تبلیغات لینکدین دوره جامع مدیریت منابع انسانی

تبلیغات لینکدین دوره جامع مدیریت منابع انسانی

در این مقاله قصد داریم تا گزارش تبلیغات لینکدین دوره جامع مدیریت منابع انسانی را به شما ارائه دهیم. قبل از شروع گزارش تبلیغات لینکدین باید بدانید که لینکدین یک شبکه اجتماعی براساس روابط تجاری و اصطلاحا B2B می باشد. این شبکه کار رسمی خود را به طور رسمی از سال 2003 در ایالت کالیفرنیا آغاز نمود. بهبود کسب و کارهای مختلف، آشنایی و ارتباط با افراد همکار در حوزه کاری و نیز استخدام و پیدا کردن شغل از بهترین ویژگی های این شبکه اجتماعی می باشد.

تبلیغات لینکدین در ایران بسیار کم دیده می شود و دلیل اصلی آن عدم آشنایی صاحبان کسب و کار، اعمال تحریم ها در حوزه شبکه های اجتماعی و فعالیت بسیار کم شرکت های تبلیغاتی در این حوزه می باشد. که البته در ماه‌های اخیر کاربران تجاری به اهمین تبلیغات در لینکدین پی برده‌اند.

حتما بخوانید: تعرفه های تبلیغات در لینکدین

شرکت وی دیجیتال مارکتینگ بعد از تجربه‌ی موفق تبلیغات در لینکدین شرکت چاپ آقا، اقدام به راه اندازی تبلیغات لینکدین برای دانشگاه تهران کرد. باید بدانید که در این تبلیغ شما نمیتوانید کشور ایران را انتخاب کنید، همین باعث افزایش پیچیدگی کار می شود. در ادامه گزارشی از تبلیغات در لینکدین دانشگاه تهران را مطالعه بفرمایید.

معرفی و گزارش تبلیغات لینکدین دوره های منابع انسانی

اصل تبلیغ، دوره های کلاس آموزش جامع منابع انسانی توسط اساتید بزرگ بود. با توجه به سطح مخاطبان برای این دوره های آموزشی و فضای علمی بالایی که موجود بود و همچنین مدت زمان و هزینه‌ی آن، طبیعتا تبلیغ فوق باید برای افراد خاصی نمایش داده میشد.

در واقع با توجه به جامعه هدف خاصی که مد نظر بود، امکان تبلیغ در اینستاگرام به صورت بهینه موجود نبود.

بنابراین با توجه به امکانات لینکدین و اینکه این رسانه مناسب افراد حرفه ایست، بهترین گزینه از نظر ما انتخاب تبلیغات در لینکدین بود. مشتریانی که خود درگیر یک تجارت هستند و یا مدیرانی که دارای کسب و کار خرد و کلان هستند و یا حتی افرادی که برای کار و آموزش هستند را در این رسانه می توان مورد هدف قرار داد.

دستیابی به جامعه هدف تبلیغات در لینکدین دوره های منابع انسانی

همانطور که میدانید به دلیل تحریم ها، امکان انتخاب کشور ایران در تبلیغات در لینکدین میسر نیست. بنابراین می توان شرکتها و گروه هایی که افراد عضو آن هستند و یا زمانی در آن مشغول به کار بودند را مورد هدف قرار داد. در اینجا ما با سرچ کلماتی مانند: ایران، تهران، سرمایه، اصفهان، مشهد، آی تی، منابع انسانی و خیلی کلمات دیگر تقریبا بیش از 130 شرکت را پیدا کردیم. همچنین 38.000 هزار نفر عضو این شرکتها هستند و یا قبلا عضو آنها بوده اند.

 

تبلیغات لینکدین دوره جامع مدیریت منابع انسانی

نتیجه جستجوی شرکتهای مربوطه در ایران

محتوا و نمایش تبلیغات در لینکدین دوره های منابع انسانی

محتوای تبلیغات در لینکدین دانشگاه تهران در واقع یک عکس شامل اطلاعات نوشتاری در مورد کلاسهای مربوطه بود. به همین دلیل ما از گزینه Single image استفاده کردیم که البته میتوانستیم برحسب نیاز از Video view هم استفاده کنیم.

تبلیغات لینکدین دوره جامع مدیریت منابع انسانی

عکس تبلیغات در لینکدین دوره های دانشگاه تهران

 

photo_2019-05-18_09-46-53

نمایشی از تنظمات تبلیغات در لینکدین دانشگاه تهران

میزان هزینه‌ی تبلیغات در لینکدین دوره های منابع انسانی

با توجه به اینکه تبلیغات لینکدین دوره جامع مدیریت منابع انسانی در واقع جزو اولین ها محسوب می شود، برای خیلی‌ها این سوال مطرح می شود که هزینه تبلیغات لینکدین دانشگاه تهران به چه صورت بوده است.

پیش بینی ما برای نمایش هفت روزه تبلیغات فوق حدود 30 کلیک با هزینه 120 دلار نیوزلند بود که تقریبا همینطور هم شد و طی حدود 6 روز 27 کلیک خورد. که البته همانطور که گفتیم با توجه به نوع کاربران این رسانه و سطح بالای مخاطبین هدف این اعداد قابل پیش‌بینی بود.

باید یادآور شد که تبلیغات لینکدین را می توان براساس هر 1000 نمایش و یا هر کلیک تنظیم کرد که در تبلیغات لینکدین دانشگاه تهران هزینه را بر اساس کلیک تعریف کردیم.

تعداد 2292 نفر تبلیغ را مشاهده کرده اند و برای هر کلیک 3.93 دلار هزینه شد. به ازای هر 1000نفر 46 دلار از بودجه تبلیغات در لینکدین دانشگاه تهران کسر گردید. CTR هم 1.18 درصد و 106 دلار بودجه کل این مشتری بود که با احتساب کارمزد و مدیریت دقیقا 1 میلیون تومان پرداخت کردند.

شاید در اینجا این سوال برای شما پیش بیاید که بودجه ریالی 1 میلیون تومان برای 27 کلیک رقم قابل توجهی باشد. در جواب این سوال باید متذکر شد که تبلیغات لینکدین دانشگاه تهران در واقع در یک رسانه حرفه ای و برای مخاطبین خاص برای ثبت نام در دوره هایی با هزینه حداقل 10 میلیون تومان راه اندازی گردید که قطعا درصد بالایی از کلیک های کاربران به ثبت نام نهایی منجر خواهد شد.

در واقع ویژگی تبلیغات لینکدین نسبت به شبکه های اجتماعی دیگر در بازدهی هدفمند و پیدا کردن جامعه هدف تجاری می باشد. همچنین تبلیغ محصولات و خدمات ارائه شده در لینکدین به مراتب دارای قیمت بالاتر و ویژگی های برتری جهت مدیران و شرکتهای مرتبط می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

حسین افسان
حسین متخصص تبلیغات گوگل ماست و تجربه زیادی هم توی تبلیغات فیسبوک داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

85. معرفی و بررسی اجمالی گوگل مرچند سنتر

گوگل مرچند سنتر یک ابزار تحلیل و مدیریت داده است که به کسب و کارها امکان می‌دهد اطلاعات متنوع خود را مرتب کرده و تحلیل کنند. این سرویس از ابزارهای مختلف برای تجزیه و تحلیل داده، پیش‌بینی الگوهای رفتاری و ارائه گزارشات جامع برای بهبود تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌کند. گوگل مرچند سنتر کسب و کارها را در بهره‌وری و بهبود عملکرد کمک می‌کند.

65. بررسی قسمت Conversions زیرشاخه Measurement و مدیریت و دسته‌بندی کانورژن‌ها

قسمت Conversions در بخش Measurement اکانت گوگل، به شما امکان می‌دهد تا تعداد تبدیل‌ها و اهداف کمپین‌هایتان را مدیریت و دسته‌بندی کنید. با این قابلیت، می‌توانید به صورت دقیق عملکرد تبلیغات خود را اندازه‌گیری کنید و کانورژن‌ها را بر اساس اهداف خاص دسته‌بندی کرده و عملکرد کمپین‌های گوگل خود را بهینه کنید.

59. آشنایی با گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس و کاربرد در کمپین گوگل ادز

گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا ردیابی و تجزیه و تحلیل دقیقی از عملکرد کمپین‌های گوگل ادز داشته باشید. با این ابزارها، می‌توانید اطلاعات مهمی مانند ترافیک و رفتار کاربران را اندازه‌گیری کرده و بهینه‌سازی کمپین‌هایتان را بر اساس داده‌های به دست آمده انجام دهید. استفاده از این ابزارها از اهمیت بالایی برای بهبود عملکرد تبلیغات شما برخوردار است.