چگونه می‌توان از ایران، اکانت گوگل ادوردز خرید؟

چگونه-می_توان-از-ایران،-اکانت-گوگل-ادوردز-خرید؟

گوگل به عنوان بزرگ‌ترین منبع اطلاعاتی جهان، همواره به عنوان انتخاب اول بسیاری از افراد برای رفع نیازها و کسب اطلاعات محسوب می‌شود. به درستی می‌توان گفت که تبلیغات گوگل یکی از بهترین و کارآمدترین روش‌ها، در بین روش‌های موجود محسوب می‌شود. سهولت استفاده، بازده‌ای بالا و هدف قراردادن طیف خاصی از کاربران، تنها ویژگی‌های مختصری، از فواید استفاده از تبلیغات گوگل به‌حساب می‌آیند. اما آیا همه از نحوه خرید اکانت گوگل ادوردز مطلع هستند؟

 

چگونه می‌توان از ایران، اکانت گوگل ادوردز خرید؟

 

هر بستر تبلیغاتی، اصول و روش منحصر به‌فرد خود را دارد، گوگل نیز از این قاعده مستثنا نیست. پلتفرم تبلیغاتی گوگل، که بخش عظیمی از درآمد این کمپانی مهم، از این راه بدست می‌آید، گوگل ادوردز (Google Adwords) نام دارد. برای استفاده از این پلتفرم و بهره‌ بردن از دیجیتال مارکتینگ نیاز به ساخت اکانت گوگل ادوردز است که در ادامه با نحوه‌ خرید اکانت گوگل ادوردز آشنا می‌شویم.

 

روش‌های مختلف تبلیغات

تبلیغات یکی از مهم‌ترین جنبه‌های هر کسب و کار محسوب می‌شود. ارائه خدمات باکیفیت، تا زمانی‌که دیگران شناختی از کسب و کار شما نداشته باشند، نمی‌تواند انتظارات شما را از میزان بازدهی مفید تعیین شده برآورده سازد. چه‌بسا برخی از کسب و کارهایی که خدمات نه‌چندان مطلوبی ارائه می‌دهند به پشتوانه تبلیغات، بازدهی بالاتری نسبت به سایر رقبا داشته باشند.

سیر تحول روش‌های تبلیغاتی، مسیر طولانی را طی کرده است و بازاریابی تغییرات و روش‌های بسیاری را به خود دیده است. شاید تبلیغات کلامی را بتوان اولین نوع بازاریابی تلقی کرد. با پیدایش پوستر و بیلبوردها تحول عظیمی در این حوزه رخ داد، اما عصر تحول تبلیغات بدون شک قرن بیستم است. با پیدایش وسایل ارتباطی مانند: رادیو، تلویزیون و پس از آن با گسترش اینترنت، روح تازه‌ای بر پیکر تبلیغات دمیده شد.

عوامل بسیار زیادی بر بازدهی تبلیغات تاثیر گذارند، اما شاید بتوان مهم‌ترین عامل را شناخت کاربر هدف عنوان کرد. برای مثال اگر محصول شما کتابی در حوزه‌ی ژنتیک باشد، مخاطب هدف شما، متخصصان و دانش‌آموختگان همین حوزه است و برای افراد عادی کارایی ندارد.

 

تبلیغات گوگل (Google Adwords) چیست؟

همانطور که در ابتدا نیز اشاره شد، پلتفرم تبلیغاتی گوگل، گوگل ادوردز نام دارد. کاربران می‌توانند با استفاده از این پلتفرم، تبلیغ مورد نظر خود بر روی نتایج جستجوی گوگل و یا هر برنامه و سایتی که در مالکیت گوگل است (یوتیوب، گوگل پلی و …)، نشان دهند. این تبلیغات می‌تواند شامل، تبلیغ یک وب‌سایت و یا هر چیز دیگری باشد.

مهم‌ترین هدف مشتریان برای استفاده از پلتفرم تبلیغاتی گوگل، بالا آوردن وب‌سایت خود در نتایج جستجوی گوگل است. همانطور که می‌دانید، گوگل در هر جستجو که کاربر انجام می‌دهد، چیزی حدود 10 سایت را در صفحه‌ی اول به عنوان مرجع پاسخگویی به درخواست کاربر نمایش می‌دهد و سایر نتایج را در صفحات دیگر می‌آورد. امکان این‌که کاربر بر روی نتایج صفحات اول کلیک نماید بسیار بیشتر است. البته که رسیدن به این رتبه‌ها نیاز به تلاش در بخش‌ سئوی سایت دارد، اما روش‌ سریع‌تری برای رسیدن به رتبه‌های برتر گوگل است، اگر و فقط اگر با نحوه خرید اکانت گوگل ادوردز آشنا باشید. به کمک این روش مشتریان، که صاحبان سایت‌های مختلف هستند، می‌توانند با پرداخت هزینه‌‌ای مشخص، برای مدتی مشخص، وب‌سایت خود را در نتایج اولیه‌ی گوگل نمایش دهند.

قبل از پرداخت هزینه و استفاده از هر بستر تبلیغاتی، باید با رویه‌ها و سازوکار مختص به آن بستر آشنا شد. چرا که هیچ‌کس دوست ندارد بودجه‌ای که برای مارکتینگ درنظر گرفته‌ است، به راحتی از بین برود. برای همین است که دانش کافی درباره‌ی نحوه خرید اکانت گوگل ادوردز، اهمیت بالایی دارد.

یکی از مزیت‌های دیگر گوگل ادوردز، استفاده از روش تبلیغات کلیدی است. به این معنا که شما تنها هزینه‌ی تعداد کلیک‌هایی که روی تبلیغ و یا آدرس سایت شما شده را پرداخت می‌نمایید. برای مثال اگه سایت شما 100 بار در تبلیغات گوگل نشان داده شد ولی تنها 5 کلیک روی آن صورت گرفت، شما تنها هزینه‌ی 5 کلیک را می‌دهید. بنابراین شما دقیقا بر اساس بازدهی کمپین هزینه خواهید کرد.

 

برتری‌های تبلیغات گوگل در مقایسه با سایر روش‌ها

امروزه موتور جستجوی گوگل به یکی از مهمترین ابزارهای بشر در جهت رفع نیازها تبدیل شده است. در مواجهه با هر پرسشی، گوگل اولین انتخاب اکثر افراد برای یافتن پاسخ است. شناخته بودن و محبوبیت بستر تبلیغاتی، تاثیری بسیار زیادی در دیده شده تبلیغ شما و به‌تبع آن جذب کاربر بیشتر برای هدف تبلیغاتی شما خواهد داشت.

 

چگونه می‌توان از ایران، اکانت گوگل ادوردز خرید؟

 

 

مزیت دیگر استفاده از این پلتفرم هزینه‌ی پایین نسبت به عملکرد و همچنین نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی می‌باشد. همچنین شما تنها هزینه‌ی تبلیغات عملگرا را می‌دهید. این یعنی تا زمانی‌که کاربر هدف روی آدرس سایت شما کلیک نکند، هیچ هزینه‎‌ای پرداخت نمی‌کنید و نمایش تبلیغ کاملا رایگان است. از طرفی دیگر با انتخاب کلید واژه‌های مناسب در اکانت خود، کاربران با پتانسیل دریافت خدمت را، جذب خواهید کرد.

مدیریت تبلیغات و تحلیل نتایج، امر بسیار مهمی در برنامه‌ریزی‌های تبلیغاتی آینده به حساب می‌آیند، امری که با تبلیغات گوگل بسیار آسان است. با قابلیت‌ها و امکانات موجود در اکانت گوگل ادوردز، می‌توان هزینه‌های روزانه و مجموع هزینه‌های خود را مدیریت نمود. همچنین می‌توان نسبت هزینه‌های انجام شده به میزان موفقیت را اندازه‌گیری نمود و در نتیجه میزان بازدهی را بدست آورد.

 

ساخت اکانت تبلیغات گوگل (Google Adwords)

یکی از موارد مهم در مسیر استفاده از تبلیغات گوگل، ساخت اکانت گوگل ادز است که نیاز به خرید اکانت بوده و بسیاری از نحوه خرید اکانت گوگل ادوردز مطلع نیستند. به‌وسیله‌ی این اکانت می‌توانید تبلیغات خود را مدیریت نمایید و تعداد کلیک‌ها و هزینه‌ی تبلیغات خود را برآورد کنید. ساخت اکانت کار چندان دشواری نیست، اما برای راحتی بیشتر و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، راهنمای نحوه خرید اکانت گوگل ادوردز به صورت مرحله به مرحله و مفصل بررسی می‌شود.

 

گام اول: ورود به سایت https://ads.google.com/

در گام نخست باید وارد سایت مختص به تبلیغات گوگل شوید و برروی Start now که، در دو جای صفحه به چشم می‌خورد، کلیک کنید. حال از شما درخواست می‌شود که آدرس ایمیل خود را وارد کنید. پس از وارد کردن ایمیل و انجام مراحل مرتبط (وارد کردن کلمه‌ی عبور و تایید) به صفحه‌ی جدیدی منتقل می‌شوید.

 

گام دوم: انتخاب هدف تبلیغاتی

گام بعدی پس از تایید ایمیل، انتخاب هدف تبلیغاتی است. همان‌طور که اشاره شد، از تبلیغات گوگل می‌توان برای اهداف گوناگون استفاده کرد. گزینه‌ها و اهداف تبلیغاتی در 4 گروه دسته‌بندی شده‌اند: دریافت تماس‌های بیشتر، افزایش بازدید و یا افزایش فروش سایت، افزایش دیدارها و افزایش تعامل و بازدید یوتیوب (YouTube) که بنابر هدف خود یکی از موارد را انتخاب می‌کنید. فرض بر این است که هدف افزایش بازدید سایت باشد.

حال باید نام کسب‌ و‌ کار خود را وارد نمایید. این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا زمانی‌که کاربر در موتور جستجوی گوگل، این نام را سرچ می‌کند، وب‌سایت شما به عنوان تبلیغات در موارد اولیه‌ی جستجو نمایش داده‌ می‌شود.

 

گام چهارم: هدایت کاربر پس از کلیک

در این مرحله باید تعیین کنید، کاربر پس از کلیک روی تبلیغ شما، به کجا هدایت‌ شود. که معمولا در اینجا آدرس اصلی‌ترین بخش وب‌ سایت مانند Home page و یا یکی از بخش‌های اصلی سایت وارد می‌شود.

 

گام پنجم: بررسی آدرس سایت و طراحی تبلیغ

پس از وارد کردن آدرس سایت، گوگل آدرس را آنالیز می‌کند و در صورت درست بودن آن در صفحه‌ای شکل نمایش آن را در تلفن‌های همراه و دسکتاپ نمایش می‌دهد که در صورت مطابقت به گام بعدی می‌روید. حال وقت آن است که فرم تبلیغ خود را بسازید، در این بخش قسمت‌های مختلفی را مشاهده می‌کنید، که با تکمیل هر بخش، می‌توانید شکل نمایش آن را در نتایج جستجوی گوگل مشاهده نمایید. آدرس سایت شما هم در بالاترین قسمت این آگهی ثبت می‌شود.

 

گام ششم: انتخاب کلمات کلیدی

یکی از دو بخش اصلی هر کمپین تبلیغات گوگل را، کلمات کلیدی آن تشکیل می‌دهند. این کلمات نقش بسیار مهمی در دیده ‌شدن تبلیغ ما دارند و باید از بین کلماتی انتخاب شوند، که ما احتمال می‌دهیم در عبارت جستجو شده‌ی کاربر وجود دارد. در مورد کمپین گوگل و انتخاب کلمات کلیدی در ادامه بطور مفصل مطالبی بیان خواهد شد.

 

گام هفتم: مشخص‌کردن ناحیه‌ی نمایش تبلیغات

موتور جستجوی گوگل تنها برای ناحیه و یا زبان خاصی کاربرد ندارد و در سراسر دنیا مورد استفاده‌ قرار می‌گیرد. اما اکثر خدمات ارائه شده‌ی شما تنها مختص به ناحیه‌ی خاصی از جهان است. یکی از مزیت‌های دیگر تبلیغات گوگل، امکان انتخاب ناحیه‌ی نمایش تبلیغات است. بطوریکه تبلیغات سایت شما تنها برای ناحیه‌ی خاصی از جهان که کاربر هدف شما را تشکیل می‌دهد، نمایش داده می‌شود.

گام هشتم: انتخاب پنل مالی

در گام هشتم از نحوه خرید اکانت گوگل ادوردز، نوبت به پرداخت می‌رسد. شما باید بر اساس بودجه مورد نظر خود، پنل مالی خود را انتخاب نمایید. شاید در ابتدا بهتر باشد برا اشنایی بیشتر و مدیریت هزینه‌ها مدت‌ کمپین‌های کوچک‌تر را اولویت قرار دهید.

 

چگونه می‌توان از ایران، اکانت گوگل ادوردز خرید؟

گام نهم: بررسی اطلاعات، تایید و پرداخت

در گام نهایی، تمام اطلاعات وارد شده، اعم از کلمات کلیدی، ساختار تبلیغ، نام وب سایت و … را مشاهده می‌نمایید و در صورت درست‌ بودن اطلاعات، تایید می‌نمایید. در ادامه نیز پرداخت هزینه می‌کنید و از بازدهی تبلیغات گوگل برروی وب سایت خود لذت میبرید.

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

حسین افسان
حسین متخصص تبلیغات گوگل ماست و تجربه زیادی هم توی تبلیغات فیسبوک داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

85. معرفی و بررسی اجمالی گوگل مرچند سنتر

گوگل مرچند سنتر یک ابزار تحلیل و مدیریت داده است که به کسب و کارها امکان می‌دهد اطلاعات متنوع خود را مرتب کرده و تحلیل کنند. این سرویس از ابزارهای مختلف برای تجزیه و تحلیل داده، پیش‌بینی الگوهای رفتاری و ارائه گزارشات جامع برای بهبود تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌کند. گوگل مرچند سنتر کسب و کارها را در بهره‌وری و بهبود عملکرد کمک می‌کند.

65. بررسی قسمت Conversions زیرشاخه Measurement و مدیریت و دسته‌بندی کانورژن‌ها

قسمت Conversions در بخش Measurement اکانت گوگل، به شما امکان می‌دهد تا تعداد تبدیل‌ها و اهداف کمپین‌هایتان را مدیریت و دسته‌بندی کنید. با این قابلیت، می‌توانید به صورت دقیق عملکرد تبلیغات خود را اندازه‌گیری کنید و کانورژن‌ها را بر اساس اهداف خاص دسته‌بندی کرده و عملکرد کمپین‌های گوگل خود را بهینه کنید.

59. آشنایی با گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس و کاربرد در کمپین گوگل ادز

گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا ردیابی و تجزیه و تحلیل دقیقی از عملکرد کمپین‌های گوگل ادز داشته باشید. با این ابزارها، می‌توانید اطلاعات مهمی مانند ترافیک و رفتار کاربران را اندازه‌گیری کرده و بهینه‌سازی کمپین‌هایتان را بر اساس داده‌های به دست آمده انجام دهید. استفاده از این ابزارها از اهمیت بالایی برای بهبود عملکرد تبلیغات شما برخوردار است.