گزارش تبلیغات در اینستاگرام برای استودیو عکاسی مهراد

تبلیغات در اینستاگرام - تبلیغات اینستاگرام - اسپانسر اینستاگرام - تبلیغات اسپانسر اینستاگرام

در این مطلب گزارش کمپین تبلیغات اینستاگرام استودیو عکاسی مهرداد را ارائه می‌دهیم. مهراد استودیو یکی از استودیو‌های لوکس عکاسی در تهران است که معمولاً کار عکاسی از طلا و جواهرات را انجام می‌دهد. اما در این پروژه مهراد استودیو، عکاسی از مدل جدید ماشین‌های سیتروئن را انجام داده بود و از ما خواست کارهای جدیدش را در تبلیغات اینستاگرام نمایش دهیم. درواقع تبلیغات در اینستاگرام برای استودیو عکاسی بهترین راه برای تبلیغات است؛ چراکه اینستاگرام محیطی کاملاً بصری دارد و همه پست‌ها به نحوی باید شامل یک عکس یا یک ویدئو باشد؛ درنتیجه تبلیغ‌کنندگانی که به نحوی با عکاسی و فیلم‌برداری سروکار دارند، می‌توانند با هزینه کمتر و به‌صرفه‌تر کمپین خود را در تبلیغات اسپانسر اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

حتماً بخوانید: بازاریابی بصری، شیوه‌ای خلاقانه برای روایت برند

برای دیدن نمونه کارهای مهراد استودیو روی عکس زیر کلیک کنید.

تبلیغات در اینستاگرام

تارگتینگ کمپین تبلیغات در اینستاگرام برای استودیو عکاسی مهراد

 ما در این پروژه با یک استودیو عکاسی سروکار داشتیم که در مقایسه با شهرت کم، کارهایی با کیفیت عالی انجام می‌داد. پس احتیاج داشت مخاطبان بیشتری را جذب کند و برای جذب مشتریان بیشتر، باید آگاهی مردم را درباره کارها و برند خود افزایش دهد. پس برای تبلیغات مهراد استودیو نیاز داشتیم مردم اطلاعات بیشتری درباره آن داشته باشند و نام مهراد استودیو برای افراد بیشتری شناخته‌شده باشد. درنتیجه در تارگتینگ تبلیغات اسپانسر اینستاگرام برای مهراد استودیو، برند اوارنس (brand awareness) را انتخاب کردیم.

حتماً بخوانید: پاسخ به سؤالات درباره تبلیغات در اینستاگرام

برند اِوارنس نوعی از تارگتینگ است که در آن افزایش آگاهی مخاطبان از برند تبلیغ‌کننده مدنظر است و میزان بودجه برای تبلیغات در اینستاگرام بر این اساس محاسبه می‌شود. به عبارت دیگر، در تارگتینگ برند اوارنس تعداد افرادی را مدنظر قرار می‌دهیم که برند مهراد استودیو را دو روز بعد از دیدن آگهی به خاطر داشته باشند. در این آگهی از ۸هزارنفری که آگهی را ۱۴هزار بار تماشا کردند، تعداد ۴۲۰ نفر بعد از دو روز، برند مهراد استودیو را به خاطر داشتند.

جامعه هدف این پروژه را چگونه و بر چه اساسی انتخاب کردیم؟

اصولاً افرادی به عکاسی صنعتی و استودیو‌های عکاسی مراجعه می‌کنند که خودشان صاحب شرکت باشند؛ پس عموماً افراد مدنظر ما باید در سطح بالای اجتماع باشند. بنابراین برای این پروژه افرادی را در نظر گرفتیم که در مناطق مرفه تهران سکونت داشتند. البته اصولاً این موضوع باعث افزایش هزینه برای تبلیغ‌کننده گردید؛ زیرا با این کار جامعه هدف تبلیغات در اینستاگرام بسیار خصوصی گردید و محدودتر شد. سپس ما مخاطبان هدفمان را به افراد ۳۰ تا ۵۰ سال نمایش دادیم؛ چراکه معمولاً مدیران شرکت‌های مختلف در این رنج سنی قرار دارند.

محتوای تبلیغات اسپانسر اینستاگرام برای مهراد استودیو چه بود؟

جدیدترین پروژه استودیو مهراد، عکاسی از ماشین جدید شرکت سیتروئن بود. استودیو بعد از انجام این پروژه برای شرکت سایپا تصمیم گرفت آن را به‌عنوان نمونه کار برای تبلیغات اینستاگرام برای ما بفرستد. این تبلیغات حاوی چند عکس بود که از نمای روبه‌رو و سه‌رخ ماشین گرفته بودند. امتیاز این تصاویر ازطرف سیستم فیس‌‌بوک ۵ از ۱۰ نمره‌دهی شد که این امتیاز کم به‌علت تاریک‌بودن عکس‌ها و نبود وضوح صد‌در‌صدی تصاویر به علت زیبایی و تکنیک عکاسی به‌کاررفته در این پروژه بود.

حتماً بخوانید: قوانین محتوایی تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام برای مهراد استودیو به چه نتیجه‌ای رسید؟

 

۴۲۰results
۸,۰۸۸reach ( peaple )
۱۳,۹۱۶impression
$۰٫۰۷cost per result
$۳۰٫۰total budget
۵/۱۰relevance score
۱۰link clicks

 

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

حسین افسان
حسین متخصص تبلیغات گوگل ماست و تجربه زیادی هم توی تبلیغات فیسبوک داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

85. معرفی و بررسی اجمالی گوگل مرچند سنتر

گوگل مرچند سنتر یک ابزار تحلیل و مدیریت داده است که به کسب و کارها امکان می‌دهد اطلاعات متنوع خود را مرتب کرده و تحلیل کنند. این سرویس از ابزارهای مختلف برای تجزیه و تحلیل داده، پیش‌بینی الگوهای رفتاری و ارائه گزارشات جامع برای بهبود تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌کند. گوگل مرچند سنتر کسب و کارها را در بهره‌وری و بهبود عملکرد کمک می‌کند.

65. بررسی قسمت Conversions زیرشاخه Measurement و مدیریت و دسته‌بندی کانورژن‌ها

قسمت Conversions در بخش Measurement اکانت گوگل، به شما امکان می‌دهد تا تعداد تبدیل‌ها و اهداف کمپین‌هایتان را مدیریت و دسته‌بندی کنید. با این قابلیت، می‌توانید به صورت دقیق عملکرد تبلیغات خود را اندازه‌گیری کنید و کانورژن‌ها را بر اساس اهداف خاص دسته‌بندی کرده و عملکرد کمپین‌های گوگل خود را بهینه کنید.

59. آشنایی با گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس و کاربرد در کمپین گوگل ادز

گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا ردیابی و تجزیه و تحلیل دقیقی از عملکرد کمپین‌های گوگل ادز داشته باشید. با این ابزارها، می‌توانید اطلاعات مهمی مانند ترافیک و رفتار کاربران را اندازه‌گیری کرده و بهینه‌سازی کمپین‌هایتان را بر اساس داده‌های به دست آمده انجام دهید. استفاده از این ابزارها از اهمیت بالایی برای بهبود عملکرد تبلیغات شما برخوردار است.