گزارش تبلیغات در اینستاگرام گز آنتیک

گز آنتیک

برای شروع کمپین تبلیغات در اینستاگرام باید حتماً مقالات اصلی و گزارش‌های کمپین‌های قبل را در قسمت بلاگ سایت ما مشاهده کنید. دقیقاً کاری که شرکت گز آنتیک در پروسه‌ای یک‌هفته‌ای انجام داد و با‌توجه‌به نیازهای تبلیغاتی و بودجه‌بندی خود، برای دادن سفارش اقدام کرد.

حتماً بخوانید: تبلیغات در اینستاگرام را هوشمندانه تجربه کنید

ابتدا با‌توجه‌به هماهنگی‌های دو طرف، متوجه شدیم که این شرکت قصد دارد ویدئوی تبلیغاتی خود را که از قبل با رعایت استانداردهای تبلیغاتی ساخته بود به تمام افراد ساکن کشور ایران نمایش دهد. با‌توجه‌به اینکه هنوز نمی‌توان هزینه‌های تبلیغات در اینستاگرام را از قبل به‌طور دقیق پیش‌بینی کرد، امکان تعیین بودجه نهایی و دقیق برای این امر میسر نبود.

به همین دلیل با پیشنهاد کارشناسان ما در شرکت وی دیجیتال مارکتینگ، قرار بر این شد تا یک کمپین تست با حداقل بودجه برای نمایش ویدئوی تبلیغاتی گز آنتیک راه‌اندازی شود تا با‌توجه‌به بازخوردهای آن بتوانیم برای کمپین‌های بعدی هدفمندتر و پیشرفته‌تر کار را انجام دهیم.

از نکات مثبت این کمپین دارابودن پیج اینستاگرام فعال و همچنین وب‌سایت نسبتاً جذاب برای هدایت مشتریان به سمت شناخته‌شدن و خرید بود.

یکی از مواردی که تقریباً در تمامی پروژهای تبلیغات در اینستاگرام با آن روبه‌رو هستیم، عدم تطابق نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام با فیس‌بوک متصل به آن است. کمااینکه در‌صورتی‌که هریک از این بخش‌ها به‌درستی عمل نکند، ممکن است ساعت‌ها زمان شروع کمپین را به تعویق بیندازد. البته در این مورد چندان زمان‌گیر نبود.

حتماً بخوانید: سؤالات متداول تبلیغات در اینستاگرام

محتوای تبلیغات در اینستاگرام شرکت گز آنتیک

محتوای تبلیغاتی درواقع یک ویدئوی 58ثانیه‌ای بود که ازسوی خودشان تولید و برای ما ارسال شد. ولی بعد از هماهنگی‌های ابتدایی متوجه شدیم که درواقع شرکت گز آنتیک از این ویدئو در پست‌های صفحه‌ اینستاگرام خودشان استفاده کرده بود. آن‌ها می‌خواستند تا همان پست را از طریق پیج خودشان برای تبلیغات در اینستاگرام تنظیم کنیم.

ویدیوی تبلیغاتی گز آنتیک

یکی از مشکلات در ابتدای راه‌اندازی کمپین نبود صفحه فرود برای پست مربوطه بود که در همان روز اول برای قالب اسپانسرینگ آن، لندینگ پیج خودشان را بارگذاری کردیم.

جامعه هدف و تارگتینگ تبلیغات در اینستاگرام گز آنتیک

همان‌طور‌که در ابتدا گفتیم، این شرکت قصد داشت این ویدئو را در طول زمان برای تمام کاربران ایرانی نمایش دهد. لذا برای تست هزینه و بازخورد، در مرحله اول فقط برای کاربران شهر اصفهان این کار را انجام دادیم. تمام مردان و زنان ساکن شهر اصفهان جزو جامعه‌ هدف این کمپین قرار گرفتند.

از این طریق، در اصل هزینه برآورد‌شده برای نمایش تبلیغ برای همه کاربران اینستاگرام در کشور ایران به دست می‌آید. هدف از این تبلیغ نمایش حداکثری ویدئوی تبلیغات در اینستاگرام گز آنتیک و کلیک روی گزینه‌ لندینگ‌پیج آن بود.

در پایان می‌توانید گزارش نهایی آن را مطالعه و بررسی کنید.

گزارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام گز آنتیک

بودجه ارزی تبلیغات در اینستاگرام گز آنتیک 75 دلار نیوزلند تعیین شد. ویدیوی تبلیغاتی فوق برای بیش از 52هزار نفر ارسال شد. از این تعداد بیش از 9هزار نفر حداقل 3 ثانیه از ویدئو را دیدند. همچنین تعداد 148 نفر روی لینک موجود کلیک کردند. ضمناً تبلیغ فوق امتیاز 4 را ازسوی اینستاگرام کسب کرد.

 

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

حسین افسان
حسین متخصص تبلیغات گوگل ماست و تجربه زیادی هم توی تبلیغات فیسبوک داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

85. معرفی و بررسی اجمالی گوگل مرچند سنتر

گوگل مرچند سنتر یک ابزار تحلیل و مدیریت داده است که به کسب و کارها امکان می‌دهد اطلاعات متنوع خود را مرتب کرده و تحلیل کنند. این سرویس از ابزارهای مختلف برای تجزیه و تحلیل داده، پیش‌بینی الگوهای رفتاری و ارائه گزارشات جامع برای بهبود تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌کند. گوگل مرچند سنتر کسب و کارها را در بهره‌وری و بهبود عملکرد کمک می‌کند.

65. بررسی قسمت Conversions زیرشاخه Measurement و مدیریت و دسته‌بندی کانورژن‌ها

قسمت Conversions در بخش Measurement اکانت گوگل، به شما امکان می‌دهد تا تعداد تبدیل‌ها و اهداف کمپین‌هایتان را مدیریت و دسته‌بندی کنید. با این قابلیت، می‌توانید به صورت دقیق عملکرد تبلیغات خود را اندازه‌گیری کنید و کانورژن‌ها را بر اساس اهداف خاص دسته‌بندی کرده و عملکرد کمپین‌های گوگل خود را بهینه کنید.

59. آشنایی با گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس و کاربرد در کمپین گوگل ادز

گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا ردیابی و تجزیه و تحلیل دقیقی از عملکرد کمپین‌های گوگل ادز داشته باشید. با این ابزارها، می‌توانید اطلاعات مهمی مانند ترافیک و رفتار کاربران را اندازه‌گیری کرده و بهینه‌سازی کمپین‌هایتان را بر اساس داده‌های به دست آمده انجام دهید. استفاده از این ابزارها از اهمیت بالایی برای بهبود عملکرد تبلیغات شما برخوردار است.