گزارش تبلیغات در اینستاگرام هاشور برای حرفه ای ها

گزارش تبلیغات در اینستاگرام هاشور

در این مقاله قصد داریم گزارش تبلیغات در اینستاگرام وب‌سایت هاشور را به‌عنوان یک کمپین موفق، معرفی کنیم. شاید اسم هاشور را نشنیده باشید. اما ممکن است مستند توران خانم را دیده باشید. درواقع هاشور با مستند توران خانم معروف و شناخته شد.
هاشور یک وب‌سایت برای فروش بهترین مستندهای ایرانی و حتی جهانی دارد که از قبل در این زمینه به موفقیت‌های زیادی رسیده بود. اما با وجود شهرت مستند توران خانم، درواقع تا مدت‌ها به موفقیتی دست نیافته بودند. بنابراین علاقه‌مند بودند که از طریق مشاوره با کارشناسان ما در شرکت وی دیجیتال مارکتینگ تبلیغات خود را گسترش دهند. بهترین پیشنهاد ما اقدام به راه‌اندازی و ساخت کمپین تبلیغات در اینستاگرام بود. تبلیغاتی هدفمند و با تارگتینگ مؤثر برای معرفی و پیشرفت تبلیغاتی هاشور در محیط اینستاگرام.

تبلیغات در اینستاگرام بهترین روش برای نمایش پست‌های تبلیغاتی
برای درک بهتر اثربخشی تبلیغات اینستاگرام باید بدانید که شما جزو کدام دسته هستید؟
آیا شما تولید‌کننده هستید؟
آیا درزمینه واردات و صادرات، هرچند کوچک، فعالیت می‌کنید؟
آیا ارائه‌کننده خدمات خاصی هستید؟
شما در هر شرایطی و با هر نوع کسب‌و‌کاری نیازمند معرفی کالا و خدمات خود به مشتریان هستید. شاید بپرسید: «کدام مشتری؟»
در فضای اینستاگرام کاربران بی‌شماری هستند که زمان زیادی را صرف گشت‌زنی در این محیط می‌کنند. کافی است در بین پست‌های دوستان خود یا استوری‌های دیگران، پست تبلیغاتی جذابی از شما ببینند. در این صورت شما خیلی راحت و با کمک ما به مشتریان بالقوه‌ای که حتی ممکن است کیلومترها با شما فاصله داشته باشند، ارتباط برقرار کرده‌اید.

اقدامی که وب‌سایت هاشور انجام داد و به نتیجه دلخواه خود دست یافت. نمایش مستندهای جذاب هاشور به‌راحتی می‌توانست هر کاربری را به سمت وب‌سایت هاشور هدایت کند. فقط کافی بود تا این پست تبلیغات در اینستاگرام به جامعه‌ هدف مدنظر با شرایط جنسی و سنی و جغرافیایی نمایش داده شود.

حتماً بخوانید: تبلیغات اینستاگرام را هوشمندانه تجربه کنید

شروع به کار تبلیغات در اینستاگرام هاشور
برای این کار ابتدا معرفی کامل تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام و اینکه درواقع چه کارهایی باید برای شروع انجام شود صورت گرفت.
همان‌طور‌که می‌دانید چند بخش مهم ستون تبلیغات اسپانسرینگ را تشکیل می‌دهند: محتوای جذاب، لندینگ پیج، انتخاب جامعه هدف مورد نظر و تارگتینگ مناسب.
خوشبختانه هاشور پتانسیل نسبتاً قدرتمندی برای تبلیغات اینستاگرام داشت. مخصوصاً یک سایت دارای صفحه فرود که یکی از بهترین فاکتورها برای هر نوع تبلیغ در فضای مجازی است.
محتوای تبلیغات در اینستاگرام هاشور
محتوای وب‌سایت هاشور برای تبلیغات اینستاگرام 2 عدد ویدئو برای نمایش به جامعه هدف بود که ازسوی خودشان تولید و برای ما ارسال شد. ویدئوی اول به نام چاووش، درباره تاریخ موسیقی ایران در سال‌های بعد از انقلاب و اتفاقات آن دوران بود و ویدئوی دوم به نام بزم رزم، در اصل درباره موسیقی جنگ بود که جوایز زیادی را هم کسب کرده بود.
هر دوی ویدئوها در دو سایز متناسب برای پست و استوری در اختیار کارشناسان ما در وی دیجیتال مارکتینگ قرار گرفت.

در ادامه، هر دو ویدئو را در قالب پست استوری مشاهده می‌کنید.



استوری ویدئوی بزم رزم




استوری ویدئوی چاووش

تارگتینگ و جامعه هدف تبلیغات اینستاگرام هاشور
ازآنجاکه ویدئوی بزم رزم مشهور از چاووش بود، طبیعتاً با استقبال بیشتری مواجه شد. اما تبلیغات در اینستاگرام برای ویدئوی چاووش هم به‌عنوان تجربه‌ای موفق مطرح شد. با نظر خودشان تصمیم گرفته شد که این ویدئوها برای تمام فارسی‌زبانان دنیا هم نمایش داده شود.
بنابراین با‌توجه‌به انتخاب کشورهای دیگر، ویدئو را برای تبلیغات در فیس‌بوک نیز استارت زدیم؛ چراکه همان‌طور‌که می‌دانید با‌توجه‌به فیلترنبودن فیس‌بوک در کشورهای دیگر، تنظیمات بهتری برای تبلیغات در اینستاگرام و فیس‌بوک میسر می‌شود.
گفتنی است که با‌توجه‌به هزینه پرداخت برای مشاهده ویدئو در کشورهای دیگر، بابت هر بار مشاهده کاربران با آی پی خارج از کشور، هزینه 10 دلار پرداخت می‌شد.

حتماً بخوانید: پاسخ به پرسش‌های متداول درباره تبلیغات در اینستاگرام

جامعه هدف برای هر دو ویدئو تمام فارسی‌زبانان با حداقل ۲۵ سال تعیین شد؛ چراکه این افراد علاقه بیشتری به مشاهده مستندات مربوط به تاریخ معاصر داشتند.
ضمناً کاربران کشورهای تاجیکستان و افعانستان را به دلیل همزبانی با ایران حذف کردیم؛ چراکه هدف نمایش تبلیغات در اینستاگرام برای فارسی‌زبانان ایرانی تعیین شده بود.
حدوداً 1.5میلیون نفر از کاربران دنیا که موبایلشان روی زبان فارسی ست شده نیز جزو جامعه هدف این تبلیغ قرار گرفتند که همین مورد نیز جزو تجربه‌های موفق ما در شرکت وی دیجیتال مارکتینگ قرار گرفت.
در پایان یادآور می‌شویم که طبق خواسته مشتری، از ارائه جزئیات گزارش تبلیغات اینستاگرام هاشور معذور هستیم.
اگر شما هم علاقه‌مند و مصمم به استفاده از فضای اینستاگرام و فیس‌بوک برای معرفی محصولات و خدمات خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم نمونه‌های دیگر تبلیغات در اینستاگرام را در وب‌سایت ما مشاهده کنید.

حتماً بخوانید: گزارش نمونه‌های تبلیغات در اینستاگرام 

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

حسین افسان
حسین متخصص تبلیغات گوگل ماست و تجربه زیادی هم توی تبلیغات فیسبوک داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

85. معرفی و بررسی اجمالی گوگل مرچند سنتر

گوگل مرچند سنتر یک ابزار تحلیل و مدیریت داده است که به کسب و کارها امکان می‌دهد اطلاعات متنوع خود را مرتب کرده و تحلیل کنند. این سرویس از ابزارهای مختلف برای تجزیه و تحلیل داده، پیش‌بینی الگوهای رفتاری و ارائه گزارشات جامع برای بهبود تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌کند. گوگل مرچند سنتر کسب و کارها را در بهره‌وری و بهبود عملکرد کمک می‌کند.

65. بررسی قسمت Conversions زیرشاخه Measurement و مدیریت و دسته‌بندی کانورژن‌ها

قسمت Conversions در بخش Measurement اکانت گوگل، به شما امکان می‌دهد تا تعداد تبدیل‌ها و اهداف کمپین‌هایتان را مدیریت و دسته‌بندی کنید. با این قابلیت، می‌توانید به صورت دقیق عملکرد تبلیغات خود را اندازه‌گیری کنید و کانورژن‌ها را بر اساس اهداف خاص دسته‌بندی کرده و عملکرد کمپین‌های گوگل خود را بهینه کنید.

59. آشنایی با گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس و کاربرد در کمپین گوگل ادز

گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا ردیابی و تجزیه و تحلیل دقیقی از عملکرد کمپین‌های گوگل ادز داشته باشید. با این ابزارها، می‌توانید اطلاعات مهمی مانند ترافیک و رفتار کاربران را اندازه‌گیری کرده و بهینه‌سازی کمپین‌هایتان را بر اساس داده‌های به دست آمده انجام دهید. استفاده از این ابزارها از اهمیت بالایی برای بهبود عملکرد تبلیغات شما برخوردار است.