پروموشن اینستاگرام چیست و چگونه نمایش داده میشود ؟

پروموشن اینستاگرام چیست و چگونه نمایش داده میشود ؟

محل نمایش تبلیغ اسپانسری یا پروموشن اینستاگرام را در این ویدیو مشاهده کنید

ممکن است تازگیها بین پست اینستاگرام دوستان خود یا ما بین استوری آنها پست صفحاتی رو دیده باشید که اصلا در لیست فالوینگ شما نبوده اند. این تبلیغات پروموشن اینستاگرام را ما برای مشتریان خود در وی دیجیتال مارکتینگ راه‌اندازی کرده ایم که بسیار هدفمند و در صورت تنظیمات درست و طراحی خوب تبلیغ، اثر بخش هستند.
کافی است سری به وب سایت ما بزنید و از آمار و نتایج دهها مشتری تبلیغات اینستاگرام ما در بخش نمونه تبلیغات اینستاگرام انجام شده مطلع شوید.
ما در این ویدیو قصد داریم تا در مورد نحوه ی نمایش پروموشن اینستاگرام صحبت کنیم:

متن ویدیوی نمایش پروموشن اینستاگرام

همانطور که میبینید، این صفحه‌ی شخصی ما هست. می دانید که، شما میتوانید پست های کسانی که فالو کرده اید را در صفحه اصلی خود مشاهده کنید. مانند Redbull که در صفحه من نمایش داده میشود.
همچنین مثلا یک تبلیغ از طرف شرکت fireflysearch که از رقبای شرکت vdigimarketing هست برای من نمایش داده است. این احتمالا به علت علاقمندی های من و یا شرایط سنی می باشد.
این تبلیغ به صورت مجموعه‌‌ی عکس ها است. که در زیر آن یک lable به نام learn more گذاشته اند که میتوان با توجه به نوع تبلیغ آن را تغییر داد مثلا install و غیره. در اینجا اگر روی learn more کلیک کنیم وارد یک لندینگ پیج میشویم.
سپس در صفحه ی اینستاگرام به پایین تر میرویم و با یک تبلیغ دیگر مواجه میشویم. تبلیغ برای شرکت invisionapp می باشد. همانطور که میبینید نوشته ها تقریبا کم است و دارای کپشن تبلیغاتی می باشد. البته هشتگ در یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرام کارایی ندارد.
در اینجا یک lable به نام sign up مشاهده میکنید که شما را به صفحه لندینگ پیج خودشان هدایت میکند که بتوانند اطلاعات مشتریان تازه را در آن وارد کنند. اطلاعاتی مانند نام ، ایمیل و … که این دیتا بیس در بخش فروش بسیار کارآمد خواهد بود. اگر در قسمت بالا سمت چپ بر روی نام آن بزنید وارد پیج اینستاگرام آن خواهید شد.
سپس به تبلیغ سوم میرویم که در پیج من نمایش داده شده. در این تبلیغ که lable آن گزینه Download دارد. البته در اینجا محتوا اپلیکیشن نیست که شما میتوانید برای تبلیغ اپلیکیشن خودتان از این گزینه استفاده کنید. پیشنهاد میکنیم نمونه تبلیغات در اینستاگرام برای App download را مطالعه کنید.
حال روی گزینه دانلود کلیک میکنیم و وارد بخشی میشویم که ایمیل خودمان را باید وارد کنیم. به همراه توضضیحات دیگر که برای یک لندینگ پیج بسیار مهم خواهد بود. گزینه sign up و سپس next رو انتخاب میکنیم.
در هر حال این توضیحات برای تیلیغات اسپانسرینگ بود که شما میتوانید با هدفگیری دقیق مثل شهرهای تهران، اصفهان و … رو به همراه شرایط مخاطبین هدف خودتان انتخاب کنید و بر اساس گزینه هایی مثل لایک وکامنت و ویوو و غیره هست. ضمنا تمام بخش های راه اندازی و آموزش یک کمپین اسپانسرینگ اینستاگرام رو می تونید در سایت vdigitalmarketing مشاهده بفرمایید.
در صورت داشتن سوال و مشاوره میتوانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 2.9 / 5. تعداد آرا: 9

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

حسین افسان
حسین متخصص تبلیغات گوگل ماست و تجربه زیادی هم توی تبلیغات فیسبوک داره

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

85. معرفی و بررسی اجمالی گوگل مرچند سنتر

گوگل مرچند سنتر یک ابزار تحلیل و مدیریت داده است که به کسب و کارها امکان می‌دهد اطلاعات متنوع خود را مرتب کرده و تحلیل کنند. این سرویس از ابزارهای مختلف برای تجزیه و تحلیل داده، پیش‌بینی الگوهای رفتاری و ارائه گزارشات جامع برای بهبود تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌کند. گوگل مرچند سنتر کسب و کارها را در بهره‌وری و بهبود عملکرد کمک می‌کند.

65. بررسی قسمت Conversions زیرشاخه Measurement و مدیریت و دسته‌بندی کانورژن‌ها

قسمت Conversions در بخش Measurement اکانت گوگل، به شما امکان می‌دهد تا تعداد تبدیل‌ها و اهداف کمپین‌هایتان را مدیریت و دسته‌بندی کنید. با این قابلیت، می‌توانید به صورت دقیق عملکرد تبلیغات خود را اندازه‌گیری کنید و کانورژن‌ها را بر اساس اهداف خاص دسته‌بندی کرده و عملکرد کمپین‌های گوگل خود را بهینه کنید.

59. آشنایی با گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس و کاربرد در کمپین گوگل ادز

گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا ردیابی و تجزیه و تحلیل دقیقی از عملکرد کمپین‌های گوگل ادز داشته باشید. با این ابزارها، می‌توانید اطلاعات مهمی مانند ترافیک و رفتار کاربران را اندازه‌گیری کرده و بهینه‌سازی کمپین‌هایتان را بر اساس داده‌های به دست آمده انجام دهید. استفاده از این ابزارها از اهمیت بالایی برای بهبود عملکرد تبلیغات شما برخوردار است.