آموزش رایگان صفر تا صد گوگل ادز

تبلیغات در اینستاگرام کلینیک زیبایی هلیا

عناوین مطلب
تبلیغات در اینستاگرام کلینیک زیبایی هلیا

قبل از اینکه بخواهیم گزارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام کلینیک زیبایی هلیا را مرور کنیم، باید بدانید که امروزه محبوبیت شبکه‌های اجتماعی در دنیا روز‌به‌روز بیشتر می‌شود. به همین دلیل است که مردم ترجیح می‌دهند تبلیغات یک کالا یا خدمات یک مؤسسه را روی تلفن همراه خود ببینند تا اینکه آن را در صفحات رسانه‌های سنتی مشاهده کنند.

در این بین خدمات پزشکی و زیبایی علاقه بیشتری به راه‌اندازی کمپین اسپانسرینگ اینستاگرام دارند.

کلینیک زیبایی هلیا، یکی از مشتریان جدید ما، برای راه‌اندازی کمپین تبلیغات در اینستاگرام به ما مراجعه کردند. ازآنجاکه برای راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی بهینه و مؤثر، به داده‌های اولیه نیاز داریم، ابتدا اطلاعاتی درباره نوع خدماتشان دریافت کردیم.

کلینیک هلیا یک مرکز مراقبت از پوست ویژه بانوان واقع در منطقه 1 تهران بوده و عمده خدمات ایشان مخصوص بانوان است. از فعالیت‌های مهم این کلینیک آبرسانی به پوست، ماساژ صورت و… می‌باشد. همچنین به‌تازگی اقدام به ساخت صفحه‌ اینستاگرام کرده بودند.

همان‌طور‌که می‌بینید، با چند داده‌ اولیه خیلی از فاکتورهای یک کمپین تبلیغات در اینستاگرام مثل جامعه هدف و متن تبلیغاتی و… به دست می‌آید.

تارگت تبلیغات در اینستاگرام کلینیک هلیا :

ازآنجاکه کلینیک مذکور به‌تازگی وارد محیط اینستاگرام شده بود، برای تعیین تارگت تبلیغات در اینستاگرام کلینیک هلیا بهترین راه، نمایش حداکثری پست تبلیغاتی ایشان به جامعه‌ هدف مدنظر بود. این کار با استفاده از گزینه Reach در داشبورد فیس‌بوک تنظیم شد. ضمناً ازآنجاکه صفحه تبلیغاتی این مشتری به‌تازگی راه‌اندازی شده بود، امکان استفاده از گزینه‌ looklike چندان کاربردی نبود.

محتوای تبلیغات در اینستاگرام کلینیک هلیا :

شاید آموزنده‌ترین و پرچالش‌ترین بخش این گزارش محتوای تبلیغ بود و این به دلیل نداشتن اطلاعات کافی مشتری از قوانین اینستاگرام درباره محتوای تبلیغات در اینستاگرام بود.

حتماً بخوانید: قوانین اینستاگرام با تأکید بر محتوای غیرقابل قبول

محتوای ارسالی کلینیک هلیا در ارسال چند عکس آماده از گوگل بود. عکس‌ها از صفحات وب دانلود و ارسال شده بود. مشتری به استفاده از آن‌ها اصرار داشت و ما نیز همان‌ها را برای ارسال در داشبورد فیس‌بوک هماهنگ کردیم.

photo_2019-05-22_23-05-49تبلیغات در اینستاگرام کلینیک زیبایی هلیا

عکس‌های اولیه برای محتوای کمپین

درواقع هیچ‌کدام از چهار عکس فوق ازسوی فیس‌بوک تأیید نشد و اصطلاحاً Disapproved شد. چرا؟

همان‌طور‌که مشاهده می‌کنید تمامی این عکس‌ها کامل و بدون نقص هستند. دلیل فیس‌بوک هم برای تأییدنکردن همین مسئله عنوان شد. با مشورت مشتری چند عکس دیگر امتحان شد که از بین آن‌ها عکس زیر تأیید گردید:

photo_2019-05-22_23-06-04

عکس مورد تأیید فیس‌بوک

کاملاً مشخص است که عکس فوق ازسوی فیس‌بوک به‌عنوان بیماری دارای نقص پوست شناخته می‌شود. جالب آنکه همین عکس توانست امتیاز نسبتاً خوب 5 را دریافت کند تا بودجه‌ کمتری صرف نمایش تبلیغات در اینستاگرام شود.

گفتنی است که در روز دوم کمپین، کلینیک هلیا به ارسال عکس جدید و درخواست تعویض محتوای عکس تبلیغات در اینستاگرام خود اقدام کرد که این کار انجام شد. اما عکس جدید با وجود تأیید ازطرف فیس‌بوک امتیاز نسبتاً ضعیف 2 را کسب کرد.

یادآور می‌شود درصورتی‌که سؤالی درباره تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام دارید، حتماً به مقاله سؤالات متداول و پاسخ‌های آن مراجعه کنید.

حتماً بخوانید: پاسخ به سؤالات متداول تبلیغات در اینستاگرام

محتوای نوشتاری کمپین تبلیغات در اینستاگرام کلینیک هلیا

متن ارسالی ازسوی مشتری ارسال و با ویرایش جزئی ازسوی کارشناسان vdigitalmarketing در پست تبلیغاتی قرار گرفت:

کپشن پست تبلیغاتی اینستاگرام:

کلینیک هلیا (منطقه ۱ تهران)
ارائه خدمات با تخفیفات ویژه
خدمات:
جوانسازی (آبزی درمانی): جدیدترین روش برای جداسازی صورت از جمله رفع چین و چروک، خط اخم و خنده، جای جوش، روشن شدن پوست، رفع آثار زخم.
هیدرودرم(آبرسانی): کلاژن سازی و آبرسانی عمقی پوست، بهبود منافذ بزرگ پوست و گرفتگی منافذ، لیف پوست، کاهش چین و چروک و جای زخم.
لیزر موهای زاید: با بهترین دستگه های الکساندرایت و دایود با مشاوره قبلی توسط اپراتورهای مجرب با تخفیفات ویژه.
ماساژ زیبایی صورت و ریلکسیشن: روشی جدید برای رفع خطوط چهره و ریلکس کردن سر و صورت.
پاکسازی: با طبیعی ترین مواد و ماسکهای گیاهی.
.
.
@heliaskincare
@heliaskincare
.
.
تماس: 22741908
تماس: 09100012854

جامعه هدف تبلیغات در اینستاگرام کلینیک هلیا

یکی از بخش‌های مهم راه‌اندازی یک کمپین تبلیغات در اینستاگرام، شناخت جامعه‌ هدف است. در این قسمت باید تعیین کنید که چه کسی قرار است تبلیغ شما را در صفحه‌ اصلی اینستاگرام یا فیس‌بوک خود ببیند.

درباره کلینیک هلیا این امر کاملاً واضح بود. ازآنجاکه کلینیک فوق در منطقه‌ یک تهران بود و تنها خدمات برای بانوان ارائه می‌شد، جامعه‌ هدف تمام بانوان ساکن شهر تهران و با اولویت ساکنان بالای شهر تعیین شد.

این کار توسط امکانات و گزینه‌های داشبورد فیس‌بوک و همچنین دیتابیس شرکت وی دیجیتال مارکتینگ صورت گرفت. شما می‌توانید تمامی مراحل ساخت یک کمپین تبلیغات در اینستاگرام را در لینک زیر مشاهده کنید:

حتماً بخوانید: راز ساخت تبلیغات در اینستاگرام در کشور ایران

نتیجه‌ کمپین تبلیغات در اینستاگرام کلینیک هلیا

همان‌طور‌که مشاهده می‌کنید، بودجه‌ کمپین تبلیغات در اینستاگرام کلینیک هلیا 43 دلار نیوزلند تعیین شد. در پایان پست تبلیغاتی مدنظر 107.592 بار دیده شد. این تعداد نمایش را درواقع 62.338 نفر دیده‌اند که به‌طور میانگین هر نفر 1.73 بار تبلیغ را دیده‌اند. همان‌طور‌که در بالا گفتیم، امتیاز کمپین درنهایت 2 از 10 شد و بابت هر بار نمایش 2 سنت از بودجه مشتری کسر گردید.

در پایان اگر تمایل دارید پست تبلیغاتی خود را سفارش دهید، حتماً باید با مراحل راه‌اندازی کمپین تبلیغات در اینستاگرام آشنایی داشته باشید.

حتماً بخوانید: گام‌به‌گام مراحل سفارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 2.3 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

حسین افسان
حسین متخصص تبلیغات گوگل ماست و تجربه زیادی هم توی تبلیغات فیسبوک داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

85. معرفی و بررسی اجمالی گوگل مرچند سنتر

گوگل مرچند سنتر یک ابزار تحلیل و مدیریت داده است که به کسب و کارها امکان می‌دهد اطلاعات متنوع خود را مرتب کرده و تحلیل کنند. این سرویس از ابزارهای مختلف برای تجزیه و تحلیل داده، پیش‌بینی الگوهای رفتاری و ارائه گزارشات جامع برای بهبود تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌کند. گوگل مرچند سنتر کسب و کارها را در بهره‌وری و بهبود عملکرد کمک می‌کند.

65. بررسی قسمت Conversions زیرشاخه Measurement و مدیریت و دسته‌بندی کانورژن‌ها

قسمت Conversions در بخش Measurement اکانت گوگل، به شما امکان می‌دهد تا تعداد تبدیل‌ها و اهداف کمپین‌هایتان را مدیریت و دسته‌بندی کنید. با این قابلیت، می‌توانید به صورت دقیق عملکرد تبلیغات خود را اندازه‌گیری کنید و کانورژن‌ها را بر اساس اهداف خاص دسته‌بندی کرده و عملکرد کمپین‌های گوگل خود را بهینه کنید.

59. آشنایی با گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس و کاربرد در کمپین گوگل ادز

گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا ردیابی و تجزیه و تحلیل دقیقی از عملکرد کمپین‌های گوگل ادز داشته باشید. با این ابزارها، می‌توانید اطلاعات مهمی مانند ترافیک و رفتار کاربران را اندازه‌گیری کرده و بهینه‌سازی کمپین‌هایتان را بر اساس داده‌های به دست آمده انجام دهید. استفاده از این ابزارها از اهمیت بالایی برای بهبود عملکرد تبلیغات شما برخوردار است.