گزارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام دکتر تیموری

گزارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام دکتر تیموری

در این مقاله قصد داریم تا گزارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام دکتر تیموری را با هم مرور کنیم. پس با ما همراه باشید:

چند سالی است که بیماران از کشورهای اطراف و حتی خاورمیانه برای انجام اعمال جراحی، زیبایی و مراقبت‌های پزشکی به ایران سفر می‌کنند. اما در چندماه اخیر به دلیل کاهش ارزش پول ایران، مراجعه بیماران از کشورهای همسایه نظیر عراق، سوریه، آذربایجان و… چندین برابر شده است. گرچه به‌ دلیل کاهش ارزش پول ملی در برابر دلار ناراحت هستیم، اما این مسئله فرصتی برای کسب درآمد دلاری، ارزآوری و توسعه بسیاری از ارائه‌دهندگان خدمات و فروشندگان محصولات است.
در چند روز اخیر کمپین تبلیغات در اینستاگرام دکتر تیموری با محوریت تبلیغ خدمات جراحی بینی و بوتاکس را مدیریت کردیم. در این گزارش اطلاعات بیشتری درباره نحوه انجام با شما به اشتراک می‌گذاریم.

چگونه درآمد دلاری کسب کنیم؟

پیش از ورود به جزئیات کمپین تبلیغات اسپانسر اینستاگرام دکتر تیموری، بهتر است چند نکته را درباره پتانسیل‌های ارزآوری و شیوه‌های کسب درآمد دلاری از طریق دیجیتال مارکتینگ بدانید.
۱. اگر در یکی از حوزه‌های گردشگری، پزشکی، فروش صنایع دستی، صادرات محصولات و ارائه خدمات مورد تقاضا برای ساکنان کشورهای همسایه هستید، به‌راحتی می‌توانید از طریق کمپین‌های اسپانسر اینستاگرام و گوگل ادوردز با جامعه کاربران هر منطقه ارتباط برقرار کرده و خود را به آن‌ها معرفی کنید.

حتماً بخوانید: گزارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام آریامدتور

حتماً بخوانید: گزارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام مداوخ 

کافی است با ساخت یک ویدئو، طراحی یک تصویر یا دراختیارداشتن وب‌سایت، یکی از دو کمپین تبلیغات در اینستاگرام و گوگل ادوردز را راه‌اندازی کنید و تعداد تماس‌ها، مراجعان و مشتریان خود را افزایش دهید.

۲. اگر قصد توسعه کسب‌وکار و جذب نمایندگی خارجی یا فروش و صادرات دارید و به‌ دنبال برند اورنس هستید، تبلیغات در اینستاگرام، تبلیغات در لینکدین و تبلیغات در گوگل می‌تواند به شما در تصاحب بخشی از بازار کمک کند تا شرکای تجاری پیدا کرده و درآمد دلاری کسب کنید.

مشاهده این ویدئو را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم.

جذب بیمار خارجی برای جراحی بینی + تبلیغات در اینستاگرام

همان‌طور‌که می‌دانید، ایران یکی از سه کشور مطرح درزمینه جراحی بینی و اعمال زیبایی در دنیاست. پیشرفت پزشکی ایران فرصت خوبی برای جذب بیماران خارجی، بخصوص مراجعان از کشورهای همسایه نظیر عراق، کویت، اردن، عربستان، سوریه، آذربایجان و… است.

رفتار کاربران اینستاگرام و فیس‌بوک درباره جراحی بینی و زیبایی بسیار فعال و با نرخ اینگجمنت بالاست؛ بنابراین تبلیغات و معرفی خدمات در این دو شبکه شانس دریافت بیمار را افزایش داده است.

امکان انتخاب دقیق کاربران براساس کشور، منطقه، رده سنی، جنسیت و علاقه‌مندی، اسپانسر اینستاگرام را به یکی از دقیق‌ترین شیوه‌های تبلیغات در اینستاگرام تبدیل کرده است.

مثلاً کمپین طب ما، با محوریت زنان ساکن عراق در رده سنی ۲۰ تا ۴۵ سال با علاقه‌مندی سلامت، آشپزی و زیبایی نتیجه بسیار خوبی را به همراه داشت.

تارگت کمپین تبلیغات در اینستاگرام طب ما چه بود؟

دکتر تیموری در نظر داشت تا کاربران عراقی با کلیک بر لینک تبلیغ به صفحه اینستاگرامش مراجعه کنند و با مشاهده بیشتر نمونه‌ کارهایش، خدمات بوتاکس و جراحی بینی کلینیک طب ما را انتخاب کنند.

بنابراین تارگت این کمپین را کلیک قرار دادیم و به ازای هر کلیک ۳ سنت از بودجه کل کسر شد.

جامعه هدف کمپین تبلیغات در اینستاگرام طب ما چه کسانی بودند؟

جامعه هدف زنان ساکن عراق در رده سنی ۲۰ تا ۴۵ سال با علاقه‌مندی سلامت، آشپزی و زیبایی بودند. خوشبختانه مشکل تحریم برای انتخاب کشورهای همسایه وجود ندارد و انتخاب جامعه هدف با دقت بیشتری در کمپین‌های خارجی انجام می‌گیرد.

حتماً بخوانید: چگونه می‌توان بازار هدفی را که ایرانیان هستند نشانه گرفت؟

نکته مثبت در این شرایط اطلاع از پیش‌بینی فیس‌بوک در حین تنظیم کمپین است که به‌صورت تقریبی همان نتایج دریافت می‌شود. بنابراین می‌توانیم با افزودن و کم‌کردن گزینه‌های بیشتر، تارگتینگ جامعه هدف ایدئال کمپین شما را انتخاب کنیم.

امتیاز ۱۰ از ۱۰ برای این کمپین و ۲۶ کامنت پرسش و پاسخ ازجمله ویژگی‌های بسیار خوب کمپین اسپانسر اینستاگرام طب ما بود.

تصویر زیر مربوط به زمان انتخاب مخاطبان کمپین طب ماست.

محتوای کمپین تبلیغات در اینستاگرام طب ما چه بود؟

insta.teymooriگزارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام دکتر تیمورینتایج کمپین تبلیغات در اینستاگرام طب ما

 

results (Click)۵۸۳
reach۲۷٫۵۸۴
impression۳۱۵۶۴
cost per result۳ سنت
budget۱۵ دلار
relevance score۱۰/۱۰
comment۲۶

اکنون برای سفارش ساخت کمپین تبلیغات در اینستاگرام اقدام کنید.

حتماً بخوانید: مراحل گام‌به‌گام برای سفارش کمپین تبلیغات در اینستاگرام (اسپانسر اینستاگرام)

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک مقاله:

حسین افسان
حسین متخصص تبلیغات گوگل ماست و تجربه زیادی هم توی تبلیغات فیسبوک داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات وی دیجیتال مارکتینگ

85. معرفی و بررسی اجمالی گوگل مرچند سنتر

گوگل مرچند سنتر یک ابزار تحلیل و مدیریت داده است که به کسب و کارها امکان می‌دهد اطلاعات متنوع خود را مرتب کرده و تحلیل کنند. این سرویس از ابزارهای مختلف برای تجزیه و تحلیل داده، پیش‌بینی الگوهای رفتاری و ارائه گزارشات جامع برای بهبود تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌کند. گوگل مرچند سنتر کسب و کارها را در بهره‌وری و بهبود عملکرد کمک می‌کند.

65. بررسی قسمت Conversions زیرشاخه Measurement و مدیریت و دسته‌بندی کانورژن‌ها

قسمت Conversions در بخش Measurement اکانت گوگل، به شما امکان می‌دهد تا تعداد تبدیل‌ها و اهداف کمپین‌هایتان را مدیریت و دسته‌بندی کنید. با این قابلیت، می‌توانید به صورت دقیق عملکرد تبلیغات خود را اندازه‌گیری کنید و کانورژن‌ها را بر اساس اهداف خاص دسته‌بندی کرده و عملکرد کمپین‌های گوگل خود را بهینه کنید.

59. آشنایی با گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس و کاربرد در کمپین گوگل ادز

گوگل تگ منیجر و آنالیتیکس ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا ردیابی و تجزیه و تحلیل دقیقی از عملکرد کمپین‌های گوگل ادز داشته باشید. با این ابزارها، می‌توانید اطلاعات مهمی مانند ترافیک و رفتار کاربران را اندازه‌گیری کرده و بهینه‌سازی کمپین‌هایتان را بر اساس داده‌های به دست آمده انجام دهید. استفاده از این ابزارها از اهمیت بالایی برای بهبود عملکرد تبلیغات شما برخوردار است.