گزارش تبلیغات در اینستاگرام دندانپزشکی دکتر طهوری

گزارش تبلیغات در اینستاگرام دندانپزشکی دکتر طهوری

شاید در گذشته بهترین راه برای تبلیغ خدمات پزشکی استفاده از تراکت و بنرهای تبلیغاتی محلی بود. اما امروزه معرفی خدمات درمانی ازسوی پزشکان بسیار راحت‌تر و بهینه‌تر است. این کار از طریق راه‌اندازی کمپین تبلیغات در اینستاگرام بسیار کارآمدتر و هدفمندتر صورت می‌گیرد.

حتماً بخوانید: تبلیغات در اینستاگرام را هوشمندانه تجربه کنید

خانم دکتر زهرا طهوری، ارائه‌دهنده خدمات دندانپزشکی در تهران، قصد داشتند برای تبلیغات در اینستاگرام از همکاری کارشناسان ما در وی دیجیتال مارکتینگ بهره‌مند شوند. با‌توجه‌به نوع کار و محتوای ارائه‌شده ازطرف خودشان، کارشناسان ما اقداماتی را به‌منظور همکاری در این زمینه انجام دادند.

تارگت تبلیغات در اینستاگرام دکتر طهوری:

هدف از این کمپین نمایش حداکثری محتوای ایجاد‌شده به کاربران جامعه هدف در محیط اینستاگرام بود. به همین علت بهترین گزینه مورد استفاده، کمپین reach و افزایش نمایش (view) عکس‌های مربوط به مطب دندانپزشکی خانم دکتر طهوری بود. درواقع افزایش بازدید از یک محتوای بصری مثل عکس، به نوعی هدف‌گذاری صحیح به‌منظور نیل به خواسته مدنظر نیاز دارد.

محتوای تبلیغات اسپانسر اینستاگرام دندانپزشکی دکتر طهوری:

محتوای ارائه‌شده چهار عدد عکس ازطرف خودشان برای نمایش در محیط اینستاگرام بود. با‌توجه‌به قوانینِ اینستاگرام برای پذیرش محتوای کمپین تنها یکی از عکس‌ها پذیرفته شد؛ چراکه با‌توجه‌به سیاست‌های اینستاگرام درباره عکس‌های به‌اشتراک‌گذاشته‌شده ازطرف کمپین‌های تبلیغات در اینستاگرام، پروسه پذیرش عکس (approve) در ابتدا با مشکل مواجه شد. بنابراین با همان یک عکس کمپین را شروع کردیم.
نکته: مهم‌ترین موضوع قابل ذکر در این کمپین disapprove‌شدن سه عدد از عکس‌های ارسالی بود. به همین علت قبل از شروع تولید محتوا برای تبلیغات در اینستاگرام، حتماً قوانین تبلیغات در اینستاگرام با تأکید بر محتوای غیرقابل قبول را در لینک زیر مطالعه کنید.

حتماً بخوانید: قوانین تبلیغات در اینستاگرام با تأکید بر محتوای غیرقابل قبول

insta tahoori

عکسهایی که مورد تایید قرار نگرفت

کپشن تبلیغات در اینستاگرام دندانپزشکی دکتر طهوری:

photo_2018-11-04_22-19-33جامعه هدف در کمپین تبلیغات در اینستاگرام دکتر طهوری:

شناسایی جامعه هدف یکی از اصول در ایجاد کمپین اسپانسر اینستاگرام است. به‌طوری‌که با‌توجه‌به ابزارهای تبلیغاتی فیس‌بوک، استفاده از فاکتور مکان خیلی در این بخش تأثیر و کارایی خواهد داشت. مطب خانم دکتر طهوری در یکی از مناطق شهر تهران (ونک) بود و ایشان درخواست نمایش تبلیغات در اینستاگرام خود را برای تعدادی از مناطق شهر تهران که نزدیک مطب بود داشتند.

بنابراین کارشناسان ما در vdigimarketing جامعه هدف را تمام مردها و زن‌های مناطق ۱٫۲٫۳٫۵٫۶٫۲۲ که سنشان بین ۱۸ تا ۶۵ سال بود انتخاب کردند. ضمناً با استفاده از گزینه looklike در داشبورد فیس‌بوک، نمایش کمپین فوق به تمامی افرادی که در ۳۶۵ روز گذشته صفحه ایشان و صفحات مربوط به پزشکی را دیده بودند، تنظیم کردیم.

گزارش کمپین اسپانسر اینستاگرام دندانپزشکی دکتر طهوری

فاکتورهای مهمی برای تبلیغ در اینستاگرام بررسی می‌شود. مانند تبلیغ مطب دندانپزشکی خانم دکتر طهوری که برای ۴۰۰۸ نفر نمایش داده شده و ۵۵۵۶ بار دیده شده. ضمن اینکه بودجه کامل ایشان ۵۴ دلار نیوزلند بوده و برای هر ۱۰۰۰ نمایش مبلغ ۱/۳۵ دلار از بودجه ایشان کسر شد. البته میزان امتیازی که این تبلیغ گرفته ۲ از ۱۰ بوده که امتیاز خوبی محسوب نمی‌شود. کما اینکه ما برای تبلیغات در اینستاگرام گاهی سابقه نمره ۱۰ از ۱۰ هم داشتیم.

برای سفارش تبلیغات در اینستاگرام مقاله‌ زیر را مطالعه کنید:

حتماً بخوانید: مراحل گام‌به‌گام برای سفارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام (اسپانسر اینستاگرام)

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

حسین افسان
حسین متخصص تبلیغات گوگل ماست و تجربه زیادی هم توی تبلیغات فیسبوک داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

85. معرفی و بررسی اجمالی گوگل مرچند سنتر

گوگل مرچند سنتر یک ابزار تحلیل و مدیریت داده است که به کسب و کارها امکان می‌دهد اطلاعات متنوع خود را مرتب کرده و تحلیل کنند. این سرویس از ابزارهای مختلف برای تجزیه و تحلیل داده، پیش‌بینی الگوهای رفتاری و ارائه گزارشات جامع برای بهبود تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌کند. گوگل مرچند سنتر کسب و کارها را در بهره‌وری و بهبود عملکرد کمک می‌کند.

65. بررسی قسمت Conversions زیرشاخه Measurement و مدیریت و دسته‌بندی کانورژن‌ها

قسمت Conversions در بخش Measurement اکانت گوگل، به شما امکان می‌دهد تا تعداد تبدیل‌ها و اهداف کمپین‌هایتان را مدیریت و دسته‌بندی کنید. با این قابلیت، می‌توانید به صورت دقیق عملکرد تبلیغات خود را اندازه‌گیری کنید و کانورژن‌ها را بر اساس اهداف خاص دسته‌بندی کرده و عملکرد کمپین‌های گوگل خود را بهینه کنید.

59. آشنایی با گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس و کاربرد در کمپین گوگل ادز

گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا ردیابی و تجزیه و تحلیل دقیقی از عملکرد کمپین‌های گوگل ادز داشته باشید. با این ابزارها، می‌توانید اطلاعات مهمی مانند ترافیک و رفتار کاربران را اندازه‌گیری کرده و بهینه‌سازی کمپین‌هایتان را بر اساس داده‌های به دست آمده انجام دهید. استفاده از این ابزارها از اهمیت بالایی برای بهبود عملکرد تبلیغات شما برخوردار است.