گزارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام کوک موبایل

گزارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام کوک موبایل

در این مطلب گزارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام کوک موبایل را با هم مرور می کنیم. شاید بهترین روش برای تبلیغات در اینستاگرام تولید محتوا به‌صورت انیمیشن و گرافیک متحرک باشد؛ چراکه این روش با‌توجه‌به جذابیت‌های بصری و شنیداری، یکی از کابردی‌ترین ابزارها برای تأثیرگذاری روی مشتری هدف است.
بنابراین همکاران ما در vdigimarketing استفاده از محتوای ویدئویی ارائه‌شده از کوک موبایل و تارگتینک هدفمند را پیشنهاد کردند و خود نیز مدیریت و راه‌اندازی این کمپین را برعهده گرفتند.

تارگت تبلیغات در اینستاگرام کوک موبایل چه بود؟

هدف اصلی کوک موبایل از این تبلیغ برقراری ارتباط با کاربران جامعه هدف و استفاده از ویدئو بود. ما گزینه video view را برایشان انتخاب کردیم که به ازای هر ۱۰ ثانیه مشاهده توسط کاربران، از بودجه‌شان پول کسر شد. به‌علاوه با‌توجه‌به اینکه کوک موبایل قصد داشت خود را یک مرکز خدمات مطمئن و قابل اعتماد معرفی کند، با این کار سرویس‌های خود را به‌صورت مؤثرتری به کاربران هدف نمایش داد. ضمناً بودجه نهایی برای این تبلیغ ۵۰ دلار نیوزلند محاسبه شد.

حتماً بخوانید: راز ساخت تبلیغ اینستاگرام در ایران

شناسایی جامعه هدف در کمپین تبلیغات در اینستاگرام کوک موبایل چگونه بود؟

زمینه فعالیت کوک موبایل، فروش و تعمیرات تلفن همراه بود. ازآنجاکه این فعالیت‌ها در تهران انجام می‌گرفت، کارشناسان ما در بخش کمپین اسپانسرینگ اینستاگرام جامعه هدف را تمام زنان و مردان ساکن شهر تهران قرار دادند. به‌علاوه، از طریق گزینه looklike در داشبورد فیس‌بوک، تمام افرادی که در ۳۶۵ روز گذشته پیج کوک موبایل را فقط مشاهده کرده بودند نیز جزو جامعه هدف قرار دادند.

محتوای ویدیویی تبلیغ اسپانسر اینستاگرام کوک موبایل:

 

 

نتایج هزینه‌های کمپین کوک موبایل:

 

   ۳۱۱۰—————————————-results for 10 second video view

۱۱۶۴۰——————————————result for 3  second video view

۲۱۶۰۰———————————————————————–reach

۶۱۲۲۲—————————————————————–impression

۰٫۰۲—————————————————————-cost per result

۵۰—————————————————————————Budget

۳/۱۰————————————————————–relevance score

حتماً بخوانید: مراحل گام‌به‌گام برای سفارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام

 

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

حسین افسان
حسین متخصص تبلیغات گوگل ماست و تجربه زیادی هم توی تبلیغات فیسبوک داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

85. معرفی و بررسی اجمالی گوگل مرچند سنتر

گوگل مرچند سنتر یک ابزار تحلیل و مدیریت داده است که به کسب و کارها امکان می‌دهد اطلاعات متنوع خود را مرتب کرده و تحلیل کنند. این سرویس از ابزارهای مختلف برای تجزیه و تحلیل داده، پیش‌بینی الگوهای رفتاری و ارائه گزارشات جامع برای بهبود تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌کند. گوگل مرچند سنتر کسب و کارها را در بهره‌وری و بهبود عملکرد کمک می‌کند.

65. بررسی قسمت Conversions زیرشاخه Measurement و مدیریت و دسته‌بندی کانورژن‌ها

قسمت Conversions در بخش Measurement اکانت گوگل، به شما امکان می‌دهد تا تعداد تبدیل‌ها و اهداف کمپین‌هایتان را مدیریت و دسته‌بندی کنید. با این قابلیت، می‌توانید به صورت دقیق عملکرد تبلیغات خود را اندازه‌گیری کنید و کانورژن‌ها را بر اساس اهداف خاص دسته‌بندی کرده و عملکرد کمپین‌های گوگل خود را بهینه کنید.

59. آشنایی با گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس و کاربرد در کمپین گوگل ادز

گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا ردیابی و تجزیه و تحلیل دقیقی از عملکرد کمپین‌های گوگل ادز داشته باشید. با این ابزارها، می‌توانید اطلاعات مهمی مانند ترافیک و رفتار کاربران را اندازه‌گیری کرده و بهینه‌سازی کمپین‌هایتان را بر اساس داده‌های به دست آمده انجام دهید. استفاده از این ابزارها از اهمیت بالایی برای بهبود عملکرد تبلیغات شما برخوردار است.