گزارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام و فیس بوک Aryan Exchange

گزارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام و فیس بوک Aryan Exchange

شاید شما برای معرفی خدمات و کسب‌و‌کارتان از طریق تبلیغات در اینستاگرام و نمایش تبلیغ خودتان، مخصوصاً اگر در خارج از کشور باشید، هنوز تصمیم نگرفته باشید. اما با مطالعه مقاله پیش رو قطعاً به نتیجه‌ای صحیح خواهید رسید.

قبل از هرچیز اگر هنوز پیج اینستاگرام نساخته‌اید باید با اینستاگرام و جامعه‌ اینستاگرام آشنا بشوید.

حتماً بخوانید: راه‌اندازی و شناخت جامعه‌ اینستاگرام

در ابتدا باید گفت خیلی از کسب‌و‌کارها به‌جای اینکه درصد کمی از جامعه‌ای بزرگ را هدف قرار دهند، ترجیح می‌دهند درصد زیادی از جامعه‌ای کوچک‌تر در کشوری دیگر را هدف‌گذاری کنند. نمونه تبلیغ در اینستاگرام Aryan exchange می‌تواند مثال خوبی برای تارگتینگِ درصد بالایی از یک جامعه هدف کوچک در کشوری مانند نیوزلند باشد.
Aryan exchange یک صرافی با خدمات ارزی برای ایرانیان و فارسی‌زبان‌های ساکن کشور نیوزلند است و قصد داشت نمایشی کلی به‌صورت تصویر طراحی‌شده را با‌توجه‌به نوع خدمات خود به تعدادی از کاربران در اینستاگرام و فیس‌بوک نمایش دهد. از‌آنجاکه صرافی فوق در کشوری به غیر از ایران و درواقع در کشور نیوزلند مستقر بود، موقعیتی خوب برای شرکت وی دی جی مارکتینگ محسوب می‌شد تا بتواند تبلیغ مدنظر را علاوه بر اینستاگرام در فیس‌بوک هم برای کاربران هدف که در ادامه مقاله درباره آن صحبت می‌کنیم، به نمایش بگذارد.

محتوای کمپین اسپانسرینگ اینستاگرام صرافی آرین

داده‌های شرکت Aryen exchange عکسی طراحی‌شده توسط خودشان بود.

عکس تبلیغاتی آرین

 

محتوای کمپین به‌صورت عکس و کپشن نیازمند دقت بالایی در طراحی است؛ چراکه رعایت اصول محتوا و کیفیت، موجب کسب امتیاز خوب ازطرف فیس‌بوک و درواقع هزینه کمتر برای نمایش تبلیغ است.
همچنین در شروع ایجاد محتوای کمپین باید مواردی همچون رعایت استانداردهای جامعه و قوانین مربوط به تولید محتوا با تأکید بر محتوای غیرقابل قبول را مطالعه و اجرا کرد.

حتماً بخوانید: قوانین تبلیغات در اینستاگرام با تأکید بر محتوای غیرقابل قبول

کپشن تبلیغ اینستاگرام صرافی آرین

برای ارسال حواله از نیوزلند به سراسر جهان و برعکس، با بهترین نرخ تضمینی، با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۰۲۲۳۶۵۵۰

تبدیل اسکناس فوری برای تمام ارزها

حسن امین: ۰۲۱۰۲۲۳۶۵۵۰

نرخ خرید بالاتر از همه جا و نرخ فروش کمتر از همه جا

مشاوره رایگان برای ارسال پول

متن تبلیغاتی آرین

جامعه هدف و تارگتینگ تبلیغ در اینستاگرام صرافی آرین

باید بدانید که تارگتینگ تبلیغات در اینستاگرام در اصل یکی از گلوگاه‌های اصلی فرایند فروش خدمات است. برای این تبلیغ دونوع جامعه هدف وجود داشت. یکی جامعه هدف بالفعل که شامل تمام افرادی می‌شد که در کشور نیوزلند ساکن هستند و قابلیت استفاده از خدمات صرافی را داشتند. یکی دیگر جامعه هدفی بالقوه که شامل افرادی می‌شد که علاقه‌مند به سفر یا سکونت در کشور نیوزلند بودند. در اصل جامعه هدف بالقوه، مشتریان آینده کسب‌وکار بودند.
مشتری‌یابی در نمایش تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام و فیس‌بوک صرافی آرین بسیار اهمیت داشت. به‌علاوه اینکه چه افرادی و با چه شرایطی در اینستاگرام و فیس‌بوک شرایط دسترسی به خدمات صرافی نام‌برده را دارند.
از‌این‌رو کارشناسان ما در وی دی جی مارکتینگ تصمیم گرفتند تبلیغ فوق را به تمام کسانی که موبایلشان با فارسی ست شده و در کشور نیوزلند هستند یا به این کشور علاقه‌مندند نمایش دهند. به این دلیل که خیلی از افغان‌ها علاوه‌بر ایرانی‌ها می‌توانند انتقال پول انجام بدهند. انتخاب کشور نیوزلند و فارسی‌زبان‌ها از هدف‌گذاری‌های مهم ما در کمپین فوق بود. در انتها برای نمایش تبلیغ برای تمام افرادی که در ۳۶۵ روز گذشته از پیج صرافی آرین دیدن کرده بودند از طریق گزینه looklike در فیس‌بوک اقدام کردیم؛ چراکه با این کار درواقع افرادی بیشتر و دقیق‌تر، در جریان تبلیغ ران‌شده ازطرف ما قرار می‌گیرند.

نکته مهم در این تبلیغ این است که شرکت Vdigimarketing  توانایی تبلیغ برای تمامی کاربران کشورهای دنیا با خصوصیات و علایق گوناگون را دارد. شما می‌توانید از این طریق کسب‌و‌کارتان را از طریق تبلیغ در کشورهای مختلف و با دقت بالا گسترش دهید و ارزآوری بسیاری برای خدمات خودتان داشته باشید.

نتیجه کمپین تبلیغات در اینستاگرام Aryan Exchange

بودجه تعیین‌شده ازسوی صرافی برای شروع کمپین ۵۰ دلار نیوزلند بود که تا ۴۲ دلار از کل بودجه، ۳۸۷۸ نفر، ۵۲۴۶ بار، یعنی هر نفر ۱.۴ بار تبلیغ را دیدند. برای هر ۱۰۰۰ نفر ۱۰ دلار و ۸۲ سنت از بودجه کل هزینه شد که رقم خیلی زیادی محسوب می‌شود.
دلیل افزایش هزینه کلیک
دلیل این امر هم همان‌طور‌که قبلاً گفتیم کیفیت پایین محتوای ارائه‌شده ازسوی صرافی بود و ما خصوصیات اخلاقی دیگر را انتخاب نکردیم. ضمن اینکه تبلیغ فوق ازنظر فیس‌بوک جذابیت‌های لازم را نداشت. اما به دلیل اینکه صرافی فوق عکس آماده جایگزینی نداشت، مجبور به استفاده از همان تصویر اولیه شدیم.
در این مواقع که جذابیت تبلیغ امتیاز پایینی را ازسوی فیس‌بوک دریافت می‌کند مجبور به هزینه بیشتر برای نمایش تبلیغ در اینستاگرام هستیم. به همین دلیل با‌توجه‌به امتیاز ۲ از ۱۰ برای تبلیغ فوق برای هر ۱۰۰۰ نمایش رقم ۸۲/۱۰ دلار نیوزلند هزینه شد.

مهم‌ترین دستاورد این کمپین با وجود کیفیت پایین تصویر ارسالی و کسب امتیاز پایین این بود که به دلیل تارگتینگ صحیح کمپین در همان ابتدا پنج نفر تماس گرفتند و جالب اینکه سه نفر افغان بودند که سود این معامله هزینه تبلیغ و حتی بیشتر را بازگرداند؛ زیرا همان‌طور‌که گفتیم جامعه هدف ما علاوه‌بر کشور نیوزلند کاربران فارسی‌زبان را نیز شامل می‌شد.

گزارش تبلیغ در اینستاگرام Aryan Exchange

 

گزارش تصویری

در انتها یادآور می‌شود در صورت اینکه تصمیم به تبلیغ محصول یا کسب‌و‌کار خود در محیط اینستاگرام گرفتید، با همکاران ما تماس بگیرید و بهتر است مقاله زیر را مطالعه کنید:

حتماً بخوانید: گام‌به‌گام مراحل سفارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

حسین افسان
حسین متخصص تبلیغات گوگل ماست و تجربه زیادی هم توی تبلیغات فیسبوک داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

85. معرفی و بررسی اجمالی گوگل مرچند سنتر

گوگل مرچند سنتر یک ابزار تحلیل و مدیریت داده است که به کسب و کارها امکان می‌دهد اطلاعات متنوع خود را مرتب کرده و تحلیل کنند. این سرویس از ابزارهای مختلف برای تجزیه و تحلیل داده، پیش‌بینی الگوهای رفتاری و ارائه گزارشات جامع برای بهبود تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌کند. گوگل مرچند سنتر کسب و کارها را در بهره‌وری و بهبود عملکرد کمک می‌کند.

65. بررسی قسمت Conversions زیرشاخه Measurement و مدیریت و دسته‌بندی کانورژن‌ها

قسمت Conversions در بخش Measurement اکانت گوگل، به شما امکان می‌دهد تا تعداد تبدیل‌ها و اهداف کمپین‌هایتان را مدیریت و دسته‌بندی کنید. با این قابلیت، می‌توانید به صورت دقیق عملکرد تبلیغات خود را اندازه‌گیری کنید و کانورژن‌ها را بر اساس اهداف خاص دسته‌بندی کرده و عملکرد کمپین‌های گوگل خود را بهینه کنید.

59. آشنایی با گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس و کاربرد در کمپین گوگل ادز

گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا ردیابی و تجزیه و تحلیل دقیقی از عملکرد کمپین‌های گوگل ادز داشته باشید. با این ابزارها، می‌توانید اطلاعات مهمی مانند ترافیک و رفتار کاربران را اندازه‌گیری کرده و بهینه‌سازی کمپین‌هایتان را بر اساس داده‌های به دست آمده انجام دهید. استفاده از این ابزارها از اهمیت بالایی برای بهبود عملکرد تبلیغات شما برخوردار است.