تعیین هزینه تبلیغات در اینستاگرام

تعیین هزینه تبلیغات در اینستاگرام

تعیین هزینه تبلیغات در اینستاگرام در سال ۲۰۱۷ + اینفوگرافیک

در حالی که فصل هزینه کردن فرا می‌رسد، بسیاری از بازاریابان در حال تخمین و ارزیابی این مورد هستند که برای جذب مشتریان بالقوه از طریق شبکه‌های اجتماعی، هزینه‌های انجام شده برای هر کلیک چقدر تاثیر گذار بوده است.

AdEspresso، یک شرکت توسعه دهنده وب ایتالیایی، فاکتورهایی که بر CPC اینستاگرام در سال ۲۰۱۷ تاثیر گذار بودند را لیست کرد و نکات جالبی را پیدا کرد از اینکه چه چیزی در واقع هزینه تبلیغاتی شما را مشخص می‌کند.

حتما بخوانید: تعرفه تبلیغات در اینستاگرام

اپل نسبت به مخاطب هدف، ۵۰ درصد گرانتر از اندروید است

AdEspresso دریافت که آیفون نسبت به مخاطب هدف ۵۰ درصد گرانتر از گوشی‌های هوشمندی اندرویدی تمام می‌شود.

 

chart1

خیلی وقت است که اپل را در بازارهای آسیایی به عنوان یک برند لوکس می‌شناسند، بخصوص در چین که در سال ۲۰۱۵ به عنوان لوکس‌ترین برندی که همه آرزوی آن را داشتند شناخته شد، اما در ایالات متحده این گوشی به طور گسترده‌ای توسط قشر متوسط خریداری می‌شود. حتی با وجود عرضه گوشی متاخر گران قیمت این شرکت که ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد، برنامه‌های پرداخت قسطی و گزینه‌های اعتباری موجب خواهند شد که همچنان مردم توان خرید این گوشی را داشته باشند، و اینکه اغلب افراد مشهور نیز از این گوشی به عنوان یک برند لوکس استفاده می‌کنند.

ارتباط مابین لوکس بودن برند و چهره‌های محبوب است که تفاوت CPC را به ما نشان می‌دهد. آنهایی که تمایل دارند آخرین محصول این شرکت را خریداری کنند، طبیعتا مقدار بیشتری از پول را برای خرج کردن در اختیار دارند.

زنان در اینستاگرام همچنان به عنوان هزینه‌بردارترین مشتریان شناخته می‌شوند

chart2

عجیب نیست که چرا زنان بر اینستاگرام حکمرانی می‌کنند. ۵۸ درصد از کاربران اینستاگرام را زنان تشکیل می‌دهند که در مقابل ۴۲ درصد از کاربران مرد قرار می‌گیرند.

 

به رویدادهای تلویزیونی توجه کنید

chart3

AdEspresso متوجه یک جهش غیر معمولی CPC در میان مردان ۱۳-۱۷ ساله در فصل دوم ۲۰۱۷ شد. چه چیزی باعث آن شد؟ تحلیلگران باور دارند که بخاطر بازیهای نهایی NBA بوده است. نه تنها NBA محبوب‌ترین ورزش اینستاگرامی است، بلکه افرادی همچون لبارون جیمز از خود NFL دنبال کننده‌ی بیشتری دارد.NBA همچنین محبوب‌ترین ورزش در میان طرفداران نوجوان مرد است که ۴۵ درصد از این طرفداران زیر ۳۵ سال دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مطالعه انجام شده درباره هزینه تبلیغات در اینستاگرام را در اینفوگرافیک زیر ملاحظه کنید.

 

How-to-Determine-Your-Instagram-Ad-Spend-In-2017

 

 

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

حسین افسان
حسین متخصص تبلیغات گوگل ماست و تجربه زیادی هم توی تبلیغات فیسبوک داره

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

85. معرفی و بررسی اجمالی گوگل مرچند سنتر

گوگل مرچند سنتر یک ابزار تحلیل و مدیریت داده است که به کسب و کارها امکان می‌دهد اطلاعات متنوع خود را مرتب کرده و تحلیل کنند. این سرویس از ابزارهای مختلف برای تجزیه و تحلیل داده، پیش‌بینی الگوهای رفتاری و ارائه گزارشات جامع برای بهبود تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌کند. گوگل مرچند سنتر کسب و کارها را در بهره‌وری و بهبود عملکرد کمک می‌کند.

65. بررسی قسمت Conversions زیرشاخه Measurement و مدیریت و دسته‌بندی کانورژن‌ها

قسمت Conversions در بخش Measurement اکانت گوگل، به شما امکان می‌دهد تا تعداد تبدیل‌ها و اهداف کمپین‌هایتان را مدیریت و دسته‌بندی کنید. با این قابلیت، می‌توانید به صورت دقیق عملکرد تبلیغات خود را اندازه‌گیری کنید و کانورژن‌ها را بر اساس اهداف خاص دسته‌بندی کرده و عملکرد کمپین‌های گوگل خود را بهینه کنید.

59. آشنایی با گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس و کاربرد در کمپین گوگل ادز

گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا ردیابی و تجزیه و تحلیل دقیقی از عملکرد کمپین‌های گوگل ادز داشته باشید. با این ابزارها، می‌توانید اطلاعات مهمی مانند ترافیک و رفتار کاربران را اندازه‌گیری کرده و بهینه‌سازی کمپین‌هایتان را بر اساس داده‌های به دست آمده انجام دهید. استفاده از این ابزارها از اهمیت بالایی برای بهبود عملکرد تبلیغات شما برخوردار است.