گزارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام فینگرفود لاوین

گزارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام فینگرفود لاوین

در این مطلب گزارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام فینگرفود لاوین را به شما ارائه می‌دهیم. محبوبیت تبلیغات در اینستاگرام بین کاربران ایرانی، بسیاری از برندهای مواد غذایی و رستوران‌ها را به حضور در اینستاگرام و تبلیغات اسپانسر اینستاگرام تشویق کرده است. تبلیغات اسپانسر اینستاگرام یکی از شیوه‌های هدفمند تبلیغات در اینستاگرام است که مخاطبان را دقیقاً براساس الگوهای رفتاری، دموگرافی و نیازمندی‌ها انتخاب و تبلیغ را به آن‌ها نشان می‌دهد. قبل از هر چیز پیشنهاد می‌کنیم مقاله زیر را مطالعه کنید:

حتماً بخوانید: تبلیغات انبوه با استفاده از تبلیغات اسپانسر اینستاگرام

به همین خاطر صفحه اینستاگرام فینگرفود لاوین (fingerfoodlavin) که ارائه‌کننده محصولات غدایی به‌صورت فینگرفود، دسر، پیش‌غذا و آب‌میوه برای جشن‌ها و مراسم‌هاست و تعداد ۷۴۲۳ نفر اعضای دنبال‌کننده در صفحه اینستاگرام خود دارد، برای سفارش کمپین تبلیغات اینستاگرام خود به‌صورت هدفمند و با جامعه آماری دلخواه خود، Vdigimarketing را انتخاب کرد.

چه تارگتی برای کمپین تبلیغات در اینستاگرام fingerfoodlavin انتخاب شد؟

تارگت کمپین تبلیغات اینستاگرام fingerfoodlavin براساس click بود و از طریق لینک landing page که صفحه اینستاگرامی خود او بود، کاربر را به صفحه اینستاگرام خودش هدایت می‌کرد.

بودجه کمپین تبلیغات اسپانسر اینستاگرام ۱۵۶۲ روبل بود که به ازای هر کلیک ۲۸٫۹۳ روبل از بودجه این کمپین کاسته شد. این کمپین تبلیغات در اینستاگرام تعداد ۵۴ کلیک داشت که شامل تمام مبلغ بودجه مشخص‌شده بود. در تبلیغات اسپانسر اینستاگرام، فقط به ازای تارگت تعیین‌شده از بودجه مقرر کاسته می‌شود، در غیر این صورت هزینه‌ای ندارد.

چه جامعه هدفی برای کمپین تبلیغات در اینستاگرام fingerfoodlavin انتخاب شد؟

جامعه هدف مدنظر در این کمپین همه ساکنان شهر تهران در مناطق ۱، ۲، ۳ و ۵ بودند. از سوی دیگر کاربرانی که در ۳۶۵ روز گذشته از پیج‌های مواد غذایی مرتبط با موضوع کمپین تبلیغات در اینستاگرام fingerfoodlavin بازدید کرده‌اند نیز در این تبلیغ تارگت شدند. در مجموع ۶۹۰۰ نفر مجموعه عکس‌های این کمپین را دیدند.

اسپانسر اینستاگرام می‌تواند بازویی قوی برای توسعه و تبلیغ کسب‌وکارهای ایرانی‌ای باشد که قصد شناساندن برند خود و گرفتن سهم بیشتری از بازار فروش را به‌صورت هدفمند دارند. این مسئله در کمپین تبلیغات اینستاگرام fingerfoodlavin نیز به‌خوبی نمود پیدا کرد؛ چراکه دقیقاً افرادی با پارامترهای دموگرافی، علاقه‌مندی و ساکن منطقه مشخص را هدف قرار داده‌ بود.

محتوای کمپین تبلیغات در اینستاگرام fingerfoodlavin چه بود؟

محتوای تبلیغات اسپانسر اینستاگرام fingerfoodlavin شامل ویدئو یک‌دقیقه‌ای حاوی معرفی محصولات و مواد غذایی این صفحه است. کاربران پس از مشاهده این ویدئو با استفاده از لینک landing page این صفحه می‌توانستند پروفایل fingerfoodlavin را مشاهده و در صورت تمایل این صفحه را دنبال کنند. به دلیل وجود جذابیت در ویدئوی کمپین تبلیغات اینستاگرام fingerfoodlavin ،relevance score، این کمپین توانست نمره قابل قبول ۷ را به دست بیاورد.

حتماً بخوانید: قوانین محتوایی تبلیغات در اینستاگرام

نتایج تبلیغات در اینستاگرام برای فینگرفود لاوین

۵۴results (link click)
۱۷٫۴۲۰reach (people)
۲۵٫۶۸۰impression
۲۸٫۹۳ روبلcost per result
۱۵۶۲budget
۷/۱۰relevance score

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

حسین افسان
حسین متخصص تبلیغات گوگل ماست و تجربه زیادی هم توی تبلیغات فیسبوک داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

85. معرفی و بررسی اجمالی گوگل مرچند سنتر

گوگل مرچند سنتر یک ابزار تحلیل و مدیریت داده است که به کسب و کارها امکان می‌دهد اطلاعات متنوع خود را مرتب کرده و تحلیل کنند. این سرویس از ابزارهای مختلف برای تجزیه و تحلیل داده، پیش‌بینی الگوهای رفتاری و ارائه گزارشات جامع برای بهبود تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌کند. گوگل مرچند سنتر کسب و کارها را در بهره‌وری و بهبود عملکرد کمک می‌کند.

65. بررسی قسمت Conversions زیرشاخه Measurement و مدیریت و دسته‌بندی کانورژن‌ها

قسمت Conversions در بخش Measurement اکانت گوگل، به شما امکان می‌دهد تا تعداد تبدیل‌ها و اهداف کمپین‌هایتان را مدیریت و دسته‌بندی کنید. با این قابلیت، می‌توانید به صورت دقیق عملکرد تبلیغات خود را اندازه‌گیری کنید و کانورژن‌ها را بر اساس اهداف خاص دسته‌بندی کرده و عملکرد کمپین‌های گوگل خود را بهینه کنید.

59. آشنایی با گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس و کاربرد در کمپین گوگل ادز

گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا ردیابی و تجزیه و تحلیل دقیقی از عملکرد کمپین‌های گوگل ادز داشته باشید. با این ابزارها، می‌توانید اطلاعات مهمی مانند ترافیک و رفتار کاربران را اندازه‌گیری کرده و بهینه‌سازی کمپین‌هایتان را بر اساس داده‌های به دست آمده انجام دهید. استفاده از این ابزارها از اهمیت بالایی برای بهبود عملکرد تبلیغات شما برخوردار است.