گزارش کمپین تبلیغات اینستاگرام عطارادفر

گزارش کمپین تبلیغات اینستاگرام عطارادفر

در این مطلب گزارش کمپین تبلیغات اینستاگرام عطا رادفر را ارائه می‌دهیم. ظرفیت بی‌نظیر اینستاگرام، نه‌تنها برندها و فروشگاه‌های آنلاین که حتی خوانندگان، هنرمندان و ورزشکاران را نیز به تبلیغات در اینستاگرام ترغیب کرده است.

حتماً بخوانید: معرفی مزایای تبلیغات اسپانسر اینستاگرام

اخیراً کمپین اسپانسر اینستاگرام را برای یکی از خوانندگان محبوب پاپ راه‌اندازی و مدیریت کردیم.

عطا رادفر، خواننده پاپ در کشور عراق، تصمیم داشت شهرت و محبوبیت خود را در شهر اربیل عراق افزایش دهد؛ بنابراین کارشناسان vdigimarketing تبلیغات اینستاگرام به‌شیوه اسپانسر را برای این خواننده انجام دادند.

یکی از بهترین فاکتورها در کمپین تبلیغات در اینستاگرام عطا رادفر، انتخاب مخاطبان هدف در خارج از کشور بود. به علت تحریم‌هایی که شرکت فیس‌بوک برای کشور ایران در نظر گرفته است، مجبوریم منطقه مخاطبان هدف در داخل کشور را از طریق ترفندهای فرعی و تخصصی انتخاب کنیم. این امر راه‌اندازی کمپین‌های اسپانسر اینستاگرام را اندکی مشکل‌تر کرده است.

وقتی مخاطبان هدف تبلیغات اینستاگرام، در خارج از ایران باشند، ما به‌راحتی کشور، شهر، منطقه و حتی محله مدنظر را از طریق داشبورد فیس‌بوک انتخاب می‌کنیم.

تارگت کمپین تبلیغات اینستاگرام عطا رادفر

در این پروژه، عطا رادفر بودجه بسیار کمی در اختیار داشت؛ پس باید تلاش می‌کردیم نسبت به این بودجه بازدهی بسیار بالاتری دریافت کنیم.
تصمیم گرفته شد که تارگت این کمپین براساس کلیک بر لینک انتخاب شود. یعنی هزینه کسرشده از بودجه به ازای کلیک روی لینک محاسبه می‌شد. عنوان لینک در کمپین اسپانسرListen Now بود. این کار به افزایش مخاطبان و لایک‌های این تبلیغ منجر شد.

متأسفانه آقای رادفر با پیشنهاد ما مبنی بر قراردادن قسمتی از موزیک در لینک موافقت نکردند. طبیعتاً این مسئله باعث پایین‌آمدن بازدهی در نتایج شد. با‌این‌حال عنوان لینک زیر را در تبلیغات اینستاگرام آقای عطا رادفر قرار دادیم.

Listen now

جامعه هدف تبلیغات اینستاگرام عطا رادفر

همان‌طور‌که در مقدمه مقاله اشاره شد، آقای رادفر قصد داشت تبلیغات خود را فقط در شهر اربیل نمایش دهد و ازآنجاکه مخاطبان هدف مدنظر ایشان در خارج از کشور قرار داشتند، ما به‌راحتی منطقه هدفمان را از طریق داشبورد فیس‌بوک انتخاب کردیم.

در مرحله بعد آقای رادفر تصمیم گرفتند تبلیغات اینستاگرام خود را به دختران ۱۸ تا ۳۰ سال که از طرف‌داران موسیقی پاپ هستند نمایش دهند. معمولاً طرف‌داران خوانندگان مرد، خانم‌ها هستند و غالباً افراد در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال قرار دارند؛ پس با این ترفند، آمار لایک و کلیک برای تبلیغات ما افزایش می‌یابد.

حتماً بخوانید: جمعیت‌شناسی و لوکیشن در تبلیغات اینستاگرام

محتوای تبلیغات اینستاگرام عطا رادفر

محتوای کمپین اسپانسر اینستاگرام آقای رادفر دو تصویر از ایشان بود. این کمپین نمره ۵ از ۱۰ را از فیس‌بوک دریافت کرد.

تبلیغات اینستاگرام - تبلیغات در اینستاگرام - تبلیغات اسپانسر اینستاگرام - اسپانسر اینستاگرام

 

نتایج تبلیغات اینستاگرام برای عطا رادفر

۱۸results (link click)
۱۱,۵۹۵reach (people)
۱۱,۹۴۲impression
$۰٫۶۷cost per result
$۱۲٫۰budget
۵/۱۰relevance score
۴۶۶likes

 

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

حسین افسان
حسین متخصص تبلیغات گوگل ماست و تجربه زیادی هم توی تبلیغات فیسبوک داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

99. آشنایی با کامیونیتی گوگل ادز و امکان پرسش و پاسخ

کامیونیتی گوگل ادز محیطی است که به کاربران امکان می‌دهد، تا اطلاعات و تجارب خود در زمینه تبلیغات را به اشتراک بگذارند و از دیگران سوالات خود را مطرح کنند. در این محیط می‌توانید از تجربیات دیگران بهره‌مند شده و سوالات خود را مطرح کنید تا جواب‌های کاربردی برای بهبود استراتژی تبلیغاتی‌تان در گوگل ادز بدست آورید.

98. بررسی گزینه های Pagespeed Insight برای افزایش سرعت صفحه و کم کردن هزینه گوگل ادز

Pagespeed Insight یک ابزار قدرتمند است که به شما کمک می‌کند سرعت بارگذاری صفحات وبتان را ارتقاء داده و همچنین هزینه‌های تبلیغات در گوگل ادز را کاهش دهید. با استفاده از این ابزار، می‌توانید به بهبود عملکرد وب‌سایت خود پرداخته تا تجربه کاربری بهتری داشته باشید و در عین حال، هزینه تبلیغات خود را به حداقل برسانید.

97. آموزش اجمالی UX در گوگل ادز

در گوگل ادز، UX یا تجربه کاربری، به بهبود رابطه بین مخاطبان و تبلیغات اختصاص دارد. این فرآیند شامل طراحی صفحات کاربری جذاب و بهینه، بهبود تجربه مشاهده تبلیغات و ارتقاء کیفیت کلی تجربه کاربری در تبلیغات گوگل است. تمرکز بر UX به کاربران کمک می‌کند تا با تبلیغات بهتر ارتباط برقرار کنند و به شرکت‌ها در دستیابی به اهداف تبلیغاتی کمک می‌کند.