تبلیغات در اینستاگرام دکتر ولی اللهی با محتوای پزشکی مناسب

تبلیغات در اینستاگرام دکتر ولی اللهی با محتوای پزشکی مناسب

تبلیغات در اینستاگرام روز‌به‌روز در حال فراگیرشدن بین کسب‌و‌کارهای مختلف است. به‌تازگی صاحبان کسب‌وکار و متخصصان، به ارزش استفاده از فضای بی‌نهایت مفید اینستاگرام پی برده‌اند. اما هنوز تعدادی از صاحبان کسب‌وکار با کمپین‌های تبلیغات در اینستاگرام به‌طور کامل آشنایی ندارند. هدف ما از ارائه گزارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام دکتر ولی اللهی ، افزایش آگاهی مردم و ایجاد شفافیت در نوع خدمات خودمان است.

حتماً بخوانید: پروموشن اینستاگرام چیست و چگونه نمایش داده می‌شود؟

چالش‌های محتوایی کمپین‌های تبلیغات در اینستاگرام

یکی از چالش‌های بزرگ و مهم برای تبلیغات در اینستاگرام، تأیید محتوای دلخواه ازسوی اینستاگرام است؛ چراکه محتوای پست‌های اینستاگرام به دلیل فراوانی بیش‌از‌حد، توسط ربات‌هایی هوشمند دائم در حال چک‌شدن و بازبینی است. حال چرا این‌همه حساسیت برای یک پست تبلیغاتی ازسوی اینستاگرام اعمال می‌شود؟ درواقع بزرگ‌ترین معضلی که شرکت فیس‌بوک به‌عنوان صاحب اصلی اینستاگرام با آن روبه‌روست، پاسخ به شکایت‌هایی است که هر روز به دفاتر آن در سرتاسر جهان فرستاده می‌شود. گاهی انتشار یک عکس حاوی قسمتی از بدن بیمار که دچار خونریزی شده است یا تصویری هرچند کوچک که ممکن است به تبلیغ حیوان‌آزاری یا همسر‌آزاری منجر شود، با واکنش‌های منفی تعدادی از کاربران مواجه شده و فیس‌بوک مجبور به پاسخگویی می‌شود.

حتماً بخوانید: قوانین محتوایی تبلیغات در اینستاگرام

از همین رو ربات‌ها و الگوریتم‌های اینستاگرام طوری طراحی شده که کوچک‌ترین اشکالی در محتوا را بدون ریسک رد می‌کند. چالشی که بیشتر پزشکان برای تبلیغ نوع خدمات و اعمال جراحی خود دائم با آن درگیر هستند. یکی از این پزشکان دکتر ولی‌الهی، فوق تخصص جراحی مچ پا بود. در ادامه شرح تبلیغات در اینستاگرام ایشان را می‌توانید مطالعه کنید:

دکتر بیژن ولی‌اللهی، فوق تخصص جراحی پا و مچ پا، با وجود اینکه چهره‌ای شناخته‌شده در ایران و خارج از ایران هستند، در نظر داشتند در محیط اینستاگرام نیز گوشه‌ای از فعالیت‌های خود را به جامعه هدف خود نمایش دهند. از‌این‌رو پس از مشورت با کارشناسان ما تصمیم بر آن شد که برای اولین‌بار پنل 1میلیون‌تومانی تبلیغات در اینستاگرام را برای ایشان راه‌اندازی و مدیریت کنیم.

محتوای تبلیغات در اینستاگرام دکتر بیژن ولی‌الهی

همان‌طور‌که گفتیم، برای تولید محتوای تبلیغاتی درزمینه پزشکی حساسیت‌های زیادی ازطرف فیس‌بوک اعمال می‌شود. بنابراین در این کمپین با وجود ایده‌ها و عکس‌های بسیار تأثیرگذاری که درزمینه تخصص آقای دکتر ولی‌اللهی وجود داشت، محدودیت‌های بیش‌از‌حد امکان استفاده از این محتواها را فراهم نمی‌کرد. هرچند که دکتر درزمینه جراحی معضلات پا و عمل‌های جراحی بسیار ارزشمندی که درزمینه مچ پا انجام داده بودند عکس‌ها و ویدئو‌های زیادی در اختیار داشتند.

با‌وجود‌این در ابتدا دکتر یک محتوای جراحی برای ما ارسال کردند که با‌توجه‌به گفته‌های بالا ازطرف اینستاگرام مردود اعلام شد. درنهایت پس از مشورت با ما و به دلیل اینکه باید برای انتخاب عکس میزان ریسک را کمتر می‌کردیم، یکی از جذاب‌ترین عکس‌های ایشان را بعد از عمل جراحی مچ پای خانم کیمیا علیزاده برای این منظور انتخاب کردیم.

 

photo_2019-05-15_00-46-31

عکسی بدون هیچ‌یک از موانع و محدودیت‌های فیس‌بوک. تقریباً این عکس چند فاکتور مهم برای تبلیغات داشت: وجود یک چهره علمی و پزشکی، وجود یک چهره ورزشی و ملی و از همه مهم‌تر واقعی‌بودن تصویر و درواقع مستند‌بودن آن بود.

قطعاً این دلایل می‌توانست هر کاربری را در اینستاگرام به سوی خود جلب کند. تنها یک متن کوتاه در تصویر و یک کپشن خلاصه و مفید به‌همراه ویژگی‌هایی مانند منشن و جمله‌بندی، این محتوا را کامل‌تر کرد.

حتماً بخوانید: پرسش‌های متداول درزمینه تبلیغات در اینستاگرام

تارگتینگ و جامعه هدف تبلیغات در اینستاگرام دکتر ولی‌الهی

ازآنجاکه انتخاب جامعه هدف برای کمپین تبلیغات در اینستاگرام بسیار اهمیت دارد، آقای دکتر جامعه هدف خود را خانم‌ها و آقایان سنین بین 25 تا 50 سال ساکن تهران و شهرهای بزرگ تعیین کردند. همچنین ایشان علاقه‌مند بودند که این پست برای افراد مشهور هم ارسال شود. البته چنین امری در تنظیمات کمپین ممکن نبود که با‌توجه‌به دسترسی‌ها و نوع تنظیمات داشبورد فیس‌بوک، سعی شد تا حد امکان به این هدف برسیم. ضمناً باید یادآور شد که بعد از صحبت با آقای دکتر فهمیدیم که تارگتینگ تبلیغات فوق باید نمایش حداکثری تصویر به کاربران هدف باشد.

نتیجه تبلیغات در اینستاگرام دکتر ولی‌اللهی

همان‌طور‌که می‌دانید بودجه ریالی برای راه‌اندازی کمپین تبلیغات در اینستاگرام توسط شرکت وی دیجیتال مارکتینگ حداقل 1میلیون تومان است. کارمزد ساخت، راه‌اندازی و مدیریت کمپین نیز با‌توجه‌به نوع اسپانسرینگ متفاوت است. در لینک زیر می‌توانید از میزان تعرفه‌های آن مطلع شوید.

حتماً بخوانید: تعرفه تبلیغات در اینستاگرام

از‌این‌رو بودجه دلاری کمپین تبلیغاتی دکتر ولی‌الهی 76 دلار نیوزلند تعیین شد. بیش از 70هزار نفر از جامعه مورد نظر این تصویر را مشاهده کردند. تعداد 124 نفر بر روی آن کلیک کرده و به پیج دکتر وارد شدند.

 

در انتها چنانچه قصد سفارش و راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی خود را دارید به لینک‌های زیر مراجعه کنید:

حتماً بخوانید: همین حالا کمپین تبلیغات در اینستاگرام را شروع کنید

حتماً بخوانید: مراحل گام‌به‌گام برای سفارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام

 

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

حسین افسان
حسین متخصص تبلیغات گوگل ماست و تجربه زیادی هم توی تبلیغات فیسبوک داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

85. معرفی و بررسی اجمالی گوگل مرچند سنتر

گوگل مرچند سنتر یک ابزار تحلیل و مدیریت داده است که به کسب و کارها امکان می‌دهد اطلاعات متنوع خود را مرتب کرده و تحلیل کنند. این سرویس از ابزارهای مختلف برای تجزیه و تحلیل داده، پیش‌بینی الگوهای رفتاری و ارائه گزارشات جامع برای بهبود تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌کند. گوگل مرچند سنتر کسب و کارها را در بهره‌وری و بهبود عملکرد کمک می‌کند.

65. بررسی قسمت Conversions زیرشاخه Measurement و مدیریت و دسته‌بندی کانورژن‌ها

قسمت Conversions در بخش Measurement اکانت گوگل، به شما امکان می‌دهد تا تعداد تبدیل‌ها و اهداف کمپین‌هایتان را مدیریت و دسته‌بندی کنید. با این قابلیت، می‌توانید به صورت دقیق عملکرد تبلیغات خود را اندازه‌گیری کنید و کانورژن‌ها را بر اساس اهداف خاص دسته‌بندی کرده و عملکرد کمپین‌های گوگل خود را بهینه کنید.

59. آشنایی با گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس و کاربرد در کمپین گوگل ادز

گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا ردیابی و تجزیه و تحلیل دقیقی از عملکرد کمپین‌های گوگل ادز داشته باشید. با این ابزارها، می‌توانید اطلاعات مهمی مانند ترافیک و رفتار کاربران را اندازه‌گیری کرده و بهینه‌سازی کمپین‌هایتان را بر اساس داده‌های به دست آمده انجام دهید. استفاده از این ابزارها از اهمیت بالایی برای بهبود عملکرد تبلیغات شما برخوردار است.