آموزش رایگان صفر تا صد گوگل ادز

مزایای تبلیغات گوگل تلفن همراه

عناوین مطلب
مزایای تبلیغات گوگل تلفن همراه

تبلیغات گوگل تلفن همراه

تلفن همراه همه جا هست. امروزه مردم از گوشی‌های هوشمند و تبلت خود برای دسترسی به اطلاعات به جای نشستن در مقابل کامپیوتر استفاده می‌کنند. وب سایت‌های بهینه وب، مرور وب را برای همه آسان‌تر می‌کنند. برنامه‌ها، کد QR و پیام‌های متنی، شیوه انجام کارها را ساده کرده‌اند.

تبلیغات گوگل تلفن همراه، همانگونه که از اسم آن مشخص است، تبلیغات با تلفن همراه به عنوان یک رسانه است. افزایش تعداد کاربران باعث شده‌است تا آگهی دهندگان به جای تلویزیون یا کامپیوتر روی تلفن ‌های همراه تمرکز بیشتری داشته باشند. تبلیغات گوگل با تلفن همراه در خط مقدم همه بازاریابی های دیجیتالی قرار دارد. به عنوان یک بازاریاب مهم است که جلوتر از آخرین تکنولوژی ‌ها و گرایش ‌ها خود بمانیم تا به طور موثر با مصرف کنندگان خود و منافع در حال رشد آن‌ها ارتباط برقرار کنیم. اگر به روش درستی اجرا شود، تبلیغات گوگل موبایل می‌تواند کمپین های بازاریابی اپلیکیشن ها، روابط برند – مصرف‌کننده و درک کاربران که تبلیغات سنتی هرگز قادر به انجام آن نیستند را تقویت کند.

بازاریابی پایه و اساس هر دو کسب‌ و کار کوچک و بزرگ در جهان است. اگر شرکت شما یک استراتژی بازاریابی خوب دارد، در سطح جهانی به طور موثر رقابت خواهد کرد.

با این حال، توصیه می‌شود که امروزه روند رو به رشد در دنیا (تبلیغات گوگل تلفن همراه) را بررسی کنید تا رشد و سازگاری کسب‌ و کار خود را افزایش دهید .

در دهه گذشته، تبلیغات گوگل تلفن همراه در جهان محبوب شده‌است. در آمریکا میلیونها نفر از مردم هوشمند برای اهداف شخصی و تجاری از آن استفاده می‌کنند. دسترسی آسان به گوشی‌ های هوشمند در دنیا امروزه نقش بزرگی در دنیای کسب ‌و کارها ایفا کرده‌است. اکنون افراد تجاری قادر به استفاده از این ابزار برای برقراری ارتباط با مشتریان و همچنین بازاریابی کالا و خدمات خود هستند. هر سازمانی که از استراتژی بازاریابی موبایل استفاده می‌کند تاثیرات مثبت آن را احساس می‌کند.

با اینکه تبلیغات با تلفن همراه یک بازار جهانی روبه رشد است، اما مزایا یا معایبی هم دارد. در این مقاله به مزایای تبلیغات تلفن همراه میپردازیم.

مزایای تبلیغات با تلفن همراه عبارت است از:

  • مخاطبان بزرگتر: افراد بسیار کمی هستند که این روزها از تلفن‌های همراه استفاده نمی‌کنند. این بدان معناست که افراد بیشتری به تبلیغات گوگل تلفن همراه دسترسی دارند. به طور خلاصه، تبلیغات تلفن همراه در مقایسه با دستگاه ‌های دیگر دامنه وسیعی دارد.

شما از کجا می‌دانید که چه کسی واقعی است و چه کسی واقعا به محصول شما علاقه دارد؟

مصرف کنندگان در طول روز با دستگاه‌ های مختلف درگیر می‌شوند، اما دستگاه‌ های تلفن همراه، دقیق‌ترین درک از علایق، ترجیحات رسانه‌ ها و رفتارها را برای ایجاد پروفایل هدف دقیق مخاطبان فراهم می‌کنند. اگر شما تبلیغ کنندگان هدف ایده‌آل خود را بر روی ابزار موبایل تایید شده براساس علایق و رفتارهای آن‌ها تحویل دهید، تبلیغات شما با افرادی ارتباط برقرار خواهد کرد که به احتمال زیاد پاسخ می‌دهند و در نتیجه تعامل مصرف‌کننده را به حداکثر می‌رسانند.

  • نرخ کلیک بالا: مشخص شده‌ است که نرخ کلیک بر روی تبلیغات دانلود اپلیکیشن تلفن های همراه بیشتر از میزان تبلیغات گوگل دسکتاپ است . این یک تمایل انسان برای کلیک روی تبلیغات جذاب است که روی صفحه ظاهر می‌شوند . این امر برای تبلیغ کنندگانی که سعی می‌کنند تا حد ممکن تاثیر گذار باشند بسیار سودآور است.
  • اثربخشی Cost-effectiveness: در مقایسه با ابزارهای دیگر، تبلیغات گوگل موبایل بسیار مقرون‌ به ‌صرفه است. این کار به هیچ هزینه اضافی به شکل چاپ تبلیغات نیاز ندارد. تبلیغات تلفن همراه هزینه کمی نسبت به تبلیغات در تلویزیون و رادیو دارد. بنابراین، گوشی شما به شما این امکان را می‌دهد که پیغام‌های تجاری را به طور مرتب به مشتریان احتمالی خود با قیمت پایین ارسال کنید. این یک راه حل کامل است که تلاش‌های بازاریابی برای بسیاری از شرکت‌ها در جامعه مدرن را افزایش می‌دهد.
  • بر خلاف استراتژی‌ های بازاریابی سنتی، بازاریابی موبایل هر سال پول زیادی پس‌انداز می‌کند. یک گوشی موبایل به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از پیغام ‌های تجاری در عرض چند دقیقه به مشتریان خود دسترسی پیدا کنید.
  • هر وقت خواستی، هر جا که خواستی: بر خلاف لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای رومیزی، گوشی موبایل را می توان در هر جایی که فرد می‌رود حمل کرد. نیازی نیست که تبلیغ کنندگان نگران زمان و مکان باشند چون این تبلیغات بهتر دیده می‌شوند.
  • پاسخ فوری دریافت کنید: یکی از نقاط مهم تبلیغات دانلود اپلیکیشن تلفن همراه این است که در هر لحظه میتوانید به کاربران دسترسی داشته باشید. از آنجا که تبلیغات در زمان واقعی به آن ‌ها می‌رسد، میتوانید پاسخ کاربران را فورا دریافت کنید. تبلیغ کنندگان باید بدانند که آیا کاربران بر روی تبلیغات آنها کلیک کرده یا نه که به آن‌ها فرصت‌ های بهتری برای بهبود می‌بخشد.
  • بازاریابی موبایل به شما این امکان را می‌دهد که به مخاطبین خود دسترسی داشته باشید، مهم نیست کجا هستند. چه آن‌ها در خانه نشسته باشند و چه در حال استفاده از حمل و نقل عمومی باشند، استفاده از یک دستگاه تلفن همراه، پیام شما را به طور آنی در دستان آن‌ها قرار می‌دهد. اگر از SMS استفاده می‌کنید، پیام شما درست بعد از ارسال به دست کاربران خواهد رسید. اگر سایت خود را برای وب بهینه کنید، پیغام شما در لحظه ورود به سایت شما در دسترس شما قرار خواهد گرفت. مهم نیست که آن‌ها کجا هستند، پیام شما با آن‌ها به موقع خواهد رسید.
  • رابطه بهتر با مشتریان: همانطور که در مورد قبلی به آن اشاره شد؛ پاسخ سریعی از کاربران وجود دارد. این کار به تبلیغ کنندگان کمک می‌کند تا تبلیغات را مطابق با ماهیت خاص کاربر سفارشی کنند. در نهایت آن‌ها مشتری را بهتر می‌شناسند که به افزایش کسب ‌و کار و روابط بهتر با آن‌ها کمک می‌کند.
  • تبلیغات گوگل تلفن همراه راحت است: همانطور که میدانید صفحه نمایش تلفن همراه کوچکتر از کامپیوتر است. بنابراین شما را مجبور می‌کند تا از پیام‌ رسانی ساده در تاکتیک ‌های بازاریابی خود استفاده کنید. این به این معنی است که شما مجبور نیستید ساعت‌ها را صرف ایجاد گرافیک سخت و یا مقدار زیادی محتوا کنید. در عوض شما می‌توانید یک پیغام ساده ایجاد کنید و سپس بر روی جنبه ‌های دیگر کسب‌ و کار خود تمرکز کنید. به علاوه، وقتی که محتوا ساده است، شما را مجبور می‌کند تا از پیام‌ رسانی ساده در تاکتیک‌ های بازاریابی خود استفاده کنید.
  • تبلیغات تلفن همراه میتواند ویروسی باشد: محتوایی که به یک دستگاه تلفن همراه فرستاده می‌شود را می توان به راحتی از فرد به فرد دیگر فرستاد، بنابراین این امکان وجود دارد که تبلیغات موبایل شما می‌تواند بیشتر از آنچه که در ابتدا به آن دست یافته بودید گسترش یابد و بازدید بیشتری به شما بدهد.
  • گزینه هایی دارد: تاکتیک‌ های مختلفی وجود دارند که می‌توانند با بازاریابی موبایل اجرا شوند. شما می‌توانید به سادگی سایت خود را برای موبایل بهینه کنید، یا می‌توانید در SMS یا پیام متنی سرمایه ‌گذاری کنید، به بخشی از یک اپلیکیشن کاربردی ثالث تبدیل شوید، یا می‌توانید اپلیکیشن خود را ایجاد کنید و از آن برای رسیدن به مخاطبین خود استفاده کنید و پیام خود را بیرون بیاورید.
  • تلفن همراه وسیله ای شخصی است: به طور کلی دستگاه تلفن همراه به اشتراک گذاشته نمی‌شود و همیشه وسیله ای شخصی است. بنابراین داده‌های مدیریت‌ شده برای یک کاربر توسط جمعیت شناختی، سابقه رفتاری و حضور، از جمله شناسایی مکان اتوماتیک همیشه درست خواهد بود.
  • هدف قرار دادن دقیق: اطلاعات کاربران و اطلاعات مکانی آنها را به طور بالقوه برای هدف گیری در دسترس قرار میدهد که می‌تواند بسیار مفید باشد.
  • با تلفن همراه میتوانید گزینه‌های متعدد خلاقانه ای ارائه دهید: در حال حاضر امکان ایجاد وب سایت بهینه سازی شده تلفن همراه برای شرکت شما امکان پذیر است. زمانی که کاربران از پلتفرم شما دیدن می‌کنند، به سرعت از میان آن عبور می‌کنند و محصولات یا خدماتی را که می‌خواهند انتخاب می‌کنند. آن‌ها با استفاده از تلفن‌های همراه خود به راحتی پول و یا خدمات سفارش می‌دهند .
  • معیارهای زمانی: یکی از مزایای عمده تبلیغات گوگل موبایل مربوط به زمان است. بر خلاف انواع دیگر بازاریابی، این استراتژی بازاریابی به شما این امکان را می‌دهد که با کمی تاخیر به مشتریان برسید. از آنجا که مشتریان احتمالی اغلب زمان خود را با آن‌ها حفظ می‌کنند، شما قادر به ارسال پیام‌های حساس به زمان مانند حوادث و اطلاعیه‌های خاص خواهید بود . مصرف کنندگان می‌توانند هر زمان که بخواهند پیام‌هایی دریافت کنند و آن‌ها را بخوانند.

با این حال، سازمان شما باید یک شهرت عالی برای ایجاد تاثیر خوب و افزایش تجربه کاربران داشته باشد. کاربران شاد، افراد بیشتری را به کسب‌وکار شما ارجاع خواهند داد که فروش سالیانه شما را افزایش خواهد داد.

با تایید هویت کاربران واقعی  و اتصال آنها به شناسه های منحصر به فرد دستگاه های تلفن همراه، شما اطمینان حاصل می‌کنید که تنها نمایش آگهی را به مخاطبین هدف خود تحویل می‌دهید. مزایای تبلیغات گوگل تلفن همراه شامل ارائه اطلاعات دقیق به روز، اطلاعات دقیق برای ایجاد بهترین مخاطب هدف براساس اهداف کمپین یک شرکت و مصرف کنندگان ایده‌آل می‌باشد. با این حال، سازمان شما باید یک شهرت عالی برای ایجاد تاثیر خوب و افزایش تجربه مشتری داشته باشد. بنابراین توصیه می‌شود که آن را به کسب‌وکار خود معرفی کنید تا از منافع و مزایای دیگر لذت ببرید.

حتما بخوانید: معایب تبلیغات گوگل تلفن همراه و ۵ روش برای کامل کردن کمپین تبلیغاتی موبایل شما

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

حسین افسان
حسین متخصص تبلیغات گوگل ماست و تجربه زیادی هم توی تبلیغات فیسبوک داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

85. معرفی و بررسی اجمالی گوگل مرچند سنتر

گوگل مرچند سنتر یک ابزار تحلیل و مدیریت داده است که به کسب و کارها امکان می‌دهد اطلاعات متنوع خود را مرتب کرده و تحلیل کنند. این سرویس از ابزارهای مختلف برای تجزیه و تحلیل داده، پیش‌بینی الگوهای رفتاری و ارائه گزارشات جامع برای بهبود تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌کند. گوگل مرچند سنتر کسب و کارها را در بهره‌وری و بهبود عملکرد کمک می‌کند.

65. بررسی قسمت Conversions زیرشاخه Measurement و مدیریت و دسته‌بندی کانورژن‌ها

قسمت Conversions در بخش Measurement اکانت گوگل، به شما امکان می‌دهد تا تعداد تبدیل‌ها و اهداف کمپین‌هایتان را مدیریت و دسته‌بندی کنید. با این قابلیت، می‌توانید به صورت دقیق عملکرد تبلیغات خود را اندازه‌گیری کنید و کانورژن‌ها را بر اساس اهداف خاص دسته‌بندی کرده و عملکرد کمپین‌های گوگل خود را بهینه کنید.

59. آشنایی با گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس و کاربرد در کمپین گوگل ادز

گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا ردیابی و تجزیه و تحلیل دقیقی از عملکرد کمپین‌های گوگل ادز داشته باشید. با این ابزارها، می‌توانید اطلاعات مهمی مانند ترافیک و رفتار کاربران را اندازه‌گیری کرده و بهینه‌سازی کمپین‌هایتان را بر اساس داده‌های به دست آمده انجام دهید. استفاده از این ابزارها از اهمیت بالایی برای بهبود عملکرد تبلیغات شما برخوردار است.