گزارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام آریا گروپ

گزارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام آریا گروپ

ممکن است برای کارهای نو در حیطه تبلیغات همیشه تجربیاتی جدید در زمینه ساخت کمپین تبلیغات در اینستاگرام پیش بیاید. گزارش امروز کمپین ما بیشتر به عنوان یک تجربه برای ما و کارفرما در زمینه تبلیغات در اینستاگرام عمل کرده است.

این گزارش شامل نکاتی است که در طول این نوشتار به آن اشاره خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید:

آریا گروپ یک شرکت نوپا با کلی ایده های نو در زمینه بازاریابی شبکه ای طبق قوانین کشور است که برای جذب قشر خاصی از جامعه باید جذب نیرو میکرد. به همین منظور اقدام به برگزاری کلاس های رایگان در این زمینه کرده و برای تبلیغات آن در محیط سوشال مدیا نیاز به همکاری و کمک داشت.

چالش های تبلیغات در اینستاگرام آریا گروپ

اصولا برای کار در یک شبکه‌ی بازاریابی باید تمامی فاکتورهای مهم در زمینه شناخت و انتخاب جامعه هدف را رعایت کرد. این شرکت در ابتدا یک لیست ویژه از جامعه هدف خود را که شامل دانشجویان رشته های مدیریت و مدیریت منابع انسانی ساکن تهران بود اعلام نمود. اما باید به این نکته توجه داشت که همانطور که در گزارش های قبلی به آن اشاره کرده ایم امکان آن میسر نبود. بنابراین ما در شرکت وی دیجیتال مارکتینگ در اینگونه مواقع به سراغ راه های دیگر برای رسیدن به جامعه هدف مورد نظر میرویم. شاید از خود بپرسید چگونه؟

باید گفت مهمترین چالش برای انتخاب جامعه هدف در یک کمپین تبلیغات در اینستاگرام وجود تحریم ها از خارج و همچنین فیلترینگ فیسبوک از داخل می باشد. لذا برای رسیدن به این هدف ما با مشورت کارفرما تمام افراد ساکن تهران را در چند مرحله‌ی تنظیمات داشبورد فیسبوک غربال کردیم. برای مثال سن افراد را از 18 تا 28 قرار دادیم. دقیقا قشری که به جامعه دانشجوی ما نزدیک تر بود.

حتما بخوانید: پاسخ به پرسش های متداول در زمینه تبلیغات در اینستاگرام

محتوای تبلیغات در اینستاگرام آریاگروپ

محتوای ارسال شده از سوی گروه آریا یک عکس تبلیغاتی بود که با توجه به وجود متن زیاد در داخل عکس ابتدا از سوی اینستاگرام مردود شد که بلافاصله عکس جدید و جایگزین را بارگذاری کرده و بعد از چند ساعت از سوی اینستاگرام مورد تایید قرار گرفت.

گزارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام آریا گروپ

عکس اولیه غیر قابل قبول

 

گزارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام آریا گروپ

عکس جایگزین و قابل قبول

تارگتینگ تبلیغات در اینستاگرام آریاگروپ

هدف اصلی گروه آریا جذب دانشجویان علاقمند به بازاریابی برای شرکت در دوره های رایگان این شرکت و جذب در شبکه‌ی فعال بازاریابی بود. همچنین از آنجائیکه صفحه اینستاگرام آنها به تازگی راه اندازی شده بود ، بنابراین هدف نمایش حداکثری محتوا به جامعه مورد اشاره قرار گرفت.

حتما بخوانید: راز ساخت تبلغیات در اینستاگرام در ایران

نتیجه تبلغیات در اینستاگرام آریاگروپ

تبلیغات در اینستاگرام فوق با بودجه 54 دلار آغاز شد و در انتها بیش از 20 هزار نفر این تبلیغ را دیدند. بابت هر 100 نمایش 2.68 دلار از بودجه کسر شد و نهایت بازدید 20.535 بار بود.

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

حسین افسان
حسین متخصص تبلیغات گوگل ماست و تجربه زیادی هم توی تبلیغات فیسبوک داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

85. معرفی و بررسی اجمالی گوگل مرچند سنتر

گوگل مرچند سنتر یک ابزار تحلیل و مدیریت داده است که به کسب و کارها امکان می‌دهد اطلاعات متنوع خود را مرتب کرده و تحلیل کنند. این سرویس از ابزارهای مختلف برای تجزیه و تحلیل داده، پیش‌بینی الگوهای رفتاری و ارائه گزارشات جامع برای بهبود تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌کند. گوگل مرچند سنتر کسب و کارها را در بهره‌وری و بهبود عملکرد کمک می‌کند.

65. بررسی قسمت Conversions زیرشاخه Measurement و مدیریت و دسته‌بندی کانورژن‌ها

قسمت Conversions در بخش Measurement اکانت گوگل، به شما امکان می‌دهد تا تعداد تبدیل‌ها و اهداف کمپین‌هایتان را مدیریت و دسته‌بندی کنید. با این قابلیت، می‌توانید به صورت دقیق عملکرد تبلیغات خود را اندازه‌گیری کنید و کانورژن‌ها را بر اساس اهداف خاص دسته‌بندی کرده و عملکرد کمپین‌های گوگل خود را بهینه کنید.

59. آشنایی با گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس و کاربرد در کمپین گوگل ادز

گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا ردیابی و تجزیه و تحلیل دقیقی از عملکرد کمپین‌های گوگل ادز داشته باشید. با این ابزارها، می‌توانید اطلاعات مهمی مانند ترافیک و رفتار کاربران را اندازه‌گیری کرده و بهینه‌سازی کمپین‌هایتان را بر اساس داده‌های به دست آمده انجام دهید. استفاده از این ابزارها از اهمیت بالایی برای بهبود عملکرد تبلیغات شما برخوردار است.