راز ساخت تبلیغ اینستاگرام در ایران با وجود تحریم ها چیست ؟

راز ساخت تبلیغ اینستاگرام در ایران با وجود تحریم ها چیست ؟

 

چطور یک تبلیغ عالی در کمپین اسپانسر اینستاگرام بسازیم؟

در این ویدئو قصد داریم به شما یاد بدهیم که چطور میتوانید یک کمپین اسپانسر اینستاگرام برای ایران ست کنید.

بعد از اینکه مراحل ساخت بیزینس فیس بوک و تنظیم کردن payment ها ، pageها و اکانت ها رو انجام دادیم میرسیم به مرحله ای که باید تبلیغ رو بسازیم .

در اینجا وقتی روی کلمه ads manager و creat به یک صفحه جدید وارد میشویم. این صفحه دقیقا مشخص میکنه که شما با چه هدفی قراره که کمپین خودتان رو ران بکنید.

در قسمت Awareness ، اگر میخواهید بازدیدتان بالا برود از دوگزینه Brand awareness و Reach استفاده میکنید.

در قسمت consideration ، برای گرفتن کلیک گزینه traffic . برای گرفتن لایک و کامنت گزینه engagement ، برای نصب اپلیکیشن گزینه app installs ، برای نمایش ویدئوی خودتان از گزینه video views و دو گزینه ی lead generation و messages برای تبلیغات در فیس بوک می باشد.

نکته: استفاده کردن از گزینه ی video views به این معنی نیست که دیگر هیچ لایک وکامنتی دریافت نمیکنید. در واقع انتخاب یکی از گزینه ها یک پیامی برای ایسنتاگرام در جهت نمایش تبلیغ می باشد.

در اینجا برای ساخت یک کمپین ویدئو با انتخاب گزینه video views و نام گذاری کمپین، گزینه continue رو میزنیم.

تبلیغات در اینستاگرام

حتما بخوانید: نمونه پست تبلیغات ویدیویی کوک موبایل

در پنجره ی جدید ما باید Audience رو انتخاب کنیم وبودجه مان را قرار دهیم و مشخص کنیم که دقیقا قراره این تبلیغ کجا قرار بگیره.

آشنایی با بخش Audience :

در قسمت ad set name نام را وارد میکنیم.

چون در ایران ما نمیتوانیم لوکیشن وارد کنیم، بنابراین مجبوریم یک سری فایلها رو توی داشبورد فیس بوک اد بکنیم. مثل شماره تلفن یا ایمیل کاربران ایرانی. سپس گزینه costum audience و بعد customer fild را میزنیم.و در قسمت ad costum فایلی که داریم رو آپلود میکنیم. باید توجه داشت که تمامی شماره ها باید با 0098 شروع شده باشن. ضمنا از گزینه کپی هم میتونیم استفاده کنیم. به این صورت که در قسمت موجود میتونیم شماره ها و یا ایمیل ها رو وارد کنیم و گزینه next را میزنیم.
در واقع اگر اکانتهای اینستاگرام زیادی دارید به شما کمک زیادی خواهد کرد، زیرا ما با انتخاب engagement میتونیم مشخص بکنیم که دقیقا تبلیغ به کسانی نمایش داده بشه که مثلا با پیج کوک موبایل در 365 روز گذشته ارتباط داشتند.از طریق گزینه instagram business profile .

در اینجا ما به خاطر پیجهای زیادی که داریم میتونیم ازشون استفاده کنیم البته با توجه به هدفی که داریم. به این طریق که در قسمت Everyone who engaged without business و با انتخاب گزینه Anyone who visited you business profile و سپس include more را میزنیم.

حتما ببینید: نمونه تبلیغات در اینستاگرام (Case Study)

تبلیغات در اینستاگرام

وارد کردن نام و ساخت فایل در داشبورد فیسبوک

در قسمت engagement از آنجایی که میخواهیم تبلیغ اینستاگرام بریم در قسمت ویدیو هم میتوانیم ازش استفاده کنیم.
مثلا بگوییم کسانی که 3 ثانیه از ویدیوی پیج وی دیجیتال مارکتینگ رو دیده اند این تبلیغ رو بهشون نشان بده.
الان به عنوان مثال ما میخواهیم به تمام ساکنین تهران تبلیغ را نشان دهیم. هم خانم و هم آقا و بدون محدودیت سنی و سپس تعیین لوکیشن رو انجام میدهیم.

در واقع در اینجا ما از engagement هایی که قبلا در داشبوردمون ذخیره کردیم استفاده میکنیم و هر دفعه آنها را آپدیت میکنیم.

نباید نوع زبان را انتخاب کرد

در قسمت Derailed Targeting تبلیغات خارجی را می توانیم انجام دهیم زیرا قابلیت لوکیشن را دارند . ولی در کمپین های اسپانسرینگ اینستاگرام این گزینه را به مشتری پیشنهاد نمیکنیم.زیرا در این صورت جامعه هدفشان کوچکتر میشود.
سپس در قسمت placement چون مامیخواهیم تبلیغ مان توی اینستاگرام قرار بگیره تیکهای به جز اینستاگرام را برمیداریم.
بعد از آن مشخص میکنیم که بودجه ی ما چقدر است. برای این کار گزینه ی Budjet را روی litetime Budjet گذاشته و مثلا 2000 روبل تعیین میکنیم. شروع و پایان رو هم در همین جا میتوانیم تعیین کنیم.

در قسمت Optimization for ad شما تعیین میکنید که به ازای فرضاً 10 ثانیه یا 2 ثانیه پول پرداخت میکنید . همچنین 15 ثانیه هم از امکانات جدید هست. در اینجا ما 10 ثانیه را انتخاب میکنیم. به قسمت Bid strategy هم کاری نداریم و continue را می زنیم.

در مرحله بعد باید پیج اینستاگرام و فیس بوک خودتان را از قبل اضافه کرده باشید و اگر فیس بوک نداشتید همین جا میتوانید ایجاد کنید. اما بهتر است که از قبل ایجاد کرده باشید.

حتما بخوانید: مراحل گام به گام برای سفارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام ( اسپانسر اینستاگرام)

سپس اکانت فیس بوک و اینستاگرامتان را انتخاب کرده و ادامه می دهیم.

حال وارد قیمت فرمت میشویم و گزینه single video را انتخاب کرده و باید متذکر شد که اطلاعات سمت راست صحه را حتما مطالعه کنید راکه بر اساس آن اطلاعات محتوای ویدئو را باید بسازیم.

سپس ویدئو را آپلود کرده و در قسمت text کپشن مربوطه را وارد میکنیم به همراه ایموجی ها و بعد url سایت را وارد میکنیم. مثلا ما در اینجا kookmobile.com را اضافه میکنیم.

در قسمت call to action هم گزینه learn more را انتخاب میکنیم و حالا تقریبا تبلیغ ما آماده است.

Comfirm را میزنیم تا تبلیغ برود برای review توسط فیس بوک، و اگر کمپین ایجاد شده هی مشکلی نداشته باشد Aprove شده و شروع به نمایش به کاربران می کند.

تبلیغات در اینستاگرام

 

با ما خلاق تبلیغ و رقبای‌تان را غافلگیر کنید

شرکت وی دیجیتال مارکتینگ با استفاده از نیروهای جوان و متخصص سعی میکند بهترین مشاوره و مجری تبلیغات گوگل، تبلیغات در اینستاگرام و لینکداین و…. شما باشد. تا به صرف معقولترین هزینه بهترین نتیجه را بگیرید. قبل از شروع هر نوع تبلیغ حتما با ما مشورت کنید. برای مشاهده لیست خدمات و قیمت‌های ما و همچنین دریافت مشاوره رایگان به سایت وی دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنید!

آموزش‌های زیر را از دست ندهید:

  1. چگونه هزینه تبلیغات در اینستاگرام محاسبه می‌شود؟
  2. چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم ؟ (آموزش تبلیغ اینستاگرام)
  3. راز ساخت تبلیغ اینستاگرام در ایران با وجود تحریمها چیست؟

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

حسین افسان
حسین متخصص تبلیغات گوگل ماست و تجربه زیادی هم توی تبلیغات فیسبوک داره

13 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      نه صرفا. اخیرا با توجه به فیلتر های مختلف نیاز هست که اکانت شما هیچ تماسی با ایران نداشته باشه و کاملا با شماره و ایمیل غیر ایرانی ساخته بشه
      همچنین باید کارتی که استفاده میکنید هم با کشوری که اکانت رو ساختید یکی باشه

  1. سلام، ادمین پیج ما و اکانت فیسبوک ایشون در خارج از ایران هست…. اما می خوایم موقع promote بعضی پست های مدنظرمون، ایران رو هم در مناطق انتخابی داشته باشیم… این کار به چه شکل ممکن می شه؟

    1. سلام متاسفانه به دلیل تحریم ها امکانش نیست و باید از یک دیتابیس استفاده کنید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید . 02188513985

    1. بله ما روشمون این هست . البته شرکت ما 20 میلیون شماره تلفن داره که دسته بندی با توجه به شهر شده و شما میتونید از لیست ما هم استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

85. معرفی و بررسی اجمالی گوگل مرچند سنتر

گوگل مرچند سنتر یک ابزار تحلیل و مدیریت داده است که به کسب و کارها امکان می‌دهد اطلاعات متنوع خود را مرتب کرده و تحلیل کنند. این سرویس از ابزارهای مختلف برای تجزیه و تحلیل داده، پیش‌بینی الگوهای رفتاری و ارائه گزارشات جامع برای بهبود تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌کند. گوگل مرچند سنتر کسب و کارها را در بهره‌وری و بهبود عملکرد کمک می‌کند.

65. بررسی قسمت Conversions زیرشاخه Measurement و مدیریت و دسته‌بندی کانورژن‌ها

قسمت Conversions در بخش Measurement اکانت گوگل، به شما امکان می‌دهد تا تعداد تبدیل‌ها و اهداف کمپین‌هایتان را مدیریت و دسته‌بندی کنید. با این قابلیت، می‌توانید به صورت دقیق عملکرد تبلیغات خود را اندازه‌گیری کنید و کانورژن‌ها را بر اساس اهداف خاص دسته‌بندی کرده و عملکرد کمپین‌های گوگل خود را بهینه کنید.

59. آشنایی با گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس و کاربرد در کمپین گوگل ادز

گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا ردیابی و تجزیه و تحلیل دقیقی از عملکرد کمپین‌های گوگل ادز داشته باشید. با این ابزارها، می‌توانید اطلاعات مهمی مانند ترافیک و رفتار کاربران را اندازه‌گیری کرده و بهینه‌سازی کمپین‌هایتان را بر اساس داده‌های به دست آمده انجام دهید. استفاده از این ابزارها از اهمیت بالایی برای بهبود عملکرد تبلیغات شما برخوردار است.