پست اینستاگرام و 11 نکته ای که برای بهبود اکانت تجاری باید بدانید

پست اینستاگرام و 11 نکته ای که برای بهبود اکانت تجاری باید بدانید

در این مطلب از وی دیجیتال مارکتینگ می‌خواهیم چند نکته برای ایجاد پست اینستاگرام را بیان کنیم تا بتوانید با اکانت تجاری اینستاگرام کسب و کار خود را بهبود ببخشید.

محتوایی با کیفیت ایجاد کنید که مخاطب از آن لذت ببرد

 با استفاده از گوشی همراه در فضایی که نور خوب ‌ وجود دارد تصاویر یا فیلم‌ها را ثبت‌ کنید. با استفاده از اپلیکیشن‌هایی مثل بومرنگ یا هایپرلپس یا لِی اوت توجه دیگران را جلب ‌کنید.

پست در اینستاگرام

حتما بخوانید: درباره اپلیکیشن اینستاگرام بیشتر بدانید

از لوگو، رنگ‌ها یا محصولات خود استفاده‌ کنید و نوعی شخصیت برای بیزینس خود ایجاد کنید. با این کار می‌توانید یک عرضه منطقی از تمام محتواهای خود داشته باشید.

پست در اینستاگرام

به صورت منظم پست ‌کنید

با به اشتراک گذاشتن پست اینستاگرام به صورت منظم می‌توانید همواره در معرض توجه مخاطبان باشید. هر چه در اینستاگرام بیشتر پست ‌کنید، واکنش‌های بیشتری (لایک، اشتراک‌گذاری، بازدید از صفحه) بیشتری دریافت خواهید کرد. در طول هفته حداقل بین دو تا سه بار پست‌کنید تا مخاطبان همواره شما را ببینند.

پست در اینستاگرام

با استفاده از ایده‌هایی جالب الهام بخش باشید

پست اینستاگرام به شما امکان می‌دهد راحت‌تر با مشتریان ‌و جامعه هدف خود ارتباط برقرار کنید. آیا یک گوشه دنج برای سلفی گرفتن سراغ دارید؟ از پست‌های خود استفاده کنید تا بتوانید محصولات خود را بی نظیر نشان ‌دهید و مخاطبان را ترغیب‌ کنید که به وبسایت یا فروشگاه شما مراجعه‌کنند.

بیان کردن ویژگی‌های کارکنان

کارکنان خود را به جامعه هدف‌تان معرفی‌ کنید.

محصولات خود را نمایش‌ دهید.

تأثیر گذارترین تصاویر اغلب اوقات ساده‌ترین تصاویر است. از محصول خود با یک پس زمینه ساده عکس بگیرید.

پشت صحنه را نمایش دهید.

بخشی از کار خود را که معمولا دیده نمی شود در در پشت صحنه قرار دارد را به مخاطبان خود نشان ‌دهید این ترفند برای پست اینستاگرام بسیار جالب است.

پست در اینستاگرام

برجسته سازی مخاطبان

با پست اینستاگرام به مخاطبان فعلی خود مراتب سپاس و قدردانی‌تان را نشان‌ دهید و اهمیت آن‌ها را یادآور شوید.

یک سوال بپرسید

با سوال پرسیدن از مخاطبان در قسمت توضیحات ( کپشن) میزان ارتباط مخاطب با کار را افزایش‌ دهید.

بیشتر بخوانید: 12 روش جدید افزایش فالوور اینستاگرام

از هشتگ‌های ترند استفاده ‌کنید

استفاده از هشت مناسب روش ساده‌ای است که می‌تواند مخاطبان شما را افزایش‌ دهد. اگر صاحب یک سالن هستید می‌توانید از هشتگ‌هایی مثل #کاشت‌ناخن یا # استایل‌مو استفاده‌کنید. به یاد داشته باشید هر چه هشتگ بهتری استفاده‌ کنید مخاطب بیشتری جذب خواهد شد.

نحوه اشتراک ‌گذاری در اینستاگرام

مخاطب وقتی صحنه‌های متفاوتی ببیند بیشتر جذب خواهد شد. برای اشتراک ‌گذاری عکس یا فیلم می‌توانید روی گزینه create post کلیک کنید یا اینکه گام‌های زیر را دنبال‌کنید تا یک پست جدید ایجاد شود:

برای به اشتراک گذاری عکس یا فیلم

اینستاگرام را باز کنید و روی آیکون create post  که در پایین صفحه می‌بینید کلیک‌ کنید. برای آپلود کردن یک عکس از قسمت گالری روی گزینه library (ios)  و یا  گالری (اندروید) در پایین صفحه نمایش کلیک‌ کنید و عکس مورد نظر خود را انتخاب‌کنید.

برای گرفتن عکس یا فیلم جدید روی گزینه photo or video در پایین صفحه نمایش کلیک ‌کنید. شما می‌توانید دوربین گوشی را تغییر دهید و از دوربین جلو یا عقب گوشی استفاده‌کنید. همچنین می‌توانید از نور فلش استفاده‌ کنید. از فیلتر ها و ابزار ویرایش استفاده ‌کنید تا عکس یا فیلم دلخواه شما ایجاد‌ شود. سپس روی گزینه next  کلیک کنید. یک کپشن کوتاه بنویسد و از تگ‌ها و هشتگ‌های مناسب استفاده‌ کنید و از پلتفرم‌های دیگر برای به اشتراک‌گذاری ثانویه استفاده کنید تا مخاطب بیشتری پست شما را ببیند. روی گزینه share  کلیک ‌کنید.

 

تنظیمات بصری اضافه

به اشتراک گذاری تمام صفحه و گزینه‌های گزارش

ویرایش ‌کردن عکس و فیلم

بسیار مهم است که یک تصویر منطقی برای عکس‌های خود ایجاد کنید و احساس‌ کنید که این تصاویر قرار است نشان‌ دهنده کار شما در فضای اینستاگرام باشند. برای ویرایش عکس در اینستاگرام به این نکات توجه کنید:

تنظیمات بصری اضافه

به اشتراک گذاری تمام صفحه و گزینه‌های گزارش

برای پست اینستاگرام پس از اینکه یک عکس یا فیلم آپلود شد با استفاده از فیلترهای می‌توانید آن را ویرایش ‌کنید. روی فیلتری که می‌خواهید اعمال‌ کنید، کلیک کنید، با استفاده از نوار لغزشی میزان شدت آن را تنظیم کنید و سپس برای اعمال روی گزینه done کلیک نمایید.

برای روشن‌تر یا تیره‌تر کردن تصویر روی گزینه adjust brightness  یا تنظیم روشنایی کلیک‌ کنید.

برای ایجاد کنتراست و روشن‌تر کردن نواحی روشن و تاریک‌تر کردن نواحی تاریک روی گزینه adjust contrast  کلیک ‌کنید.

برای کاهش یا افزایش میزان شدت رنگ تصویر هنگام به اشتراک گذاشتن پست اینستاگرام روی گزینه adjust saturation  کلیک نمایید.

منبع:

https://www.facebook.com/business/m/create-post-on-instagram

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

حسین افسان
حسین متخصص تبلیغات گوگل ماست و تجربه زیادی هم توی تبلیغات فیسبوک داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

85. معرفی و بررسی اجمالی گوگل مرچند سنتر

گوگل مرچند سنتر یک ابزار تحلیل و مدیریت داده است که به کسب و کارها امکان می‌دهد اطلاعات متنوع خود را مرتب کرده و تحلیل کنند. این سرویس از ابزارهای مختلف برای تجزیه و تحلیل داده، پیش‌بینی الگوهای رفتاری و ارائه گزارشات جامع برای بهبود تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌کند. گوگل مرچند سنتر کسب و کارها را در بهره‌وری و بهبود عملکرد کمک می‌کند.

65. بررسی قسمت Conversions زیرشاخه Measurement و مدیریت و دسته‌بندی کانورژن‌ها

قسمت Conversions در بخش Measurement اکانت گوگل، به شما امکان می‌دهد تا تعداد تبدیل‌ها و اهداف کمپین‌هایتان را مدیریت و دسته‌بندی کنید. با این قابلیت، می‌توانید به صورت دقیق عملکرد تبلیغات خود را اندازه‌گیری کنید و کانورژن‌ها را بر اساس اهداف خاص دسته‌بندی کرده و عملکرد کمپین‌های گوگل خود را بهینه کنید.

59. آشنایی با گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس و کاربرد در کمپین گوگل ادز

گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا ردیابی و تجزیه و تحلیل دقیقی از عملکرد کمپین‌های گوگل ادز داشته باشید. با این ابزارها، می‌توانید اطلاعات مهمی مانند ترافیک و رفتار کاربران را اندازه‌گیری کرده و بهینه‌سازی کمپین‌هایتان را بر اساس داده‌های به دست آمده انجام دهید. استفاده از این ابزارها از اهمیت بالایی برای بهبود عملکرد تبلیغات شما برخوردار است.