چرا نتایج جستجوی گوگل از هر زمان دیگری مهم‌تر است؟

چرا-نتایج-جستجوی-گوگل-از-هر-زمان-دیگری-مهمتر-است؟

در این ویدیو به شما خواهیم گفت که چرا حضور شما در نتایج جستجوی گوگل از اهمیت زیادی برخوردار است. و اصولاً اهمیت نمایش در تبلیغات گوگل به چه دلیل است. این ویدیو به زبان اصلی و با زیرنویس فارسی توسط تیم تولید محتوای شرکت وی دیجیتال مارکتینگ تهیه گردیده است.

ویدیوی اهمیت نتایج جستجوی گوگل:

همانطور که میدانید امروزه دستیابی شما به مشتریان نهایی از مرحله مشاهده محصولات و خدمات شما توسط مشتری تا مرحله خرید نهایی به صورت یک قیف فروش توصیف می گردد. بنابراین اولین مرحله فروش مشاهده میباشد. درواقع مشتریان با مشاهده و درک نیاز های خود به سمت شما حرکت خواهند کرد.

این را هم باید یادآور شد که امروزه بهترین روش مشاهده تبلیغات شما از طریق جستجو انجام می گیرد. در سالهای اخیر و با توجه به بررسی های زیادی که صورت گرفته بیشترین و راحت ترین روش جستجو از طریق جستجو (search) در گوگل انجام می گیرد.

کاربران به عنوان مشتریان احتمالی اقدام به سرچ نیازمندی های خود میکنند و در صورت لزوم با شما ارتباط برقرار میکنند. بنابراین از همین جا می توان به اهمیت حضور خود در نتایج جستجوی گوگل پی برد.

حال با این مقدمه ای که درباره اهمیت نتایج جستجوی گوگل گفتیم می توانید مجدداً ویدیوی بالا را مشاهده کرده و تمام توضیحات را با دقت فرا بگیرید.

همچنین در این آموزش درباره پدیده ای به نام messy middle مطالب مهمی را عنوان کرده ایم. امروزه بیش از هر وقت دیگری مصرف ‌کنندگان به کمک برای تصمیم‌ گیری نیاز دارند. پدیده‌ ی Messy Middle حتی ممکن است در زمان استفاده از اینترنت و عدم اطمینان درباره ‌ی تصمیم خود، فاجعه ‌آورتر شود. دادن قدرت جستجو به مصرف ‌کنندگان هنگامی که خریدی را در نظر دارند، بسیار مفید خواهد بود. به همین منظور، امروزه صحت و درستی جستجو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در انتها توصیه می شود تا نظر یا سوالی درباره این ویدیو دارید حتماً با ما درارتباط باشید.

منبع:  Google Partners Academy Search Excellence

 

 

 

 

 

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

حسین افسان
حسین متخصص تبلیغات گوگل ماست و تجربه زیادی هم توی تبلیغات فیسبوک داره

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

85. معرفی و بررسی اجمالی گوگل مرچند سنتر

گوگل مرچند سنتر یک ابزار تحلیل و مدیریت داده است که به کسب و کارها امکان می‌دهد اطلاعات متنوع خود را مرتب کرده و تحلیل کنند. این سرویس از ابزارهای مختلف برای تجزیه و تحلیل داده، پیش‌بینی الگوهای رفتاری و ارائه گزارشات جامع برای بهبود تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌کند. گوگل مرچند سنتر کسب و کارها را در بهره‌وری و بهبود عملکرد کمک می‌کند.

65. بررسی قسمت Conversions زیرشاخه Measurement و مدیریت و دسته‌بندی کانورژن‌ها

قسمت Conversions در بخش Measurement اکانت گوگل، به شما امکان می‌دهد تا تعداد تبدیل‌ها و اهداف کمپین‌هایتان را مدیریت و دسته‌بندی کنید. با این قابلیت، می‌توانید به صورت دقیق عملکرد تبلیغات خود را اندازه‌گیری کنید و کانورژن‌ها را بر اساس اهداف خاص دسته‌بندی کرده و عملکرد کمپین‌های گوگل خود را بهینه کنید.

59. آشنایی با گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس و کاربرد در کمپین گوگل ادز

گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا ردیابی و تجزیه و تحلیل دقیقی از عملکرد کمپین‌های گوگل ادز داشته باشید. با این ابزارها، می‌توانید اطلاعات مهمی مانند ترافیک و رفتار کاربران را اندازه‌گیری کرده و بهینه‌سازی کمپین‌هایتان را بر اساس داده‌های به دست آمده انجام دهید. استفاده از این ابزارها از اهمیت بالایی برای بهبود عملکرد تبلیغات شما برخوردار است.