گزارش تبلیغات در اینستاگرام لرنیتو

گزارش تبلیغات در اینستاگرام " لرنیتو "

با ارئه گزارش تبلیغات در اینستاگرام  ” لرنیتو ” در خدمت شما هستیم. امروزه با‌توجه‌به علاقه روزافزون مردم به شبکه‌های اجتماعی، بیشتر کسب‌و‌کارها به حضور پرقدرت تبلیغاتی و مخصوصاً سفارش و راه‌اندازی کمپین تبلیغات در اینستاگرام علاقه نشان می‌دهند. اولین اقدام برای ورود به این محیط، شناخت جامعه اینستاگرام و ساخت صفحه‌ سازمانی (ارگانیک) است.

حتماً بخوانید: در مورد جامعه اینستاگرام شناخت بیشتری پیدا کنید

برای شروع گزارش تبلیغات در اینستاگرام شرکت لرنیتو ابتدا به سراغ جامعه هدف آن می رویم. در همین راستا «لرنیتو» به‌عنوان یک استارتاپ پرقدرت درزمینه اپلیکیشن آموزش مجازی دروس به‌صورت پرسش و پاسخ برای دانش‌آموزان، دانشجویان و مدرسان اقدام به سفارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام کرد. یکی از فاکتورهای کارآمد برای ایجاد کمپین، وجود وب‌سایتی جذاب و کامل است. لرنیتو در‌این‌باره خیلی مفید و فعال کار کرده بود. سایتی کامل که برای هدایت کاربران از اینستاگرام به محیط وب تقریباً تمام شرایط را داشت.

گفتنی است که برای راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی باید ابتدا به فکر تولید محتوای خوب و جذاب برای نمایش در محیط اینستاگرام بود. لرنیتو با علم به این قضیه و همچنین راهنمایی‌های کارشناسان وی دیجیتال مارکتینگ، با تمام فاکتورهای مهم برای راه‌اندازی کمپینی موفق آشنا شد.

در زیر فاکتورهای مهمی که اسکلت اصلی کمپین تبلیغاتی را می‌سازند معرفی کرده‌ایم:

  • آشنایی با نوع تبلیغات در اینستاگرام به‌صورت اسپانسرینگ؛
  • آشنایی با مراحل سفارش و راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی؛
  • تولید محتوای اثرگذار؛
  • هدف‌گذاری تبلیغات؛
  • انتخاب جامعه‌ هدف مدنظر.

کمپین تبلیغات در اینستاگرام لرنیتو چگونه راه‌اندازی شد؟

آشنایی با کمپین تبلیغات در اینستاگرام

متأسفانه بیشتر کاربران هنوز اطلاعات دقیقی از ایجاد کمپین تبلیغاتی در محیط اینستاگرام ندارند. در اصل بیشتر صاحبان کسب‌و‌کار، تبلیغات در اینستاگرام را نوعی همکاری با اینفلوئنسرها و حتی ربات‌های می‌دانند. برای آگاهی از اینکه کمپین اسپانسرینگ اینستاگرام چگونه عمل می‌کند، پیشنهاد می‌کنیم مقاله زیر را مطالعه کنید. لرنیتو با آگاهی و شناخت کامل از این موضوع برای ایجاد کمپین اسپانسرینگ اینستاگرام اقدام کرد.

حتماً بخوانید: تبلیغات در اینستاگرام را هوشمندانه تجربه کنید

آشنایی با مراحل سفارش و راه‌اندازی کمپین تبلیغات در اینستاگرام

لرنیتو با مطالعه دقیق مقالات و گزارش‌های تبلیغات در اینستاگرام موجود در سایت Vdigitalmarketing با تمام مراحل سفارش کمپین تبلیغاتی آشنا شد. شایان ذکر است که کارشناسان ما در طول تمام این مدت نظریات و راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهند.

حتماً بخوانید: مراحل گام‌به‌گام برای سفارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام

محتوای تبلیغات در اینستاگرام لرنیتو

محتوای تبلیغاتی لرنیتو، تولید و ارائه ویدئویی ازسوی خودشان بود. همان‌طورکه می‌دانید، رعایت اصول گرافیکی جذاب و نوع ساخت ویدئو، مخصوصاً در ثانیه‌های ابتدایی، اهمیت بسیاری دارد. کاربران باید در کمتر از 3 ثانیه با ویدئوی شما ارتباط برقرار کنند تا برای مشاهده ادامه آن تمایل داشته باشند.

حتماً بخوانید: قوانین محتوای تبلیغات در اینستاگرام

در ادامه محتوای ویدئوی تبلیغات در اینستاگرام لرنیتو را مشاهده می‌کنید:

 

 

تارگتینگ و جامعه‌ هدف تبلیغات در اینستاگرام لرنیتو

تارگتینگ این کمپین، نمایش ویدئوی تبلیغاتی به جامعه‌ هدف مدنظر قرار گرفت. بودجه لرنیتو برای این تبلیغ 100 دلار نیوزلند اعلام شد. ازآنجاکه تبلیغات در اینستاگرام لرنیتو بیشتر برای دانش‌آموزان و مدرسان به‌صورت پرسش و پاسخ درزمینه آموزش دروس تمرکز داشت، انتخاب جامعه هدف از طریق داشبورد فیس‌بوک امکان‌پذیر بود.

جامعه‌ هدف این کمپین تمامی دانش‌آموزان و مدرسان ساکن کشور ایران تعیین شد. البته ذکر این نکته ضروری است که برای تعیین سن جامعه هدف، حداقل سن تنظیم‌شده در داشبورد فیس‌بوک 13 سال است.

انتخاب گزینه looklike برای کمپین تبلیغات در اینستاگرام لرنیتو یکی دیگر از گزینه‌های نمایش کاربردی نمایش تبلیغ به افرادی است که در 365 روز گذشته از صفحه لرنیتو در اینستاگرام دیدن کرده بودند.

حتماً بخوانید: پاسخ به 20 سؤال متداول درباره تبلیغات در اینستاگرام

نتیجه تبلیغات در اینستاگرام لرنیتو

همان‌طورکه گفتیم، بودجه ارزی کمپین تبلیغات در اینستاگرام لرنیتو 100 دلار تعیین شد. ویدئوی تبلیغاتی فوق 45.625 بار دیده شد و از این تعداد 7.781 بار حداقل 3 ثانیه نمایش داده شد. بدین معنی که تقریباً 13درصد از نمایش‌ها حداقل 3 ثانیه بوده است. نکته مهم در این کمپین این بود که لینک مدنظر لرنیتو 74 بار کلیک خورد که بسیار راضی‌کننده بود.

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

حسین افسان
حسین متخصص تبلیغات گوگل ماست و تجربه زیادی هم توی تبلیغات فیسبوک داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

85. معرفی و بررسی اجمالی گوگل مرچند سنتر

گوگل مرچند سنتر یک ابزار تحلیل و مدیریت داده است که به کسب و کارها امکان می‌دهد اطلاعات متنوع خود را مرتب کرده و تحلیل کنند. این سرویس از ابزارهای مختلف برای تجزیه و تحلیل داده، پیش‌بینی الگوهای رفتاری و ارائه گزارشات جامع برای بهبود تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌کند. گوگل مرچند سنتر کسب و کارها را در بهره‌وری و بهبود عملکرد کمک می‌کند.

65. بررسی قسمت Conversions زیرشاخه Measurement و مدیریت و دسته‌بندی کانورژن‌ها

قسمت Conversions در بخش Measurement اکانت گوگل، به شما امکان می‌دهد تا تعداد تبدیل‌ها و اهداف کمپین‌هایتان را مدیریت و دسته‌بندی کنید. با این قابلیت، می‌توانید به صورت دقیق عملکرد تبلیغات خود را اندازه‌گیری کنید و کانورژن‌ها را بر اساس اهداف خاص دسته‌بندی کرده و عملکرد کمپین‌های گوگل خود را بهینه کنید.

59. آشنایی با گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس و کاربرد در کمپین گوگل ادز

گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا ردیابی و تجزیه و تحلیل دقیقی از عملکرد کمپین‌های گوگل ادز داشته باشید. با این ابزارها، می‌توانید اطلاعات مهمی مانند ترافیک و رفتار کاربران را اندازه‌گیری کرده و بهینه‌سازی کمپین‌هایتان را بر اساس داده‌های به دست آمده انجام دهید. استفاده از این ابزارها از اهمیت بالایی برای بهبود عملکرد تبلیغات شما برخوردار است.