نحوه ساخت call extension برای تبلیغات در گوگل

ساخت تبلیغات در گوگل

در این ویدیو قصد داریم نحوه ساخت call extention را در پنل جدید ادوردز برای بهینه کردن تبلیغات در گوگل به شما آموزش دهیم. برای آموزش این افزوه در پنل قدیم میتوانید به اینجا را کلیک کنید.

ساخت call extention آسان هست اما بدلیل عدم امکان انتخاب کشور ایران، اضافه کردن شماره تلفن تبدیل به یک امر پیچیده می‌شود. وقتی به تبلیغات در گوگل در ایران نگاه کنید، متوجه می‌شوید که اکثر مواقع شماره تلفن در متن نوشته می‌شود تا از این طریق تعداد کلیک‌های گران گرفته بشود. البته همکاران عزیز نمی‌دانند که درصد بسیار کمی از جستجوگران اینترنتی بدون مراجعه به سایت فقط از روی شماره متن تماس می‌گیرند.

ماهیت برخی از کسب‌و کارها به نحوی است که اعتبار سایت آنها چندان برای کاربر اهمیتی ندارد مانند لوله بازکنی یا فرش شویی، بنابراین کاربران با دیدن شماره تلفن بر روی تبلیغ کلیک نمی‌کنند و فقط تلفن می‌زنند. در این حالت یک شماره قابل لمس در سرچ موبایل کار را برای کاربر بسیار ساده می‌کند و میران تماس تلفنی شما را افزایش خواهد داد.

در این ویدیو به شما آموزش میدهیم چگونه شماره تلفن خود را بصورت یک اد اکستنشن به تبلیغ گوگل خود اضافه کنید. همانطور که میدانید امکان انتخاب کشور ایران برای اضافه کردن شماره تلفن وجود ندارد و ما باید با آپلود یک فایل اکسل این کار را انجام دهیم. برای دانلود این فایل اکسل در زیر این ویدیو فایل مربوطه را کلیک کنید.


function main() {
// Create a phone number builder.
var phoneNumberBuilder = AdsApp.extensions().newPhoneNumberBuilder();

// Create a phone number operation.
var phoneNumberOperation = phoneNumberBuilder
.withCountry("IR") // required
.withPhoneNumber("09387221049") // required
.withMobilePreferred(true) // optional
.build();

// Optional: examine the outcome. The call to isSuccessful()
// will block until the operation completes.
if (phoneNumberOperation.isSuccessful()) {
// Get the result.
var phoneNumber = phoneNumberOperation.getResult();
} else {
// Handle the errors.
var errors = phoneNumberOperation.getErrors();
}
}

دریافت فایل اکسل

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

حسین افسان
حسین متخصص تبلیغات گوگل ماست و تجربه زیادی هم توی تبلیغات فیسبوک داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

85. معرفی و بررسی اجمالی گوگل مرچند سنتر

گوگل مرچند سنتر یک ابزار تحلیل و مدیریت داده است که به کسب و کارها امکان می‌دهد اطلاعات متنوع خود را مرتب کرده و تحلیل کنند. این سرویس از ابزارهای مختلف برای تجزیه و تحلیل داده، پیش‌بینی الگوهای رفتاری و ارائه گزارشات جامع برای بهبود تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌کند. گوگل مرچند سنتر کسب و کارها را در بهره‌وری و بهبود عملکرد کمک می‌کند.

65. بررسی قسمت Conversions زیرشاخه Measurement و مدیریت و دسته‌بندی کانورژن‌ها

قسمت Conversions در بخش Measurement اکانت گوگل، به شما امکان می‌دهد تا تعداد تبدیل‌ها و اهداف کمپین‌هایتان را مدیریت و دسته‌بندی کنید. با این قابلیت، می‌توانید به صورت دقیق عملکرد تبلیغات خود را اندازه‌گیری کنید و کانورژن‌ها را بر اساس اهداف خاص دسته‌بندی کرده و عملکرد کمپین‌های گوگل خود را بهینه کنید.

59. آشنایی با گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس و کاربرد در کمپین گوگل ادز

گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا ردیابی و تجزیه و تحلیل دقیقی از عملکرد کمپین‌های گوگل ادز داشته باشید. با این ابزارها، می‌توانید اطلاعات مهمی مانند ترافیک و رفتار کاربران را اندازه‌گیری کرده و بهینه‌سازی کمپین‌هایتان را بر اساس داده‌های به دست آمده انجام دهید. استفاده از این ابزارها از اهمیت بالایی برای بهبود عملکرد تبلیغات شما برخوردار است.