آموزش رایگان صفر تا صد گوگل ادز

گزارش یک نمونه واقعی Lead Generation در تبلیغات اینستاگرام

عناوین مطلب
گزارش یک نمونه واقعی Lead Generation در تبلیغات اینستاگرام

با گزارش یک نمونه واقعی Lead Generation در تبلیغات اینستاگرام با ما همراه باشید:

در این گزارش قصد داریم تا یک نمونه از کاربردهای موثر تبلیغات اینستاگرام برای شرکت وی دیجیتال مارکتینگ را برای شما ارائه دهیم. ابتدا باید با مفهموم Lead Generation آشنا باشید . پس با ما همراه باشید:

در صنعت مارکتینگ و بازاریابی روز به روز بر شرکتهایی که به دنبال استراتژی های Lead generation هستند افزوده میشود. اما منظور از Lead generation چیست؟ – به طور سنتی،این شرکتها بودند که همیشه به سمت مشتری گام برمی داشتند، با متدهای جلب توجه و تخمین و آنالیز ابعاد مختلف تبلیغات. با ظهور جامعه اطلاعاتی و همه گانی شدن رسانه های مختلف هم اکنون شاهد یک جهش نزولی در این روش بازاریابی سنتی هستیم، به گونه ای که جلب توجه مشتریان کنونی به آسانی جلب توجه مشتریهای سالهای قبل از این جهش اطلاعاتی نیست. در واقع Lead Generation را میتوان در یک جمله به عنوان “تولید مشتری راغب ” بیان کرد. حال ادامه گزارش را با هم دنبال میکنیم:

شروع به کار تبلیغات اینستاگرام توسط شرکت وی دیجیتال مارکتینگ

ما در شرکت وی دیجیتال مارکتینگ خوشبختانه تمامی اصول جذب مشتری راغب را در وبسایت بهینه و راه اندازی کرده ایم. لندینگ پیج های مناسب، مقالات مرتبط با هر مبحث و جذابیت های بصری در وبسایت ما کاملا اصولی ایجاد ومدیریت شده است. لذا برای اشخاصی که به نوع تبلیغات در اینستاگرام و  راه اندازی کمپین اسپانسر در محیط سوشال مدیا داشتند، نیاز به یک اقدام موثر داشتیم.

حتما بخوانید: خدمات تبلیغات آنلاین شرکت وی دیجیتال مارکتینگ 

فرم سازی در کمپین تبلیغات اینستاگرام وی‌دیجی مارکتینگ

همانطور که پیداست شما برای دریافت اطلاعات از لیدها (مشتریان راغب بالقوه) نیاز به یک فرم دارید که برای این کار شما در داشبود فیسبوک دو راه را دارید. یکی اینکه شما می توانید فرم سفارشی مورد نظر خود را بسازید و آن را در استوری و پست معمولی می توانید قرار دهید. همچنین استفاده از گزینه instant form یا فرم فوری به صورت آماده می باشد.

گزارش یک نمونه واقعی Lead Generation در تبلیغات اینستاگرام

محتوای تبلیغات اینستاگرام وی دیجیتال مارکتینگ

یکی از مهمترین نکات یک تبلیغ محتوای جذاب هست که می تواند بسیار در هدایت مشتریان بالقوه موثر باشد. شما برای بارگذاری محتوا در اینستاگرام می توانید از عکس و ویدیو و متن های تبلیغاتی خودتان استفاده کنید. ما برای این کمپین از یک ویدیوی تبلیغاتی که تمامی توضیحات خدمات شرکت وی دیجیتال مارکتینگ به صورت کامل در آن داده شده استفاده کردیم.

بارگذاری محتوای ویدیویی

آپلود ویدیوی تبلیغات در داشبورد فیسبوک

در واقع محتوای ویدیویی جذاب و انتخاب جامعه هدف مناسب بزرگترین دلیل موفقیت یک کمپین تبلیغات اینستاگرام می باشد.

حتما بخوانید: سوالات متداول تبلیغات اینستاگرام

نتیجه تبلیغات اینستاگرام وی دیجیتال مارکتینگ

بودجه کل این تبلیغ 95دلار نیوزلند بود که این رقم را برای 5 روز تنظیم کردیم. تقریبا روزی 20 دلار بودجه صرف این تبلیغ شد. در انتها این پست توسط 34594 نفر این تبلیغ ویدیو را دیدند. از این تعداد 45 نفر اقدام به پر کردن فرم مربوطه کردند.

حال شاید از خود بپرسید که آیا با این رقم بودجه 45 نفر واقعا عدد کمی محسوب می شود. در جواب باید گفت این تعداد در واقع کاربران راغب و بالقوه در زمینه تبلیغات در اینستاگرام هستند.

یک فرم شامل تعداد محدودی از کاربران که هر کدام علاقمند به حوزه تبلیغات در سوشال مدیا هستند. جالب تر اینکه بعد از تماس تیم فروش ما با این افراد، بیش از 70 درصد این افراد اطلاعات اولیه در مورد تبلغیات در اینستاگرام را داشتند و همین باعث ایجاد یک دیتابیس مناسب در شرکت وی دیجیتال مارکتینگ گردید.

 

 

 

 

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

حسین افسان
حسین متخصص تبلیغات گوگل ماست و تجربه زیادی هم توی تبلیغات فیسبوک داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

99. آشنایی با کامیونیتی گوگل ادز و امکان پرسش و پاسخ

کامیونیتی گوگل ادز محیطی است که به کاربران امکان می‌دهد، تا اطلاعات و تجارب خود در زمینه تبلیغات را به اشتراک بگذارند و از دیگران سوالات خود را مطرح کنند. در این محیط می‌توانید از تجربیات دیگران بهره‌مند شده و سوالات خود را مطرح کنید تا جواب‌های کاربردی برای بهبود استراتژی تبلیغاتی‌تان در گوگل ادز بدست آورید.

98. بررسی گزینه های Pagespeed Insight برای افزایش سرعت صفحه و کم کردن هزینه گوگل ادز

Pagespeed Insight یک ابزار قدرتمند است که به شما کمک می‌کند سرعت بارگذاری صفحات وبتان را ارتقاء داده و همچنین هزینه‌های تبلیغات در گوگل ادز را کاهش دهید. با استفاده از این ابزار، می‌توانید به بهبود عملکرد وب‌سایت خود پرداخته تا تجربه کاربری بهتری داشته باشید و در عین حال، هزینه تبلیغات خود را به حداقل برسانید.

97. آموزش اجمالی UX در گوگل ادز

در گوگل ادز، UX یا تجربه کاربری، به بهبود رابطه بین مخاطبان و تبلیغات اختصاص دارد. این فرآیند شامل طراحی صفحات کاربری جذاب و بهینه، بهبود تجربه مشاهده تبلیغات و ارتقاء کیفیت کلی تجربه کاربری در تبلیغات گوگل است. تمرکز بر UX به کاربران کمک می‌کند تا با تبلیغات بهتر ارتباط برقرار کنند و به شرکت‌ها در دستیابی به اهداف تبلیغاتی کمک می‌کند.