا جواب‌های کاربردی برای بهبود استراتژی تبلیغاتی‌تان در گوگل ادز بدست آورید.

98. بررسی گزینه های Pagespeed Insight برای افزایش سرعت صفحه و کم کردن هزینه گوگل ادز

Pagespeed Insight یک ابزار قدرتمند است که به شما کمک می‌کند سرعت بارگذاری صفحات وبتان را ارتقاء داده و همچنین هزینه‌های تبلیغات در گوگل ادز را کاهش دهید. با استفاده از این ابزار، می‌توانید به بهبود عملکرد وب‌سایت خود پرداخته تا تجربه کاربری بهتری داشته باشید و در عین حال، هزینه تبلیغات خود را به حداقل برسانید.

97. آموزش اجمالی UX در گوگل ادز

در گوگل ادز، UX یا تجربه کاربری، به بهبود رابطه بین مخاطبان و تبلیغات اختصاص دارد. این فرآیند شامل طراحی صفحات کاربری جذاب و بهینه، بهبود تجربه مشاهده تبلیغات و ارتقاء کیفیت کلی تجربه کاربری در تبلیغات گوگل است. تمرکز بر UX به کاربران کمک می‌کند تا با تبلیغات بهتر ارتباط برقرار کنند و به شرکت‌ها در دستیابی به اهداف تبلیغاتی کمک می‌کند.