گزارش تبلیغات در اینستاگرام شرکت کارن

گزارش تبلیغات در اینستاگرام شرکت کارن

در این مقاله قصد داریم تا در مورد گزارش تبلیغات در اینستاگرام شرکت کارن مطالبی را عنوان کنیم. برای دانستن اهمیت تبلیغات در اینستاگرام باید بدانید که در جامعه‌ امروز یکی از روش‌های مهم فروش محصولات، استفاده از فضای اینستاگرام است. برای رقابت و جذب مشتری در اینستاگرام باید هدفمند و مفید عمل کنید. همان‌طور‌که می‌دانید، برای تبلیغ محصولات و خدمات خود در محیط اینستاگرام سه راه اصلی وجود دارد.

  • فعالیت پیوسته و اصولی پیج اینستاگرام؛
  • ارتباط و هزینه نسبتاً زیاد از طریق تبلیغ در پیج‌های معروف (اینفلوئنسرها)؛
  • تبلیغات هدفمند از طریق راه‌اندازی کمپین تبلیغات در اینستاگرام.

شرکت کارن به‌عنوان فروشنده قفل‌های دیجیتالی و رمزدار قصد داشت محصولات خود را در فضای مجازی به مخاطبان خود معرفی کند. به همین دلیل ازآنجاکه تبلیغات اسپانسر اینستاگرام بسیار هدفمند‌تر و کارآمدتر از گزینه‌های دیگر بود، کمپین تبلیغاتی کارن را در محیط اینستاگرام راه‌اندازی کردیم.

حتماً بخوانید: مراحل گام‌به‌گام برای سفارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام

ابتدا این نوع از تبلیغ را به‌طور کامل به مشتری معرفی کردیم. با‌توجه‌به اینکه این کار در کشور ایران به‌تازگی در حال فراگیر‌شدن است، باید تمام اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها با هماهنگی ایشان پیش می‌رفت.

با‌توجه‌به حساسیت‌های اینستاگرام و فیس‌بوک به تمام موارد ازجمله نوع محتوا و کیفیت آن، مشتری باید اطلاعات کاملی درباره در‌اختیار‌گذاشتن رمز و نام کاربری صحیح و همچنین محتوای تولید‌شده داشته باشد.

محتوای تبلیغات در اینستاگرام شرکت کارن

به‌عنوان محتوای تبلیغات در اینستاگرام شرکت کارن، ویدئوی 15ثانیه‌ای آماده‌ای ازسوی خودشان در نظر گرفته شده بود. همان‌طور‌که در ویدئوی زیر می‌بینید، تقریباً تمام ترفندهای جذاب و تأثیرگذار در آن رعایت شده است؛ ویدئویی کوتاه با کیفیت تقریباً معمولی با صرف هزینه نسبتاً پایین ازنظر شرکت کارن. ضمناً نمایش ویدئو برای استوری در نظر گرفته شده بود.

ویدئوی تبلیغاتی شرکت کارن

لازم است بدانید که برای تولید یک بسته محتوایی مانند فیلم یا عکس باید به تمام فاکتورهایی مانند کیفیت، جذابیت، سهولت و… توجه کرد. تمام این موارد می‌توانند به‌عنوان اصولی اساسی در افزایش نمره تبلیغ شما مؤثر باشند. برای مثال در این ویدئو با کمک یک ایده و فکر خوب تقریباً کمبودهای هرچند جزئی و کوچک کاملاً پوشیده شده است.

حتماً بخوانید: قوانین تبلیغات در اینستاگرام با تأکید بر محتوای غیرقابل قبول

در ادامه با ما همراه باشید.

فاکتورهای مهم در تبلیغات در اینستاگرام کارن

با‌توجه‌به نداشتن اطلاعات کافی کاربران و شرکت‌ها درباره نحوه کار تبلیغات در اینستاگرام، معمولاً راه‌اندازی هیچ کمپینی بدون مشکل نخواهد بود.

شرکت کارن تقریباً تمام فاکتورهای مهم برای راه‌اندازی کمپین، ازقبیل وب‌سایت مناسب، صفحه اینستاگرام فعال، لندینگ‌پیج کاربرپسند و… را داشت.

البته برای استارت کمپین هیچ‌کدام از این موارد لازم نیست؛ اما وجود هرکدام از این‌ها می‌تواند به بهبود کمپین شما کمک کند. همچنین در آینده قطعاً با فراگیرشدن این‌گونه تبلیغات و ایجاد فضای رقابتی بیشتر، لازم است تمام فاکتورهای مهم برای راه‌اندازی یک کمپین تبلیغات در اینستاگرام مناسب رعایت شود.

نکته: تنها موردی که ابتدا کار این کمپین را مشکل کرد، تطابق‌نداشتن رمزهای اینستاگرام و فیس‌بوک برای مشتری بود که با صرف وقت زیاد و دشواری برطرف شد.

جامعه هدف و تارگتینگ تبلیغات در اینستاگرام شرکت کارن

یکی از مزیت‌های مهم کمپین اسپانسر اینستاگرام ارسال پست تبلیغاتی برای جامعه هدف با شرایط نسبتاً دلخواه است. اگر شما محصولات خود را حتی در بزرگ‌ترین پیج‌های اینستاگرام با فالوئرهای فراوان تبلیغ کنید، باید هزینه زیادی بپردازید. همچنین قطعاً درصد بسیار کمی از فالوئرهای افراد مشهور ممکن است جزو جامعه هدف محصولات شما باشند. برای مثال، برای تبلیغ فروش یک توپ فوتبال نیازی نیست که شما هزینه‌ای برای نمایش آن تبلیغ برای مثلاً یک فرد کهن‌سال پرداخت کنید.

بنابراین برای بهینه‌کردن هزینه‌ای که به‌منظور تبلیغات در اینستاگرام پرداخت می‌کنید، بهتر است جامعه‌ هدف خودتان را کوچک و کوچک‌تر کنید.

در این کمپین با‌توجه‌به اینکه امکان ارسال محصولات به شهرستان‌ها برای شرکت کارن مقدور نبود، جامعه هدف مردان و زنان ساکن مناطق بالای شهر تهران تعیین شد. نمایش یک استوری ویدئویی جذاب که دارای لینک لندینگ‌پیج خودشان بود، بهترین روش برای معرفی و فروش محصولات شرکت کارن بود.

حتماً بخوانید: پرسش‌های متداول درباره تبلیغات در اینستاگرام

نتیجه تبلیغات در اینستاگرام شرکت کارن

بودجه کل کمپین 76 دلار تعیین شد. این استوری جمعاً برای بیش از 87هزار نفر نمایش داده شد و از این تعداد، بیش از 16هزار نفر حداقل 3 ثانیه این تبلیغ را مشاهده کردند. جالب‌ترین بخش مربوط به تعداد کلیک‌ها می‌شود. همان‌طورکه پیداست، لندینگ‌پیج قرارداده‌شده در ویدئوی استوری 614 بار کلیک خورد. این یعنی بهترین راه برای جذب کاربران با کمترین بودجه.

 

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

حسین افسان
حسین متخصص تبلیغات گوگل ماست و تجربه زیادی هم توی تبلیغات فیسبوک داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

85. معرفی و بررسی اجمالی گوگل مرچند سنتر

گوگل مرچند سنتر یک ابزار تحلیل و مدیریت داده است که به کسب و کارها امکان می‌دهد اطلاعات متنوع خود را مرتب کرده و تحلیل کنند. این سرویس از ابزارهای مختلف برای تجزیه و تحلیل داده، پیش‌بینی الگوهای رفتاری و ارائه گزارشات جامع برای بهبود تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌کند. گوگل مرچند سنتر کسب و کارها را در بهره‌وری و بهبود عملکرد کمک می‌کند.

65. بررسی قسمت Conversions زیرشاخه Measurement و مدیریت و دسته‌بندی کانورژن‌ها

قسمت Conversions در بخش Measurement اکانت گوگل، به شما امکان می‌دهد تا تعداد تبدیل‌ها و اهداف کمپین‌هایتان را مدیریت و دسته‌بندی کنید. با این قابلیت، می‌توانید به صورت دقیق عملکرد تبلیغات خود را اندازه‌گیری کنید و کانورژن‌ها را بر اساس اهداف خاص دسته‌بندی کرده و عملکرد کمپین‌های گوگل خود را بهینه کنید.

59. آشنایی با گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس و کاربرد در کمپین گوگل ادز

گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا ردیابی و تجزیه و تحلیل دقیقی از عملکرد کمپین‌های گوگل ادز داشته باشید. با این ابزارها، می‌توانید اطلاعات مهمی مانند ترافیک و رفتار کاربران را اندازه‌گیری کرده و بهینه‌سازی کمپین‌هایتان را بر اساس داده‌های به دست آمده انجام دهید. استفاده از این ابزارها از اهمیت بالایی برای بهبود عملکرد تبلیغات شما برخوردار است.