تنظیمات کاربردی کانورژن در پنل گوگل ادوردز

۴ روش اثبات شده برای بهبود نرخ تبدیل گوگل RSA

در این پست ویدیویی قصد داریم تا تنظیمات کانورژن در پنل گوگل ادوردز را به شما آموزش دهیم. قبل از اینکه این ویدیو را مشاهده کنید، ابتدا باید پنل تبلیغات در گوگل خود را به آنالیتیکس متصل کنید. آموزش این اتصال را در لینک زیر می توانید مشاهده کنید:

حتما بخوانید: مقدمه اتصال اکانت گوگل ادوردز و اکانت آناتیلیکس

 

امروزه در تبلیغات آنلاین یکی از دغدغه های اصلی صاحبان کسب و کار یافتن راهی برای بالابردن میزان بازخورد تبلیغات خود در محیط های آنلاین می باشد. تبلیغات در گوگل به عنوان یکی از مهم ترین راه های رسیدن به مشتریان هدف می تواند این مسیر را به بهترین شکل ممکن برای این افراد هموار کند.

اینکه شما بعد مدتی بدانید برای رسیدن مشتریان به آدرس دلخواه در وبسایت خودتان باید چقدر پرداخت کنید، و یا اینکه کاربران بر اساس رفتاری که شما تعیین کرده اید عمل کنند، خیلی می تواند در هزینه ها و بهینه سازی پنل ادوردز شما موثر باشد.

حال این بازخوردها و اصلاحاً کانورژن خود نیز دارای تنظیماتی است که باید به دقت بررسی و اعمال گردد تا نتیجه بهتری بتوانید از این موارد کاربردی دریافت کنید.

در واقع بیشتر کسب و کارها در حال گذر از تبلیغات سرچ و کلیک هستند. کمپین های سرچ ساده در اصل به عنوان اولین قدم محسوب شده و در گام دوم شما باید جوری این کانورژن را تنظیم کنید تا بر اساس نوع و میزان فعالیت کاربران ورودی از بودجه پنل پول پرداخت کنید.

در صورتیکه در زمینه ویدیوی بالا سال و یا نیاز به راهنمایی دارید می توانید با کارشناسان ما در وبسایت وی دیجیتال مارکتینگ در تماس باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

حسین افسان
حسین متخصص تبلیغات گوگل ماست و تجربه زیادی هم توی تبلیغات فیسبوک داره

3 پاسخ

  1. سلام من همه ی کارهایی که برای تبلیغ اپ هست رو انجام دادم ولی الان با گذشت 3-4 روز چه کمپینی که برای اندروید درست کردم چه کمپینی که برای ios درست کردم هنوز تبلیغاتم شروع نشده و impression نداشتم اصلا چه کمپینی که برای اندروید درست کردم چه کمپینی که برای ios درست کردم، همه چیز هم اکی هست ولی نمیدونم چرا می تونید کمکی کنید اگه امکان داره؟

    1. سلام ، تبلیغات اپ گوگل تنظیمات ساده ای داره و بیشتر کار رو هوش مصنوعی گوگل انجام میده. شما بودجه روزانه و قیمتی که حاضرید برای هر نصب پرداخت کنید رو بالاتر ببرید و حداقل یک هفته بهش دست نزنید تا خودش بر اساس بودجه شما نصب بیاره.

    2. باید هزینه روزانه و هزینه ای که برای هر اینستال گفتید حاضرید پرداخت کنید رو زیاد بکنید و بعد چند روزی منتظر بمونید. یک ویدیو جدید برای تنظیم تبلیغ اینستال اپلیکیشن توی بخش ویدیوها قرا دادیم که میتونه کمکتون بکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

99. آشنایی با کامیونیتی گوگل ادز و امکان پرسش و پاسخ

کامیونیتی گوگل ادز محیطی است که به کاربران امکان می‌دهد، تا اطلاعات و تجارب خود در زمینه تبلیغات را به اشتراک بگذارند و از دیگران سوالات خود را مطرح کنند. در این محیط می‌توانید از تجربیات دیگران بهره‌مند شده و سوالات خود را مطرح کنید تا جواب‌های کاربردی برای بهبود استراتژی تبلیغاتی‌تان در گوگل ادز بدست آورید.

98. بررسی گزینه های Pagespeed Insight برای افزایش سرعت صفحه و کم کردن هزینه گوگل ادز

Pagespeed Insight یک ابزار قدرتمند است که به شما کمک می‌کند سرعت بارگذاری صفحات وبتان را ارتقاء داده و همچنین هزینه‌های تبلیغات در گوگل ادز را کاهش دهید. با استفاده از این ابزار، می‌توانید به بهبود عملکرد وب‌سایت خود پرداخته تا تجربه کاربری بهتری داشته باشید و در عین حال، هزینه تبلیغات خود را به حداقل برسانید.

97. آموزش اجمالی UX در گوگل ادز

در گوگل ادز، UX یا تجربه کاربری، به بهبود رابطه بین مخاطبان و تبلیغات اختصاص دارد. این فرآیند شامل طراحی صفحات کاربری جذاب و بهینه، بهبود تجربه مشاهده تبلیغات و ارتقاء کیفیت کلی تجربه کاربری در تبلیغات گوگل است. تمرکز بر UX به کاربران کمک می‌کند تا با تبلیغات بهتر ارتباط برقرار کنند و به شرکت‌ها در دستیابی به اهداف تبلیغاتی کمک می‌کند.