سرفصل های آموزش گوگل ادوردز در ۷ جلسه

google-adwords-learning-7-section

در این پست به معرفی سرفصل‌های « آموزش گوگل ادوردز در ۷ جلسه » می پردازیم و هر سرفصل رو بطور مختصر توضیح میدیم. امیدواریم از آموزشی که براتون تهیه کردیم نهایت استفاده رو ببرین.

معرفی سرفصل های آموزش گوگل ادوردز در ۷ جلسه :

ساخت حساب گوگل ادوردز

در این بخش بصورت قدم به قدم آموزش ساخت اکانت گوگل ادوردز رو بهتون آموزش میدیم و مشکلاتی که در ایران برای ساخت اکانت دارین رو بررسی و راه حل‌هاشو ارایه میدیم. خوبه نه؟ پس همین الان این ویدئو رو ببینید: ساخت حساب گوگل ادوردز

نوشتن عنوان و توضیحات برای تبلیغ گوگل

بعد از ساخت اکانت و کمپین نوبت به ساخت اولین تبلیغ شما در گوگل ادوردز میرسه. توی این بخش نحوه ساخت تبلیغ و نکاتی که باید در نوشتن عنوان جذاب و کلیک خور، توضیحات و بقیه موارد اون رعایت کنین صحبت میکنیم. حتما این ویدئو رو ببینید: ویدئوی نوشتن عنوان و توضیحات برای تبلیغ

✔نحوه انتخاب کی وردهای کمپین گوگل ادوردز

همانطور که خودتون میدونید انتخاب کلمات کلیدی برای نمایش تبلیغ شما خیلی مهمه و باید کلماتی رو انتخاب کنین که مشتریان هدفتون در گوگل جستجو میکنن و با اینکار هزینه های کمپین و تبلیغاتون خیلی بهینه و بصرفه میشه. در این بخش آموزش نحوه انتخاب کلمات کلیدی برای کمپین های گوگل ادوردز رو بهتون آموزش میدیم. حتما ببینید: ویدئوی نحوه انتخاب کی وردهای کمپین گوگل ادوردز

استراتژی استفاده از نام رقبا در تبلیغات گوگل ادوردز

در گوگل ادوردز شما میتونید از استراتژی های مختلف برای راه اندازی کمپین هاتون استفاده کنید. یکی از این استراتژی ها که بعضی از شرکت های ایران مثل تخفیفان و نت برگ ازش استفاده میکنند، استراتژی استفاده از نام رقبا هستش. در این بخش مزایا و معایب این استراتژی و نحوه پیاده سازی بهترش رو آموزش میدیم.
همچنین اضافه کردن ستونهای جدید برای مشاهده میزان هزینه مورد نیاز برای حضور در بالای صفحه اول رو هم آموزش میدیم.

حتما بخوانید: استراتژی استفاده از نام رقبا در تبلیغات گوگل ادوردز

ساخت اد اکستنشن ها و نحوه محاسبه Quality Score

این قسمت آموزش به معرفی اکستنش های مختلف گوگل ادوردز می پردازیم. مثلا چطوری بتونین گزینه تماس رو به پایین تبلیغ خودتون اضافه کنین یا چطور سایت لینک برای تبلیغ خودتون بسازین. همچنین مفهوم کوالیتی اسکور در گوگل ادوردز و نحوه بالا بردن امتیاز Quality Score رو آموزش میدیم.

حتما ببینید: نحوه ساخت call extention برای تبلیغات در گوگل

کی وردها و تغییرات جهت کاهش هزینه های هر کلیک در گوگل ادوردز

در این بخش با اصطلاحاتی مانند CTR،IMPRESSION , AVE Position آشنا می شویم. همچنین در مورد بید استراتژی و نحوه ورود در مزایده گوگل برای هر کلمه کلیدی صحبت می‌کنیم.

حتما ببینید: کی وردها و تغییرات هر کلیک در گوگل ادوردز

امکان افزایش میزان رقابت برای کی وردها در جستجوی موبایل

همونطور که میدونین الان جستجو کاربرا توی موبایل خیلی بیشتر از دسکتاپ شده. برای همین بخش آخر آموزش رو به این موضوع اختصاص دادیم. توی این بخش به چگونگی تمرکز بیشتر روی کاربران موبایل و امکان افزایش میزان رقابت برای کی وردها در جستجوی موبایل در گوگل ادوردز و همچنین به امکان زمانبندی زمان نمایش تبلیغات می پردازیم.

حتما ببینید: امکان افزایش میزان رقابت برای کی وردها در جستجوی موبایل در گوگل ادوردز

امیدوارم از این آموزش های تبلیغات در گوگل نهایت استفاده رو ببرین.

✔با ما خلاق تبلیغ کنید تا دیده شوید

شرکت وی دیجیتال مارکتینگ سعی دارد تا با تهیه ویدیوهای آموزشی مربوط به تبلیغات گوگل به شما عزیزان کمک کند تا بتوانید با یادگیری این ابزار قدرتمند به کسب و کار خود رونق ببخشید. اگر در مدیریت و پرداخت شارژ اکانت گوگل ادوردزتان مشکل دارید حتما از متخصصین ما کمک بگیرید. ما همیشه برای پاسخگویی به سوالات شما آماده‌ایم.

✔برای یادگیری بیشتر تبلیغات در گوگل پیشنهاد می‌کنیم ویدیوهای جذاب زیر را از دست ندهید:

قسمت اول: ویدئوی remarketing در گوگل ادوردز

قسمت دوم: ساخت یک تبلیغ گوگل در پنل جدید گوگل ادوردز ( بخش اول )

قسمت سوم: ساخت یک تبلیغ گوگل در پنل جدید گوگل ادوردز ( بخش دوم )

قسمت چهارم: چگونه تبلیغات گوگل ادوردز خود را با رقبا مقایسه کنیم

 

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

دانبال قالیباف
سلام دانیال هستم. کارشناس تبلیغات در گوگل وی دیجیتال مارکتینگ و یکی از ادمین های وب سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

85. معرفی و بررسی اجمالی گوگل مرچند سنتر

گوگل مرچند سنتر یک ابزار تحلیل و مدیریت داده است که به کسب و کارها امکان می‌دهد اطلاعات متنوع خود را مرتب کرده و تحلیل کنند. این سرویس از ابزارهای مختلف برای تجزیه و تحلیل داده، پیش‌بینی الگوهای رفتاری و ارائه گزارشات جامع برای بهبود تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌کند. گوگل مرچند سنتر کسب و کارها را در بهره‌وری و بهبود عملکرد کمک می‌کند.

65. بررسی قسمت Conversions زیرشاخه Measurement و مدیریت و دسته‌بندی کانورژن‌ها

قسمت Conversions در بخش Measurement اکانت گوگل، به شما امکان می‌دهد تا تعداد تبدیل‌ها و اهداف کمپین‌هایتان را مدیریت و دسته‌بندی کنید. با این قابلیت، می‌توانید به صورت دقیق عملکرد تبلیغات خود را اندازه‌گیری کنید و کانورژن‌ها را بر اساس اهداف خاص دسته‌بندی کرده و عملکرد کمپین‌های گوگل خود را بهینه کنید.

59. آشنایی با گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس و کاربرد در کمپین گوگل ادز

گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا ردیابی و تجزیه و تحلیل دقیقی از عملکرد کمپین‌های گوگل ادز داشته باشید. با این ابزارها، می‌توانید اطلاعات مهمی مانند ترافیک و رفتار کاربران را اندازه‌گیری کرده و بهینه‌سازی کمپین‌هایتان را بر اساس داده‌های به دست آمده انجام دهید. استفاده از این ابزارها از اهمیت بالایی برای بهبود عملکرد تبلیغات شما برخوردار است.