تبلیغات گوگل ادوردز چیست؟

تبلیغات گوگل ادوردز چیست؟

امروزه برای اینکه بتوانید موفقیت‌های زیادی در زمینه کسب و کار آنلاین به دست بیاورید، بهتر است که از روش‌های تبلیغاتی مختلف برای خود استفاده کنید. در حال حاضر بسیاری از افراد با این سوال مواجه می‌شوند که تبلیغات گوگل ادوردز چیست. بررسی‌های انجام شده در این مورد نشان می‌دهد که این روش تبلیغاتی می‌تواند تاثیرگذاری بسیار زیادی بر روی کسب ‌و کار شما داشته باشد. برای اینکه بتوانید با این سبک از تبلیغات آشنا شوید، حتما این مطلب از سایت وی دیجیتال مارکتینگ را تا انتها مطالعه کنید.

 

تبلیغات گوگل ادوردز چیست؟

آشنایی اولیه با سرویس گوگل ادوردز

شرکت گوگل یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در حوزه تکنولوژی است که بیش از هر زمان دیگری به رشد رسیده است. این مجموعه یک پلتفرم تبلیغاتی خاص به نام گوگل ادوردز ایجاد کرده است که با نام گوگل ادز نیز شناخته می‌شود. با توجه به اینکه این سرویس تبلیغاتی دارای خدمات بسیار زیادی است، شما می‌توانید که به‌راحتی از این بستر برای رشد خود بهره ببرید. در واقع شرکت گوگل تبلیغات سایت‌های مختلف را از طریق بخش‌های مختلف همچون نتایج جستجو و یوتیوب به نمایش می‌گذارد. یکی از دلایل اصلی علاقه سایت‌ها به استفاده از سرویس تبلیغی گوگل، این است که بسیاری از کاربران اینترنت با خدمات گوگل درگیر هستند و این تبلیغات را مشاهده می‌کنند.

در واقع تمامی کسب و کارهایی که می‌خواهند در فضای آنلاین به موفقیت‌های بزرگ برسند،‌ باید از بستر ویژه به نفع خود بهره ببرند. متاسفانه هنوز بسیاری از افراد نمی‌دانند که گوگل ادوردز چیست و از این نظر آگاهی کافی ندارند. نکته جالب این است که تبلیغات این پلتفرم به دو شیوه کلیکی و نمایشی ایجاد می‌شود که هر کدام آن‌ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. ذکر این نکته ضروری است که این تبلیغات می‌تواند باعث رشد هر چه بیشتر شما شود. حال که متوجه شدید تبلیغات گوگل ادوردز چیست، حتما برای استفاده از این فرصت دست به کار شوید.

تبلیغات کلیکی در گوگل ادوردز

یکی از مهم‌ترین تبلیغاتی که می‌توانید آن را در گوگل ادوردز استفاده کنید، تبلیغات کلیکی است. در این نوع از پروموشن، تبلیغ شما در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می‌شود. زمانی که کاربران بر روی لینک تبلیغ شده کلیک می‌کنند،‌ مبلغی به عنوان هزینه برای صاحب سایت در نظر گرفته می‌شود که باید برای پرداخت آن دست به کار شود. با توجه به اهمیت بسیار بالایی که در این زمینه وجود دارد، شما هم می‌توانید از این روش برای رشد هر چه بیشتر کسب و کار خود استفاده کنید. بررسی‌ها این موضوع را اثبات کرده است که برخورداری از تبلیغات کلیکی می‌تواند تاثیرگذاری بسیاری بر روی کسب ‌و کار شما داشته باشد.

معمولا میزان کلیک کاربران با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. هر چقدر که طراحی تبلیغ حرفه‌ای‌تر صورت گرفته باشد، مسلما نتیجه آن نیز برای شما رضایت بیشتری به همراه خواهد داشت. با توجه به اینکه پرداخت هزینه تبلیغ نیز به ازای کلیک است، این مورد سبب می‌شود که هزینه‌های تبلیغ نیز به‌صورت منصفانه‌ای مشخص شود. با توجه به قابلیت‌های مختلفی که در این سیستم وجود دارد،‌ به شما توصیه می‌کنیم که در اولین فرصت از تبلیغات کلیکی برای رشد کسب و کار خود بهره ببرید.

تبلیغات نمایشی در گوگل ادوردز

یکی دیگر از قابلیت‌های ویژه گوگل ادوردز این است که با کمک آن می‌توانید تبلیغات نمایشی را نیز ایجاد کنید. همان‌طور که از نام این سبک از تبلیغات مشخص است، شما یک تبلیغ مشخص می‌سازید و آن را برای سایر افراد نمایش خواهید داد. در حال حاضر این سبک از تبلیغات بیشتر بر روی بستر یوتیوب قرار می‌گیرد. بررسی‌ها این موضوع را اثبات می‌کند که تبلیغات نمایشی نیز همچون تبلیغ کلیکی اثرگذار است پس حتما باید آن را جدی بگیرید. این موضوع را فراموش نکنید که سیستم گوگل ادوردز برای شما امکانات متعددی را در نظر گرفته است.

به همین جهت شما می‌توانید یک ویدیو تبلیغاتی بسازید و از آن برای معرفی بیشتر خود بهره ببرید. اکنون که می‌دانید دلیل اهمیت تبلیغات گوگل ادوردز چیست، حتما یک برنامه‌ریزی حساب شده برای این نوع از تبلیغ داشته باشید. بررسی‌ها این موضوع را اثبات می‌کنند که داشتن یک پلن مفید در گوگل ادز می‌تواند درصد موفقیت شما را به طرز شگفت‌آوری بالا ببرد. خوشبختانه شما می‌توانید که در صورت نیاز از دو پلن نمایشی و کلیکی در کنار هم استفاده کنید تا نتیجه بهتری برای شما ایجاد شود.

مزایای تبلیغات گوگل ادوردز چیست؟

احتمالا تا به حال از خود پرسیده‌اید که مزایای تبلیغات گوگل ادوردز چیست؟ بررسی‌ها این موضوع را نشان می‌دهد که دلایل زیادی برای استفاده از گوگل ادوردز وجود دارد که هر کدام آن‌ها دارای اهمیت خاص خود هستند. یکی از برترین مزایای گوگل ادز این است که تبلیغات شما را به مخاطبان میلیونی نشان می‌دهد. اگر شما نگاهی به اطراف خود بیندازید، متوجه خواهید شد که اکثر افراد یک اکانت جیمیل دارند و از خدمات گوگل استفاده می‌کنند. با توجه به دسترسی بزرگ گوگل به کاربران، شما هم می‌توانید از این فرصت ویژه به نفع خود بهره ببرید.

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت تبلیغات در گوگل این است که میزان ورودی سایت شما را بیشتر می‌کند. همان‌طور که می‌دانید بین میزان ورودی سایت و کسب سود نسبت مستقیمی وجود دارد. هر چقدر که کاربران سایت شما بیشتر باشند، دقیقا به همان اندازه نیز سود بیشتری کسب خواهید کرد. در گوگل ادز می‌توانید از انواع مختلفی از تبلیغات استفاده کنید. همین تنوع بالا در روش‌ها می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما بکند. تحقیقات این موضوع را اثبات کرده است که برخورداری از تبلیغات گوگل ادوردز می‌تواند باعث رشد روزافزون کسب ‌و کا‌ر شما شود.

آمارهای مربوط به تبلیغات گوگل ادوردز

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید درباره تبلیغات گوگل ادز به آن دقت کنید آمارهای مختلف آن است. بررسی‌ها این موضوع را اثبات می‌کند که تبلیغات از این روش می‌تواند بازدهی بسیار بالایی برای شما داشته باشد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که سرویس گوگل ادز دارای نرخ کلیک ۸ درصدی است. مسلما با این نرخ کلیک می‌توانید نتایج بی‌نظیری به دست آورید. همچنین تبلیغات نمایشی گوگل نیز دارای ایمپرشن ۱۸۰ میلیونی است که در نوع خود بسیار حائز اهمیت است. تقریبا ۴۳ درصد از کسانی که از یوتیوب استفاده می‌کنند، محصولاتی که در تبلیغات معرفی می‌شود را خریداری می‌کنند.

با توجه به شرایط خاصی که در این بخش وجود دارد،‌ به شما توصیه می‌کنیم که از این نوع تبلیغ نیز غافل نشوید. به طور کلی ۶۵ درصد کاربرانی که قصد خرید دارند از طریق تبلیغات کلیکی جذب می‌شوند. همه این موارد نشان‌دهنده آن است که گوگل ادوردز می‌تواند به عنوانی یک راهکار تبلیغاتی عالی برای شما استفاده شود. حال که متوجه شدید تبلیغات گوگل ادوردز چیست، حتما در اولین زمان برای استفاده از فرصت‌های این بستر آماده شوید. در صورتی که نگاهی به آمارها بیندازید، متوجه تاثیرگذاری فوق‌العاده گوگل ادوردز خواهید شد.

 

تبلیغات گوگل ادوردز چیست؟

سخن پایانی

امروزه انجام تبلیغات در گوگل ادز اهمیت بسیار بالایی دارد که حتما باید در این زمینه برنامه‌ریزی لازم را داشته باشید. سرویس گوگل ادز قابلیت‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد که از بین آن‌ها باید بهترین انتخاب ممکن را صورت دهید. مجموعه وی دیجیتال مارکتینگ به عنوان مجری و مشاور تبلیغات آنلاین به شما یاری می‌دهد تا عملکرد درخشانی در گوگل ادز داشته باشید. برای اینکه بدانید تبلیغات گوگل ادوردز چیست و چه کارایی دارد، بهتر است که از خدمات مجموعه وی دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

حسین افسان
حسین متخصص تبلیغات گوگل ماست و تجربه زیادی هم توی تبلیغات فیسبوک داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

85. معرفی و بررسی اجمالی گوگل مرچند سنتر

گوگل مرچند سنتر یک ابزار تحلیل و مدیریت داده است که به کسب و کارها امکان می‌دهد اطلاعات متنوع خود را مرتب کرده و تحلیل کنند. این سرویس از ابزارهای مختلف برای تجزیه و تحلیل داده، پیش‌بینی الگوهای رفتاری و ارائه گزارشات جامع برای بهبود تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌کند. گوگل مرچند سنتر کسب و کارها را در بهره‌وری و بهبود عملکرد کمک می‌کند.

65. بررسی قسمت Conversions زیرشاخه Measurement و مدیریت و دسته‌بندی کانورژن‌ها

قسمت Conversions در بخش Measurement اکانت گوگل، به شما امکان می‌دهد تا تعداد تبدیل‌ها و اهداف کمپین‌هایتان را مدیریت و دسته‌بندی کنید. با این قابلیت، می‌توانید به صورت دقیق عملکرد تبلیغات خود را اندازه‌گیری کنید و کانورژن‌ها را بر اساس اهداف خاص دسته‌بندی کرده و عملکرد کمپین‌های گوگل خود را بهینه کنید.

59. آشنایی با گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس و کاربرد در کمپین گوگل ادز

گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا ردیابی و تجزیه و تحلیل دقیقی از عملکرد کمپین‌های گوگل ادز داشته باشید. با این ابزارها، می‌توانید اطلاعات مهمی مانند ترافیک و رفتار کاربران را اندازه‌گیری کرده و بهینه‌سازی کمپین‌هایتان را بر اساس داده‌های به دست آمده انجام دهید. استفاده از این ابزارها از اهمیت بالایی برای بهبود عملکرد تبلیغات شما برخوردار است.