آموزش Invitation accept جهت دسترسی مستقیم به اکانت گوگل ادوردز

آموزش Invitation accept جهت دسترسی مستقیم به اکانت گوگل ادوردز

مقدمه‌ی آموزش invitation accept اکانت گوگل ادوردز

در این ویدیو به شما آموزش داده میشود که چگونه به اکانت گوگل ادوردز خودتون که یک شرکت پارتنر رسمی گوگل برای شما ساخته و شارژ میکند دسترسی داشته باشید. قبل از شروع فعالیت با هر شرکتی برای انجام تبلیغات گوگل ادورز اطمینان حاصل کنید که شرکت مربوطه به شما دسترسی کامل به حساب گوگل ادورز شما را میدهد. بدون دسترسی کامل یعنی شما با چشمان کاملا بسته تبلیغات غیر هدفمند انجام میدهید.
نکته مهم برای  انجام این کار این است که مطمئن شوید شما حتما وارد ایمیلی شده اید که دسترسی به آن داده شده است و نه یک ایمیل دیگر که شاید روی مرورگر شما ست شده باشد.



نحوه‌ی invitation accept اکانت گوگل ادوردز

در ابتدا کارشناسان ما در شرکت وی دیجیتال مارکتینگ امکان دسترسی به اکانت خودتان را برای شما فراهم میکنند. این کار از طریق گزینه‌ی tools در قسمت Account access انجام می گیرد. به این صورت که ایمیل مورد نظر شما را وارد کرده و در بخش بعدی گزینه‌ی standard را انتخاب میکنیم. سپس گزینه send invitation را میزنیم. حال منتظر میمانیم تا از طریق ایمیل شما دعوت مورد نظر اصلاحا accept شود.

در مرحله ی بعدی شما باید به طور کامل وارد ایمیلی که برای مدیریت اکانت خود معرفی کرده اید شده و در قسمت صندوق ورودی خودتان دعوتنامه را مشاهده خواهید کرد. آن را باز کرده و فقط کافیست روی گزینه‌ Accept invitation بزنید. ضمنا باید بدانید در پاره ای از مواقع ممکن است این دعوتنامه را در spam دریافت کنید.

سپس در برگه‌ی بعدی پیغام خوش آمد را مشاهده میکنید. همچنین کد اکانت شما در این قسمت دیده می شود. پس از تایید ایمیل خودتان گزینه‌ی continue را میزنید.

به این ترتیب وارد صفحه‌ی خودتان خواهید شد. اگر در یک برگه دیگر وارد شدید که دارای سوالهای دیگری بود باید بدانید که مسیر را اشتباه رفته اید.

در انتها باید متذکر شد در صورتی که قصد تبلیغات در گوگل دارید، باید به طور مستقیم اکانت خود را مدیریت کنید. این کار به شما کمک می کند که بدانید بودجه‌ی شما چگونه هزینه شده و بدون واسطه می توانید تنظیمات و تغییرات کمپین تبلیغات در گوگل خود را مدیریت کنید.

آموزش حرفه‌ای گوگل ادوردز با ما 

بهتر است قبل از سپردن کار تبلیغات در گوگل خود با مفاهیم اصلی و کلیدی آن آشنا شوید تا بتوانید حساب خود را بهتر مدیریت کنید. برای آشنایی بهتر شما وی دیجیتال مارکتینگ ویدیوهای بسیاری کاربردی و به روزی را تهیه کرده تا بتوانید به بهترین نحو حساب خود را مدیریت کنید و بهترین نتیجه را تبلیغات بگیرید. برای گرفتن مشاوره تخصصی رایگان به سایت وی دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنید.

با ما خلاق تبلیغ و رقبای‌تان را غافلگیر کنید

شرکت وی دیجیتال مارکتینگ با استفاده از نیروهای جوان و متخصص سعی میکند بهترین مشاوره و مجری تبلیغات گوگل، تبلیغات در اینستاگرام و لینکداین و…. شما باشد. تا به صرف معقولترین هزینه بهترین نتیجه را بگیرید. قبل از شروع هر نوع تبلیغ حتما با ما مشورت کنید. برای مشاهده لیست خدمات و قیمت‌های ما و همچنین دریافت مشاوره رایگان به سایت وی دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنید!

✔ویدئوهای آموزشی صفر تا صد تبلیغات در گوگل

 

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

حسین افسان
حسین متخصص تبلیغات گوگل ماست و تجربه زیادی هم توی تبلیغات فیسبوک داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

85. معرفی و بررسی اجمالی گوگل مرچند سنتر

گوگل مرچند سنتر یک ابزار تحلیل و مدیریت داده است که به کسب و کارها امکان می‌دهد اطلاعات متنوع خود را مرتب کرده و تحلیل کنند. این سرویس از ابزارهای مختلف برای تجزیه و تحلیل داده، پیش‌بینی الگوهای رفتاری و ارائه گزارشات جامع برای بهبود تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌کند. گوگل مرچند سنتر کسب و کارها را در بهره‌وری و بهبود عملکرد کمک می‌کند.

65. بررسی قسمت Conversions زیرشاخه Measurement و مدیریت و دسته‌بندی کانورژن‌ها

قسمت Conversions در بخش Measurement اکانت گوگل، به شما امکان می‌دهد تا تعداد تبدیل‌ها و اهداف کمپین‌هایتان را مدیریت و دسته‌بندی کنید. با این قابلیت، می‌توانید به صورت دقیق عملکرد تبلیغات خود را اندازه‌گیری کنید و کانورژن‌ها را بر اساس اهداف خاص دسته‌بندی کرده و عملکرد کمپین‌های گوگل خود را بهینه کنید.

59. آشنایی با گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس و کاربرد در کمپین گوگل ادز

گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا ردیابی و تجزیه و تحلیل دقیقی از عملکرد کمپین‌های گوگل ادز داشته باشید. با این ابزارها، می‌توانید اطلاعات مهمی مانند ترافیک و رفتار کاربران را اندازه‌گیری کرده و بهینه‌سازی کمپین‌هایتان را بر اساس داده‌های به دست آمده انجام دهید. استفاده از این ابزارها از اهمیت بالایی برای بهبود عملکرد تبلیغات شما برخوردار است.