گزارش کمپین اسپانسری دیجی جواهر

گزارش کمپین اسپانسری دیجی جواهر

در ایم مقاله قصد داریم گزارشی از کمپین اسپانسری دیجی جواهر در اینستاگرام توضیح دهیم پس با ما همراه باشید

پیش از هر چیز توصیه میکنیم تا مقاله ای که در لینک زیر میبینید را یکبار مطالعه کنید:

حتما بخوانید: راهنمای کامل سفارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام

وبسایت دیجی جواهر در زمینه فروش جواهرات به همراه یک تیم خوش ذوق و حرفه ای، درخواست راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرام را به مجموعه ما داد.

همیشه کارشناسان ما طبق روال اقدام به گرفتن اطلاعات کامل در زمینه نوع تجارت مشتریان می کنند. از آنجائیکه دیجی جواهر برای اولین بار اقدام به سفارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام کرده بود، بنابراین بیشتر هدفگذاری را بر روی نمایش فیلم ارسالی از سوی خودشان قرار دادیم.

ت

همانطور که می بینید، این ویدیو اکثر فاکتورهای تبلیغاتی برای جذب مشتری را دارد. فقط اگر قصد سفارش تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام را دارید بهتر است به نکات زیر توجه فرمائید:
نکته: تمام قدرت یک تبلیغ ویدیویی در اینستاگرام باید در کمتر از 3 ثانیه اول باشد، تحقیقات نشان داده که اغلب مردم در 3 ثانیه اول می توانند مجذوب تبلیغ شما شوند.
نکته: رعایت سایز، کیفیت و حجم ویدیو خیلی در بازدهی کمپین تبلیغات در اینستاگرام شما موثر است.

حتما بخوانید: تاثیر ویدیوی جذاب بر کمپین تبلیغات در اینستاگرام هاشور

جامعه هدف و بودجه کمپین اسپانسری دیجی جواهر

جامعه هدف دیجی جواهر متشکل از خانم های 23 تا 33 سال ساکن تهران است.

همچنین این کمپیین از پنل تست 1 میلیون تومانی استفاده کرد.

نتایج کمپین تبلیغات اینستاگرام

از آنجائیکه این کمپین از پیج مااستارت شد، با 1 میلیون تومان بودجه 92 دلاری تعیین گردید. با این بودجه دلاری، تعداد 96000 نفر حداقل این ویدیو را 3 ثانیه دیدند. جالب اینجاست که این ویدیو با اینکه تقریبا محتوای جذابی تلقی می شود، اما امتیاز 3 از 10 را از طرف اینستاگرام دریافت کرد. این بدین معناست که فاکتورهای ارزیابی کیفیت محتوا از نظر اینستاگرام متفاوت است.

 

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

حسین افسان
حسین متخصص تبلیغات گوگل ماست و تجربه زیادی هم توی تبلیغات فیسبوک داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

99. آشنایی با کامیونیتی گوگل ادز و امکان پرسش و پاسخ

کامیونیتی گوگل ادز محیطی است که به کاربران امکان می‌دهد، تا اطلاعات و تجارب خود در زمینه تبلیغات را به اشتراک بگذارند و از دیگران سوالات خود را مطرح کنند. در این محیط می‌توانید از تجربیات دیگران بهره‌مند شده و سوالات خود را مطرح کنید تا جواب‌های کاربردی برای بهبود استراتژی تبلیغاتی‌تان در گوگل ادز بدست آورید.

98. بررسی گزینه های Pagespeed Insight برای افزایش سرعت صفحه و کم کردن هزینه گوگل ادز

Pagespeed Insight یک ابزار قدرتمند است که به شما کمک می‌کند سرعت بارگذاری صفحات وبتان را ارتقاء داده و همچنین هزینه‌های تبلیغات در گوگل ادز را کاهش دهید. با استفاده از این ابزار، می‌توانید به بهبود عملکرد وب‌سایت خود پرداخته تا تجربه کاربری بهتری داشته باشید و در عین حال، هزینه تبلیغات خود را به حداقل برسانید.

97. آموزش اجمالی UX در گوگل ادز

در گوگل ادز، UX یا تجربه کاربری، به بهبود رابطه بین مخاطبان و تبلیغات اختصاص دارد. این فرآیند شامل طراحی صفحات کاربری جذاب و بهینه، بهبود تجربه مشاهده تبلیغات و ارتقاء کیفیت کلی تجربه کاربری در تبلیغات گوگل است. تمرکز بر UX به کاربران کمک می‌کند تا با تبلیغات بهتر ارتباط برقرار کنند و به شرکت‌ها در دستیابی به اهداف تبلیغاتی کمک می‌کند.